Die nagelsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echt. Is overigens ook weinig van te zien hier.
[ afbeelding ]
Past goed bij Diesel campagnes hoor,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is echt eng
Ik snap ook niet waarom Diesel zich hiermee wil associeren.
Goeie campagne.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Past goed bij Diesel campagnes hoor,. Ik vind het precies in hun straatje passen. Niet dat ik háár mooi vind maar het past wel bij Diesels campagnestijl imho.
Godsamme zeg.. dit wil je toch nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
Katie Price voor een Diesel campagne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katie Price komt op mij over als iemand die geen knuffels en de juiste aandacht heeft gehad als kind en dat zij en niemand in haar omgeving beseft dat dat een probleem is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar er komen weleens berichten van haar officiële facebookpagina voorbij op mijn facebook. En ik weet, ze is volledig doorgeslagen wat betreft plastische chirurgie, maar ik zie ook op die foto's terug dat ze een enorm lieve moeder is voor haar zoon Harvey. Moraal van het verhaal, ze is meer dan alleen plastische chirurgie
Die hebben dezelfde verstoorde kijk op zichzelf als bv anorexiapatienten.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me altijd of of zo iemand het er zelf dan wel mooi uit vindt zien.
Dat weet ze nu al niet meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef Leandra het volgende:
Als die dement raakt weet ze niet eens meer wie die vrouw in de spiegel is.
Ze ziet er op video net zo uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef -Spring het volgende:
Áls je dan een selfie zo intens bewerkt, doe het dan goed.
Volgens mij is het geen selfie ....quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef -Spring het volgende:
Áls je dan een selfie zo intens bewerkt, doe het dan goed.
Was zij het ook niet bij wie haar Face ID op haar telefoon het niet meer deed op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef Leandra het volgende:
Als die dement raakt weet ze niet eens meer wie die vrouw in de spiegel is.
Ik durf nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ze ziet er op video net zo uit.
https://www.dailymail.co.(...)ognisable-teeth.html
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:51 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was zij het ook niet bij wie haar Face ID op haar telefoon het niet meer deed op een gegeven moment?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
Wat heb je aan mooie tanden als er niets te lachen valt?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Perry Farell van Jane's addiction
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Holy shit!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de 2e foto is het net dat voormalig jurylid van America’s next top model, Jay Manuel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Perry Farell van Jane's addiction
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Oh en ze was zo mooi…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |