Oh lekker dan.. kan misschien wel avond worden, dat ze langs komenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef JustinK het volgende:
Ow ok
Ik zit al heel de dag te wachten op die stumpers van een GLS die vanmorgen al langs zouden komen
Er staat nu eind vd middag... manmanmanquote:Op donderdag 5 september 2024 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh lekker dan.. kan misschien wel avond worden, dat ze langs komen
Zal die het wel druk hebben..quote:Op donderdag 5 september 2024 14:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er staat nu eind vd middag... manmanman
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...quote:Op donderdag 5 september 2024 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal die het wel druk hebben..
Maar wel vervelend als je zo lang zit te wachten
Kon het ook niet bij een ophaalpunt geleverd worden dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...
Nu moest ik speciaal een ochtend thuisblijven en uiteindelijk dus de hele dag
Balen is dat altijd hequote:Op donderdag 5 september 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat je sowieso niet kon aangeven wanneer het geleverd moet worden...
Nu moest ik speciaal een ochtend thuisblijven en uiteindelijk dus de hele dag
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kon het ook niet bij een ophaalpunt geleverd worden dan?
Dat dusquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
ALs het neit te groot en te zwaar is
twee zelfsquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig worden
Bij zulke producten zou je verwachten dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt. Ik moest ook m'n telefoonnummer invullen. Dus ik dacht dat ik wel gebeld zou worden door de transporteurs, maar helaas... En een optie om op een andere dag te leveren is er ook niet (vaak wel bij PostNL, DHL of UPS).
Oh dat gaat idd nietquote:Op donderdag 5 september 2024 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat om 2 mega grote matrassen, dus dat gaat lastig worden
Bij zulke producten zou je verwachten dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt. Ik moest ook m'n telefoonnummer invullen. Dus ik dacht dat ik wel gebeld zou worden door de transporteurs, maar helaas... En een optie om op een andere dag te leveren is er ook niet (vaak wel bij PostNL, DHL of UPS).
Volgens mij ben jij toch aan het werk thuis en kan je toch niet weg?quote:
Vandaag was de bedoeling om naar kantoor te gaan. Ze zouden 's ochtends vroeg langskomen en dan kon ik daarna alsnog naar kantoor.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch aan het werk thuis en kan je toch niet weg?
Kijk, dat is zoals het hoortquote:Op donderdag 5 september 2024 14:57 schreef Lovely het volgende:
Toen mijn kast werd bezorgd kreeg ik wel een berichtje, en kon zelfs zien wanneer ze kwamen.. hoeveel er nog voor mij waren
Hey Fogelquote:
quote:
Nee een andere..quote:
ik kan altijd weg zolang ik geen meeting hebquote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch aan het werk thuis en kan je toch niet weg?
Oegema was hetquote:Op donderdag 5 september 2024 15:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ok. Daar kan je nl ook altijd zien hoeveel er nog voor jou zijn en wanneer ze langskomen
Handigquote:Op donderdag 5 september 2024 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan altijd weg zolang ik geen meeting heb
Aha, die ken ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aha, die ken ik niet.
Doet me denken aan OboemaMisschien dat ze alleen in t noorden rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Dat zou kunnen... dan zouden ze wel heel ver moeten rijden hierheenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dat ze alleen in t noorden rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |