quote:Op donderdag 5 september 2024 16:29 schreef aeque het volgende:
Ga je dinsdag naar de tandarts voor een klein stukje vulling wat afgebroken was. Och volgens tandarts was er niet zo heel veel aan de hand en zou hij over 3 weken afslijpen en eventueel opnieuw vullen.
Flikkert heel die vulling er een uurtje geleden uit......
Tandarts uit Syrië denk ik.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel je gaatjes maar weer laten vullen dan
Oepsiequote:Op donderdag 5 september 2024 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weggezaagd wat moest blijven
Je kan het!quote:Op donderdag 5 september 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nieuwe plank, nieuwe kansen
Grote blijquote:
Vanavond dus heerlijk slapenquote:
Als die opgerold is niet.. maar anders welquote:Op donderdag 5 september 2024 17:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet niet of ik 'm meteen in gebruik kan nemen...
Straks eens even kijken. De doos is niet 2 meter lang, dus die moet wel opgerold zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 17:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als die opgerold is niet.. maar anders wel
Zal er wel op staan
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks eens even kijken. De doos is niet 2 meter lang, dus die moet wel opgerold zijn
Ja kan wel in de woonkamer even een dagje liggenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan wel in de woonkamer even een dagje liggen
Pastaquote:
72 uur soms zelfs.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?
Ik lees t iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |