Vaginale denk ik.quote:
Je staat niet op mijn lijstje Justin, je kunt zonder zorgen verder levenquote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je staat niet op mijn lijstje Justin, je kunt zonder zorgen verder leven
Moet je even zo'n zetpil voor je vagina kopen bij de drogistquote:
Krijg je jeuk van.quote:
Ja dat lijkt mij idd ook niet best...quote:Op donderdag 5 september 2024 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die familie vloggers gaan op wereldreis en dat vloggen enzo andere mensen beginnen over de kinderbescherming gezien ze een stuk of vijf kinderen hebben die ook gewoon naar school moeten. gelijk je kinderen filmen en ze op zeer jonge leeftijd gewend laten worden aan een soort van roem lijkt mij niet wenselijk voor de ontwikkeling van die kinderen ook wel raar om als ouders zo je geld te moeten verdienen.
Ja normaal gezien verdien je toch geld als ouders om je kinderen een goed leventje te bieden oa.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij idd ook niet best...
Ja heel bijzonder allemaal iddquote:Op donderdag 5 september 2024 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal gezien verdien je toch geld als ouders om je kinderen een goed leventje te bieden oa.
Bij deze mensen is het precies andersom.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Oh lekker dan.. kan misschien wel avond worden, dat ze langs komenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef JustinK het volgende:
Ow ok
Ik zit al heel de dag te wachten op die stumpers van een GLS die vanmorgen al langs zouden komen
Er staat nu eind vd middag... manmanmanquote:Op donderdag 5 september 2024 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh lekker dan.. kan misschien wel avond worden, dat ze langs komen
Zal die het wel druk hebben..quote:Op donderdag 5 september 2024 14:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er staat nu eind vd middag... manmanman
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...quote:Op donderdag 5 september 2024 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal die het wel druk hebben..
Maar wel vervelend als je zo lang zit te wachten
Kon het ook niet bij een ophaalpunt geleverd worden dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...
Nu moest ik speciaal een ochtend thuisblijven en uiteindelijk dus de hele dag
Balen is dat altijd hequote:Op donderdag 5 september 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...
Nu moest ik speciaal een ochtend thuisblijven en uiteindelijk dus de hele dag
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kon het ook niet bij een ophaalpunt geleverd worden dan?
Dat dusquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
ALs het neit te groot en te zwaar is
twee zelfsquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig worden
Bij zulke producten zou je verwachten dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt. Ik moest ook m'n telefoonnummer invullen. Dus ik dacht dat ik wel gebeld zou worden door de transporteurs, maar helaas... En een optie om op een andere dag te leveren is er ook niet (vaak wel bij PostNL, DHL of UPS).
Oh dat gaat idd nietquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig worden
Bij zulke producten zou je verwachten dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt. Ik moest ook m'n telefoonnummer invullen. Dus ik dacht dat ik wel gebeld zou worden door de transporteurs, maar helaas... En een optie om op een andere dag te leveren is er ook niet (vaak wel bij PostNL, DHL of UPS).
Volgens mij ben jij toch aan het werk thuis en kan je toch niet weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |