Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS PATATWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Van ruilen komt huilenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kijk eens terug naar alle TT'squote:
Ja stel je voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet geen tt of wacht, waar de puntenmutsen heersen.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
doet pinnemutske niet aan nieuwe tt's ?
Mod?Werewolf
quote:
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet geen tt of wacht, waar de puntenmutsen heersen.
Mod?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze TT is een grote foutquote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald worden![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald wordenWerewolf
quote:snel posten kan je weer een nieuwe maken.
Je ziet hem toch maar een keer.
Er zijn andere die andere TTs weer niets aan vinden
En zo is er altijd wat met een TT
Ja mij boeit het normaal ook niet hoor, maar met dat getroll ben ik wel een beetje klaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]snel posten kan je weer een nieuwe maken.
Je ziet hem toch maar een keer.
Er zijn andere die andere TTs weer niets aan vinden
En zo is er altijd wat met een TT![]()
helaas is die troll nog lang niet klaar of uberhaupt ooit klaar met trollenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja mij boeit het normaal ook niet hoor, maar met dat getroll ben ik wel een beetje klaar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutske
Uw ADH vitamine Worst
En hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe mooie trollen het vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou vast weer een mooie wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutske![]()
![]()
das waar, trollen niet voerenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
En hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe mooie trollen het vinden.Uw ADH vitamine Worst
Heb hem trouwens een tijdje niet meer gezienquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals je al zei, snel vollullenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
das waar, trollen niet voeren![]()
![]()
kan alleen niet lullen als brugmanquote:Op donderdag 5 september 2024 13:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zoals je al zei, snel vollullenUw ADH vitamine Worst
Laat dat maar aan Justin overquote:Op donderdag 5 september 2024 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan alleen niet lullen als brugman
Dat is ook weer waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zit wel in 40+ sc, maar hij duikt op wanneer je het niet verwachtquote:Op donderdag 5 september 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem trouwens een tijdje niet meer gezienUw ADH vitamine Worst
Tegenwoordig in de nacht elke keer die kerel met de meiland gifjes.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
En hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe mooie trollen het vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik mis de scharfe nutten, salamibrot en kartoffelsalat welUw ADH vitamine Worst
Hij was eerder altijd hier wel te vinden een paar keer per dag, zeker in de nachtquote:Op donderdag 5 september 2024 13:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit wel in 40+ sc, maar hij duikt op wanneer je het niet verwacht
Maar niets meer. In 40+ zie ik hem inderdaad wel postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is toch ook niets mis mee.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig in de nacht elke keer die kerel met de meiland gifjes.
Andere komen met knuffelbeer gifjes of met vrouwen met blote tieten
Later in de nacht zorgden Killem en Amy voor de betere gifjesquote:Op donderdag 5 september 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is toch ook niets mis mee.
Andere komen met knuffelbeer gifjes of met vrouwen met blote tieten
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ook wel voor sommige vrouwen hoorquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heel goed, beetje diversiteitquote:Op donderdag 5 september 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ook wel voor sommige vrouwen hoor![]()
Schimmels ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op maat gemaakt gif afhankelijk o.a. van hoeveel ik wil dat je lijdt.Trotste mama van Ambar
Vaginale denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je staat niet op mijn lijstje Justin, je kunt zonder zorgen verder levenquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 5 september 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je staat niet op mijn lijstje Justin, je kunt zonder zorgen verder leven![]()
![]()
Moet je even zo'n zetpil voor je vagina kopen bij de drogistquote:
Trotste mama van Ambar
Krijg je jeuk van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die familie vloggers gaan op wereldreis en dat vloggen enzo andere mensen beginnen over de kinderbescherming gezien ze een stuk of vijf kinderen hebben die ook gewoon naar school moeten. gelijk je kinderen filmen en ze op zeer jonge leeftijd gewend laten worden aan een soort van roem lijkt mij niet wenselijk voor de ontwikkeling van die kinderen ook wel raar om als ouders zo je geld te moeten verdienen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat lijkt mij idd ook niet best...quote:Op donderdag 5 september 2024 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die familie vloggers gaan op wereldreis en dat vloggen enzo andere mensen beginnen over de kinderbescherming gezien ze een stuk of vijf kinderen hebben die ook gewoon naar school moeten. gelijk je kinderen filmen en ze op zeer jonge leeftijd gewend laten worden aan een soort van roem lijkt mij niet wenselijk voor de ontwikkeling van die kinderen ook wel raar om als ouders zo je geld te moeten verdienen.![]()
Ja normaal gezien verdien je toch geld als ouders om je kinderen een goed leventje te bieden oa.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij idd ook niet best...
Bij deze mensen is het precies andersom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heel bijzonder allemaal iddquote:Op donderdag 5 september 2024 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal gezien verdien je toch geld als ouders om je kinderen een goed leventje te bieden oa.
Bij deze mensen is het precies andersom.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 567 / +132 / +151 / 1402 / 1609
2. KillemWieft / 307 / +96 / +105 / 45 / 78
3. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
4. Dr.Mikey / 222 / +24 / +82 / 148 / 208
5. MizzezAmy / 161 / +21 / +19 / 643 / 747
6. AardappelSchotel / 160 / +45 / +0 / 628 / 731
7. Lovely / 144 / +21 / +25 / 576 / 702
8. HappyCharly / 126 / +98 / +12 / 107 / 142
9. marc0871 / 105 / +15 / +18 / 71 / 108
10. aeque / 86 / +18 / +21 / 198 / 236
11. hemarookworst / 86 / +12 / +23 / 270 / 315
12. Zucht. / 82 / +10 / +0 / 278 / 310
13. gebrokenglas / 75 / +59 / +1 / 207 / 238
14. maily / 56 / +25 / +9 / 224 / 257
15. loveyoulongtime / 53 / +14 / +0 / 207 / 246
16. ToT / 51 / +9 / +0 / 270 / 305
17. Shii / 39 / +0 / +4 / 89 / 108
18. aloa / 33 / +0 / +0 / 409 / 437
19. Fogel / 30 / +14 / +2 / 81 / 107
20. Kissingbird / 26 / +7 / +0 / 141 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Justie![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Warm buiten..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Echt wel.. eerst viel het wel mee..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee ben even centrum in geweest enzA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ow ok
Ik zit al heel de dag te wachten op die stumpers van een GLS die vanmorgen al langs zouden komen![]()
![]()
Oh lekker dan.. kan misschien wel avond worden, dat ze langs komenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef JustinK het volgende:
Ow ok
Ik zit al heel de dag te wachten op die stumpers van een GLS die vanmorgen al langs zouden komenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Er staat nu eind vd middag... manmanmanquote:Op donderdag 5 september 2024 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh lekker dan.. kan misschien wel avond worden, dat ze langs komen![]()
Zal die het wel druk hebben..quote:Op donderdag 5 september 2024 14:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er staat nu eind vd middag... manmanman
Maar wel vervelend als je zo lang zit te wachtenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
![]()
Dot bolk
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...quote:Op donderdag 5 september 2024 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal die het wel druk hebben..
Maar wel vervelend als je zo lang zit te wachten
Nu moest ik speciaal een ochtend thuisblijven en uiteindelijk dus de hele dag![]()
![]()
Kon het ook niet bij een ophaalpunt geleverd worden dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...
Nu moest ik speciaal een ochtend thuisblijven en uiteindelijk dus de hele dagA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Balen is dat altijd hequote:Op donderdag 5 september 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...
Nu moest ik speciaal een ochtend thuisblijven en uiteindelijk dus de hele dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kon het ook niet bij een ophaalpunt geleverd worden dan?
Bij zulke producten zou je verwachten dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt. Ik moest ook m'n telefoonnummer invullen. Dus ik dacht dat ik wel gebeld zou worden door de transporteurs, maar helaas... En een optie om op een andere dag te leveren is er ook niet (vaak wel bij PostNL, DHL of UPS).![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dusquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
ALs het neit te groot en te zwaar is![]()
![]()
twee zelfsquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig worden
Bij zulke producten zou je verwachten dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt. Ik moest ook m'n telefoonnummer invullen. Dus ik dacht dat ik wel gebeld zou worden door de transporteurs, maar helaas... En een optie om op een andere dag te leveren is er ook niet (vaak wel bij PostNL, DHL of UPS).Uw ADH vitamine Worst
Oh dat gaat idd nietquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig worden
Bij zulke producten zou je verwachten dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt. Ik moest ook m'n telefoonnummer invullen. Dus ik dacht dat ik wel gebeld zou worden door de transporteurs, maar helaas... En een optie om op een andere dag te leveren is er ook niet (vaak wel bij PostNL, DHL of UPS).
Volgens mij ben jij toch aan het werk thuis en kan je toch niet weg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Toen mijn kast werd bezorgd kreeg ik wel een berichtje, en kon zelfs zien wanneer ze kwamen.. hoeveel er nog voor mij warenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Vandaag was de bedoeling om naar kantoor te gaan. Ze zouden 's ochtends vroeg langskomen en dan kon ik daarna alsnog naar kantoor.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch aan het werk thuis en kan je toch niet weg?![]()
Maar dat werd bezorgd door een vrachtwagen
Kijk, dat is zoals het hoortquote:Op donderdag 5 september 2024 14:57 schreef Lovely het volgende:
Toen mijn kast werd bezorgd kreeg ik wel een berichtje, en kon zelfs zien wanneer ze kwamen.. hoeveel er nog voor mij waren![]()
![]()
Hey Fogelquote:
quote:
Nee een andere..quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
ik kan altijd weg zolang ik geen meeting hebquote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch aan het werk thuis en kan je toch niet weg?
Uw ADH vitamine Worst
Oegema was hetquote:Op donderdag 5 september 2024 15:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ok. Daar kan je nl ook altijd zien hoeveel er nog voor jou zijn en wanneer ze langskomen
Je hebt ook nog een andere dat is rode vrachtwagen met blauw witte letters dacht ikA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Handigquote:Op donderdag 5 september 2024 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan altijd weg zolang ik geen meeting hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aha, die ken ik niet.quote:
Doet me denken aan OboemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aha, die ken ik niet.
Doet me denken aan OboemaMisschien dat ze alleen in t noorden rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Dat zou kunnen... dan zouden ze wel heel ver moeten rijden hierheenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dat ze alleen in t noorden rijden?![]()
![]()
Wat heb je voor moois besteld Justin?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daaromquote:Op donderdag 5 september 2024 15:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... dan zouden ze wel heel ver moeten rijden hierheen
Matrasquote:Op donderdag 5 september 2024 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat heb je voor moois besteld Justin?![]()
![]()
O dat word lekker slapen vannachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ze 'm nog komen brengenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat word lekker slapen vannacht![]()
![]()
Anders morgen
Meer kan je niet doen..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Heb je er wel eerst opgelegen om te kijken of het lekker ligt, of zo online besteld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat ie oude matras nog op bed heeft liggenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan wordt het op de bank of op de grond liggen![]()
Anders idd op de bankA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je er wel eerst opgelegen om te kijken of het lekker ligt, of zo online besteld?Uw ADH vitamine Worst
Of bij een van de Fok!stersquote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan wordt het op de bank of op de grond liggen
Aikie heeft een 3 persoons bedquote:
Heb hier kinderfilmpjes op staan, de kleine meid is van alles aan het kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo besteldquote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je er wel eerst opgelegen om te kijken of het lekker ligt, of zo online besteld?![]()
![]()
Denk dat hij genoeg aan jou en een AS heeftquote:
Hij heeft al bij een Fok!ster in bed gelegen dus zeg nooit nooitquote:Op donderdag 5 september 2024 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n feest gaat het nooit worden
Ja ik gooi m'n oude matras niet weg voordat ik een nieuwe hebquote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat ie oude matras nog op bed heeft liggen![]()
Anders idd op de bank![]()
![]()
Ach ik wil wel weer alleen slapen of alleen met @AardappelSchotelquote:Op donderdag 5 september 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij genoeg aan jou en een AS heeft
O echt, dat ou ik met een matras nooit doen. Wil wel weten hoe het ligt voor ik zoiets koopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel slim..quote:Op donderdag 5 september 2024 15:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik gooi m'n oude matras niet weg voordat ik een nieuwe heb
Moet je met oude schoenen ook nooit doenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik gooi m'n oude matras niet weg voordat ik een nieuwe heb
Dan gaat ie gewoon binnen 100 dagen weer terugquote:Op donderdag 5 september 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat ou ik met een matras nooit doen. Wil wel weten hoe het ligt voor ik zoiets koop![]()
![]()
Dat kan ook, maar ik wil echt eerst er op liggen met zere rug, zonder zere rug echt kijken of het goeds is voor die kneuze lijfquote:Op donderdag 5 september 2024 15:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan gaat ie gewoon binnen 100 dagen weer terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar even op liggen is toch anders,dan dat er een of meerdere nachten op slaapt/ligtA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
oh dan kan je het beter niet kijkenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier kinderfilmpjes op staan, de kleine meid is van alles aan het kijken
Uw ADH vitamine Worst
Overnachten in de ikeaquote:Op donderdag 5 september 2024 15:23 schreef JustinK het volgende:
Even een paar nachten in de winkel blijven slapen
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dan kan je het beter niet kijken
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dan kan je het beter niet kijken![]()
![]()
Op mobiel met oortjes in
![]()
Word er hier nog kei en snoei hard gebolkt of wat=Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zolang de hoop maar goed valt in de voortuin van de buufquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Pinne
Al zou je niet aanraden om zo in je voortuin te gaan staan als die behoopt word
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Pinne
Al zou je niet aanraden om zo in je voortuin te gaan staan als die behoopt word
Werewolf
er wordt hard gebolkt maar door een paarquote:Op donderdag 5 september 2024 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog kei en snoei hard gebolkt of wat=Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat maar, de grap uitleggen verpest hemquote:
Ik word weer zwaar gepest door vies smerige pesters![]()
#garpje
Uit de hoek komen en in het midden van de kamer gaan staan. Daar is het minder dan 90 gradenquote:
Voor de 2e keer of in 2 delen?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Döner pizza komt er voor de tweede keer uit vandaag![]()
![]()
Met 18 dubbele portie knoflook en 450 dubbele portie ultra mega super mega mega deluxe extra sambal genotjes mag ik hopen toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Döner pizza komt er voor de tweede keer uit vandaag
En als toetje nog even 15 portjes super deluxe mega grote potten sambal atten voor de sfeerquote:![]()
Net weer even wat spullen uitgepakt moet wachten op een postpakket van kpn elke keer als ik hier ben voelt het goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
2 delen wrsquote:En een cola light, want moet op de calorieën lettenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met 18 dubbele portie knoflook en 450 dubbele portie ultra mega super mega mega deluxe extra sambal genotjes mag ik hopen toch?Uw ADH vitamine Worst
En taxi naar huis gepakt want je wil niet met je sterke benen door de trappers van je fiets fietsenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2 delen wrs
[..]
En een cola light, want moet op de calorieën letten
Mooi dat het goed voeltquote:Op donderdag 5 september 2024 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net weer even wat spullen uitgepakt moet wachten op een postpakket van kpn elke keer als ik hier ben voelt het goed.![]()
![]()
Zoveel ruimte he ik zei al eerder had in te weinig ruimte en teveel spullen straks precies andersom.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dat is lekker. Maar het is niet snel teveel hoor... dat krijg je ook wel volquote:Op donderdag 5 september 2024 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel ruimte he ik zei al eerder had in te weinig ruimte en teveel spullen straks precies andersom.![]()
![]()
Op naar de kermis en dan gezellig pizza eten bij de Italiaan. Hou van beide niet. Lang leven de lol. 🤣🤣🤣 maar goed je doet het voor de kleintjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Belangrijkste is idd dat de kleintjes het naar hun zin hebbenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Op naar de kermis en dan gezellig pizza eten bij de Italiaan. Hou van beide niet. Lang leven de lol. 🤣🤣🤣 maar goed je doet het voor de kleintjes.
Maar je kunt Dot niet verblijden met een pizza?![]()
Rare gast blijf ik het vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik had mij wel heel erg verzaagd![]()
![]()
Lekker pizza.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Op naar de kermis en dan gezellig pizza eten bij de Italiaan. Hou van beide niet. Lang leven de lol. 🤣🤣🤣 maar goed je doet het voor de kleintjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je dinsdag naar de tandarts voor een klein stukje vulling wat afgebroken was. Och volgens tandarts was er niet zo heel veel aan de hand en zou hij over 3 weken afslijpen en eventueel opnieuw vullen.
Flikkert heel die vulling er een uurtje geleden uit......
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:29 schreef aeque het volgende:
Ga je dinsdag naar de tandarts voor een klein stukje vulling wat afgebroken was. Och volgens tandarts was er niet zo heel veel aan de hand en zou hij over 3 weken afslijpen en eventueel opnieuw vullen.
Flikkert heel die vulling er een uurtje geleden uit......![]()
![]()
![]()
![]()
Tandarts uit Syrië denk ik.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel je gaatjes maar weer laten vullen dan
bI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oepsiequote:Op donderdag 5 september 2024 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weggezaagd wat moest blijven
En nu?![]()
Je kan het!quote:Op donderdag 5 september 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nieuwe plank, nieuwe kansen![]()
![]()
![]()
Grote blijquote:![]()
Vanavond dus heerlijk slapenquote:
Als die opgerold is niet.. maar anders welquote:Op donderdag 5 september 2024 17:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet niet of ik 'm meteen in gebruik kan nemen...
Zal er wel op staanA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Straks eens even kijken. De doos is niet 2 meter lang, dus die moet wel opgerold zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 17:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als die opgerold is niet.. maar anders wel
Zal er wel op staan![]()
![]()
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks eens even kijken. De doos is niet 2 meter lang, dus die moet wel opgerold zijnA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja kan wel in de woonkamer even een dagje liggenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan wel in de woonkamer even een dagje liggen
Pastaquote:
72 uur soms zelfs.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik lees t iddquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Smakelijk eten straks..quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Had je nog over?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Is geen ikea gok ik aangezien het in een doos kwam.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom ook al zoiets tegen als ik er op Google. Even kijken wat er hierbij staat.
Daar staat het in de handleiding.
Nee heb hiervoor wel een Ikea gehad, maar nu maar een echt goede gekochtquote:Op donderdag 5 september 2024 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is geen ikea gok ik aangezien het in een doos kwam.
Daar staat het in de handleiding.![]()
![]()
Thnx, ik ga zo wel eten is zo klaarquote:Op donderdag 5 september 2024 17:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku, duurt nog wel evenJij ook smakelijk alvast
Oh voor 4 dagen etenquote:
Ach ik ging van een 30 jaar oud dun matras naar een stevig ikea matras. Dat noem ik dan ook al echt goed.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee heb hiervoor wel een Ikea gehad, maar nu maar een echt goede gekocht
Kwestie van perspectief.
quote:
Morgen broodje kroket.
Volgende week weer prei. Heb weer in plek in mijn vriezer nadat ik even het overtollig ijs eruit had gehaald.
Ik wist wel dat die link naar YT ging
Dat is zoquote:Op donderdag 5 september 2024 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik ging van een 30 jaar oud dun matras naar een stevig ikea matras. Dat noem ik dan ook al echt goed.
Kwestie van perspectief.Maar ik heb die Ikea nu alweer jaren, dus toe aan de volgende stap
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:20 schreef Lovely het volgende:
Ik wist wel dat die link naar YT ging![]()
Speciaal voor jou
![]()
![]()
Heb lekker niet geluisterdquote:
Nu ga ik eten joejoe
Nee echt nietquote:Op donderdag 5 september 2024 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Belangrijkste is idd dat de kleintjes het naar hun zin hebben
Maar je kunt Dot niet verblijden met een pizza?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, eindelijk thuis.
Wat is het warm buiten!
Gelukkig is mn woonkamer nog best koel met 23 graden
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Wat is het warm buiten!
Gelukkig is mn woonkamer nog best koel met 23 graden![]()
![]()
Komt doordat Amy zo heet isquote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!
I'm surrounded by morons!
Ja, ik merkte het al bij collega's die de airco uit en raam open hadden en vervolgens klaagden over de warmtequote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!
Toen ik eindelijk naar mn eigen kantoortje kon, was het daar gewoon heerlijk koel
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik kies wat anders een kinder menu. Kipspies met frietquote:Op donderdag 5 september 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow neem maar mee in een doggy bag dan en dan kan je 'm opsturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk in de koeltequote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het al bij collega's die de airco uit en raam open hadden en vervolgens klaagden over de warmte
Toen ik eindelijk naar mn eigen kantoortje kon, was het daar gewoon heerlijk koel
Hier is het binnen ook wel een beetje opgewarmd, maar nog goed te doen![]()
![]()
Zodadelijk, eerst even een pilletje poppen, hoofdpijn en misselijk, werken is niet gezond voor mij geloof ikquote:
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Daarom ook de verplichte kantoor wet: Eigen Kantoor Eerstquote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het al bij collega's die de airco uit en raam open hadden en vervolgens klaagden over de warmte
Toen ik eindelijk naar mn eigen kantoortje kon, was het daar gewoon heerlijk koel![]()
Ook lekkerquote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kies wat anders een kinder menu. Kipspies met friet![]()
![]()
Met appelmoes?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kies wat anders een kinder menu. Kipspies met frietOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Owzquote:Op donderdag 5 september 2024 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zodadelijk, eerst even een pilletje poppen, hoofdpijn en misselijk, werken is niet gezond voor mij geloof ik
Het moet in je aard liggenToch, @hemarookworst ?
![]()
Ahw, wat ben jij toch altijd complimenteusquote:![]()
Kan wel een compliment gebruiken na mn dag. Had pas 16.15 tijd voor lunch, daarvoor 1 boterham en wat snoepjes gehad
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
@hemarookworst krijgt betaald om 5 dagen in de week te slapen en enkel tussendoor wakker te worden om te hopen en te lunchen op kosten van zijn 'werkgever'quote:Op donderdag 5 september 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owz
Het moet in je aard liggenToch, @:hemarookworst ?
Droombaanquote:Op donderdag 5 september 2024 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:hemarookworst krijgt betaald om 5 dagen in de week te slapen en enkel tussendoor wakker te worden om te hopen en te lunchen op kosten van zijn 'werkgever'![]()
![]()
Haha moest wel een beetje gniffelen, want de collega die klaagde over de warmte was niet degene die het raam open wilde hebben, maar zij delen een kantoor.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook de verplichte kantoor wet: Eigen Kantoor Eerst![]()
Mijn kantoorgenoot is al sinds februari ziek, dus ik mag mn raam en airco nu zelfstandig bedienen
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
En in het weekend is hij 'kwaliteits controleur van het bier' waarbij hij natuurlijk iedere 5 minuten een volledig bier moet nuttigen om de kwaliteit te kunnen garanderen. Wederom onder een 8 dubbel uurtarief want weekendquote:
En nu eerst maar eens wat minder kleren aan gaan doen.
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Onze hema makker heeft het goed voor elkaarquote:Op donderdag 5 september 2024 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En in het weekend is hij 'kwaliteits controleur van het bier' waarbij hij natuurlijk iedere 5 minuten een volledig bier moet nuttigen om de kwaliteit te kunnen garanderen. Wederom onder een 8 dubbel uurtarief want weekend![]()
![]()
Heb jij nu niet zijn/haar werk lading erbij?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha moest wel een beetje gniffelen, want de collega die klaagde over de warmte was niet degene die het raam open wilde hebben, maar zij delen een kantoor.
Mijn kantoorgenoot is al sinds februari ziek, dus ik mag mn raam en airco nu zelfstandig bedienenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je bent zelf gek, maar nu maak je ons gekquote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu eerst maar eens wat minder kleren aan gaan doen.![]()
![]()
![]()
Hema is een echte strijder. Iemand die zijn leven geeft om de economie en het land draaiende te houdenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Onze hema makker heeft het goed voor elkaar
@hemarookworstquote:Op donderdag 5 september 2024 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema is een echte strijder. Iemand die zijn leven geeft om de economie en het land draaiende te houden![]()
![]()
Nog maar 80 jaar en hij verdient het laagste lintje dat ik hem kan geven als zijne konijnlijkheidquote:
Dat is nog eens een eerquote:Op donderdag 5 september 2024 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog maar 80 jaar en hij verdient het laagste lintje dat ik hem kan geven als zijne konijnlijkheid![]()
![]()
Als hij zijn huidige functies 450 jaar lang blijft vervullen ga ik ter eren van hem de 'Ridderlijke ter hopen Orde in ere van HemaRookWorst' invoerenquote:
Deze manquote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij zijn huidige functies 450 jaar lang blijft vervullen ga ik ter eren van hem de 'Ridderlijke ter hopen Orde in ere van HemaRookWorst' invoeren![]()
![]()
Rare TT('s).
Succes met de volgende![]()
Einde werkdag!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Met een jaartje of 40/50 ligt hij al tussen een paar planken te rotten gok ik zo.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij zijn huidige functies 450 jaar lang blijft vervullen ga ik ter eren van hem de 'Ridderlijke ter hopen Orde in ere van HemaRookWorst' invoeren
Ja van een troll. Bijna tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 5 september 2024 18:02 schreef Sally het volgende:
Rare TT('s).
Succes met de volgende![]()
Einde werkdag!
En jeej![]()
![]()
Dat zeg ikquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
3...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoax, Hema is een echte strijder. Die behoud zijn functie voor 40 tot 45 miljoen miljard jaarquote:Op donderdag 5 september 2024 18:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een jaartje of 40/50 ligt hij al tussen een paar planken te rotten gok ik zo.
1Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: