Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS PATAT🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history![]()
Lieve FOK!kers,
Het moment ➡️ is aangebroken. Met een zwaar hart 💔 en tranen in mijn ogen 😢 moet ik jullie het tragische nieuws 📰brengen dat ik ons geliefde forum voor maar liefst twee weken zal verlaten. 😢
De leegte die mijn afwezigheid 😔 zal achterlaten, kan niet worden opgevuld. Wie zal de eindeloze discussies voeden? Wie zal de ziel 😱 van dit forum zijn? Mijn hart huilt bij de gedachte dat ik jullie moet missen. De vreugde die ik hier elke dag ervaar, zal moeten plaatsmaken voor de barre eenzaamheid van vakantie... 🏖☀️🌃 ja, ik ga proberen te genieten, maar hoe kan dat zonder jullie? Het is een afscheid, maar geen vaarwel. Ik keer terug, vol verhalen en gemiste momenten.
Blijf sterk in mijn afwezigheid. Denk aan mij, en ik zal in gedachten bij jullie zijn. 💪💪💪
Tot snel, mijn geliefde forumgenoten. 🥺💔🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Gestoord ook om zoiets te doen bahquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Gaat er iemand nu hier kapen terwijl diegene helemaal niet meepost ?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Blijkbaar..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
En dan zo’n bs bericht eronder
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben wel vaker in dts...quote:Op donderdag 5 september 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Gaat er iemand nu hier kapen terwijl diegene helemaal niet meepost ?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Even snel het topic vol posten
Je was er niet vanochtendquote:
En nu heb je snel even de TT gemaakt
Beetje kinderachtig.
Zeker voor jouEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Goedemorgen Grees![]()
![]()
Het is 09.34, dus ik was er wel vanochtend.quote:🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Je had een apart topic aangemaakt voor die post wat je hier plaatste dus, om het bericht hier nog eens neer te zetten slaat nergens opquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja jaquote:Op donderdag 5 september 2024 09:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is 09.34, dus ik was er wel vanochtend.
Bla bla koeien vlaEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eerst koffie maken of eerst douchen?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jaquote:Op donderdag 5 september 2024 09:38 schreef Lovely het volgende:
Eerst koffie maken of eerst douchen?![]()
![]()
Neem de koffie wel mee onder de douchequote:
Goed planquote:Op donderdag 5 september 2024 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Neem de koffie wel mee onder de douche![]()
![]()
Wordt zo waterigquote:Op donderdag 5 september 2024 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Neem de koffie wel mee onder de doucheEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker genieten, is wel goed voor jequote:Op donderdag 5 september 2024 09:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goed, ja echt veel zin in!!kan niet wachten tot maandag
Hoe issie met jou?
Hier gaat het langzaam aan de goede kant opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb soms goede plannenquote:
Zet het dan wel op een krukjequote:
Fris en schoon
Meelie![]()
![]()
Heerlijk
Die was drinkbaar, dus net opgedronken
TjilpA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hey Maily
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stomme ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fijne vakantie nog verderquote:Op donderdag 5 september 2024 09:15 schreef Mikeytt het volgende:
Lieve FOK!kers,
Het moment ➡️ is aangebroken. Met een zwaar hart 💔 en tranen in mijn ogen 😢 moet ik jullie het tragische nieuws 📰brengen dat ik ons geliefde forum voor maar liefst twee weken zal verlaten. 😢
De leegte die mijn afwezigheid 😔 zal achterlaten, kan niet worden opgevuld. Wie zal de eindeloze discussies voeden? Wie zal de ziel 😱 van dit forum zijn? Mijn hart huilt bij de gedachte dat ik jullie moet missen. De vreugde die ik hier elke dag ervaar, zal moeten plaatsmaken voor de barre eenzaamheid van vakantie... 🏖☀️🌃 ja, ik ga proberen te genieten, maar hoe kan dat zonder jullie? Het is een afscheid, maar geen vaarwel. Ik keer terug, vol verhalen en gemiste momenten.
Blijf sterk in mijn afwezigheid. Denk aan mij, en ik zal in gedachten bij jullie zijn. 💪💪💪
Tot snel, mijn geliefde forumgenoten. 🥺💔They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Hey Mikey. Al helemaal over verhuisd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Deze week een groot deel en volgend weekend.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey. Al helemaal over verhuisd?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O nog heel wat te doen dusquote:Op donderdag 5 september 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze week een groot deel en volgend weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog even flink zijn dus.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze week een groot deel en volgend weekend.
En dan EINDELIJK!!!![]()
Met een verhuiswagen?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Altijd een heel gedoe verhuizenquote:Op donderdag 5 september 2024 10:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even flink zijn dus.
En dan EINDELIJK!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yepquote:Op donderdag 5 september 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd een heel gedoe verhuizen![]()
quote:Ja wel blij mee mijn huidige adres is op een paar grote meubels na leeg waarbij ik hulp moet hebben anders had ik er al gezeten.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even flink zijn dus.
En dan EINDELIJK!!!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja je bent dan altijd afhankelijk van anderequote:Op donderdag 5 september 2024 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ja wel blij mee mijn huidige adres is op een paar grote meubels na leeg waarbij ik hulp moet hebben anders had ik er al gezeten.
Is dit huis veel groter dan wat je had?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 5 september 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je bent dan altijd afhankelijk van andere
Is dit huis veel groter dan wat je had?100% alleen al de woonkamer is groter als mijn hele studio woning.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Greys
Het is echt zo rustig hier, onvoorstelbaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha daar hebben we onze druk bolquote:![]()
Morguh ToT
Ik ben er ook niet zo vaakquote:Op donderdag 5 september 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt zo rustig hier, onvoorstelbaar
Moet ik eerlijk bekennen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo vaak
Moet ik eerlijk bekennen![]()
![]()
Ja klopt en zie Birdie ook niet veel meerquote:Op donderdag 5 september 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo vaak
Moet ik eerlijk bekennenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
gevogelte
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Hey Fogel
Verse sapA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Beetje zuur wel
![]()
![]()
![]()
quote:
ToT!
BolkieA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe een oproep in FHFquote:Op donderdag 5 september 2024 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ja wel blij mee mijn huidige adres is op een paar grote meubels na leeg waarbij ik hulp moet hebben anders had ik er al gezeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk nog in huisA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Kan ff niet bolken de gordijnen meneer is er, heb jij weer gelukquote:
Oh maar dan neemt @Lovely het wel van je overquote:Op donderdag 5 september 2024 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ff niet bolken de gordijnen meneer is er, heb jij weer geluk![]()
![]()
Heb nog wel even bolk tijdquote:Op donderdag 5 september 2024 11:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dan neemt @:Lovely het wel van je over
lekkah lekkahI'm surrounded by morons!
Jatochquote:
Fogel
B.O.L.KA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hoiquote:
bolk de JK!I'm surrounded by morons!
Kei en keihard zo van bamA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
BiemA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Poep
Is een goede manier om te bepalen of je iets echt wil houden of niet las ik onlangs.quote:
Stel jezelf bij dingen opruimen de vraag "als er poep op zou zitten, zou je het schoonmaken of weggooien?"I'm surrounded by morons!
Zometeen even overal poep opsmerenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een goede manier om te bepalen of je iets echt wil houden of niet las ik onlangs.
Stel jezelf bij dingen opruimen de vraag "als er poep op zou zitten, zou je het schoonmaken of weggooien?"![]()
![]()
Ik zou er schijt aan hebben.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een goede manier om te bepalen of je iets echt wil houden of niet las ik onlangs.
Stel jezelf bij dingen opruimen de vraag "als er poep op zou zitten, zou je het schoonmaken of weggooien?"![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
Doe wat je niet laten kan!quote:Op donderdag 5 september 2024 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zometeen even overal poep opsmerenI'm surrounded by morons!
Ligt er aan wat voor poep hoeveel poep etcquote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stel jezelf bij dingen opruimen de vraag "als er poep op zou zitten, zou je het schoonmaken of weggooien?"
Een flinke drol op je laptop. Wat doe je ermee?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor poep hoeveel poep etc![]()
![]()
Baby? Kan weg ga ik niet schoonmakenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stel jezelf bij dingen opruimen de vraag "als er poep op zou zitten, zou je het schoonmaken of weggooien?"Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Op de verzekering verhalen.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een flinke drol op je laptop. Wat doe je ermee?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baby? Kan weg ga ik niet schoonmakenIk wist dat iemand met deze opmerking zou komen!
![]()
![]()
Die zitten ook wel vaak onder de poepquote:Op donderdag 5 september 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baby? Kan weg ga ik niet schoonmaken![]()
Weg gooienquote:Op donderdag 5 september 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een flinke drol op je laptop. Wat doe je ermee?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Mogguh![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Daarom is poep geen goede graadmeter of je iets wil bewaren.Trotste mama van Ambar
Welke graadmeter gebruik jij?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom is poep geen goede graadmeter of je iets wil bewaren.![]()
Is het een vaste of een zachte drolquote:Op donderdag 5 september 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een flinke drol op je laptop. Wat doe je ermee?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Scheelt wel een hoop viezigheidquote:Op donderdag 5 september 2024 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik dit nog een keer kopen?![]()
![]()
Zo'n lekkere zachtequote:Op donderdag 5 september 2024 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het een vaste of een zachte drol![]()
![]()
Dat wordt moeilijkquote:
Wegbrengen en schoon laten makenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maar hoe breng je 'm weg?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk
Wegbrengen en schoon laten maken![]()
![]()
Daar zijn ze voorquote:Op donderdag 5 september 2024 11:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je die ook meteen weggooienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Wat had je?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik een cracker met kaas
Ei met tomaat en hamquote:
Op een broodjeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekkerquote:Op donderdag 5 september 2024 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ei met tomaat en ham
Op een broodje![]()
Had ik echt zin in
En toen was ik aan het eten en dacht
Mwahhh![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan had ik het niet gemaaktquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ben verder totaal niet moeilijk ofzoquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Naja, valt wel mee dit tochquote:Op donderdag 5 september 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben verder totaal niet moeilijk ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dan neemt @:Lovely het wel van je overHey Sallyquote:Hey ieni, wanneer ging jij ook weer naat Texel?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom is poep geen goede graadmeter of je iets wil bewaren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ieni gaat naar Terschellingquote:Op donderdag 5 september 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hey Sally
[..]
Hey ieni, wanneer ging jij ook weer naat Texel?
En je kunt nog mee
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja er is nog een bed beschikbaarquote:Op donderdag 5 september 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieni gaat naar Terschelling
En je kunt nog mee![]()
![]()
Voor jouquote:Op donderdag 5 september 2024 12:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja er is nog een bed beschikbaar
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er zijn nog steeds genoeg dingen die ik niet kan, maar ik ben nog niet oud en doodquote:Op donderdag 5 september 2024 12:00 schreef JustinK het volgende:
Jij bent ook van alle markten thuis he![]()
Succes!Trotste mama van Ambar
Ja ?quote:
Ben jij een party animal?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ?
Ben jij een party animal?![]()
![]()
O ja moon gaat naar Texelquote:Op donderdag 5 september 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieni gaat naar Terschelling
En je kunt nog meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is al snel. Fine vakantie even bijkomen van alle klus en verhuis klussen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja als het beestje maar een naam heeft toch 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg later deze week wel hulp maar mensen werken ook gewoon nog tussendoor wel net de salontafel over gebracht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Dat is toch algemene kennisquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Altijd fijn als je hulp krijgt.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krijg later deze week wel hulp maar mensen werken ook gewoon nog tussendoor wel net de salontafel over gebracht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de kans dat er hier een 18 jarige meepost is vrij kleinquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nog drie dagen plak weer en dan eindelijk herfst
R.I.P DTS.![]()
Hoi, ik ben 12 wat is dit?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de kans dat er hier een 18 jarige meepost is vrij klein![]()
![]()
Dat was vroeger toen Fok! Nog hip was.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de kans dat er hier een 18 jarige meepost is vrij kleinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De meesten zullen het niet eens kennenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was vroeger toen Fok! Nog hip was.
Misschien moet @Danny wat tiktoks maken![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Goed ideequote:Op donderdag 5 september 2024 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten zullen het niet eens kennen
Misschien moet @:Danny wat tiktoks maken![]()
vroeger in de tijd was Fok! juist populair onder de jongeren.
R.I.P DTS.![]()
@Paul en @DJMO als duo vanuit de frontpage.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
Of @:murp
Die kan dat vast wel
Leuke TikToks maken
R.I.P DTS.![]()
Vraag me wel af of de 18 jarigen van nu zich kunnen gedragen op een online forumEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@:Paul en @:djmo als duo vanuit de frontpage.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is voor de oudjes soms al lastigquote:Op donderdag 5 september 2024 12:39 schreef greysbones het volgende:
Vraag me wel af of de 18 jarigen van nu zich kunnen gedragen op een online forum![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 5 september 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is voor de oudjes soms al lastig
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik denk dat ze zich beter gedragen dan mening oudere FOK'er.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is voor de oudjes soms al lastig![]()
We zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich beter gedragen dan mening oudere FOK'er.![]()
![]()
ja hoor!quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
Of @:murp
Die kan dat vast wel
Leuke TikToks maken![]()
We kunnen een oproep doenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vroeger mocht ook veel meer he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk er nu al naar uit om je te zien dansen in een TikTokquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je bent FAquote:
Maak hem danEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bye bye bye dansende murp
Ik zeg doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Aah johquote:Op donderdag 5 september 2024 12:46 schreef murp het volgende:
[..]
Dat mag niet, persoonsgegevensdinges
Boeiuh
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gewoon weer iedereen unbannen.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:46 schreef murp het volgende:
[..]
Dat mag niet, persoonsgegevensdinges![]()
![]()
Ja even wat nuttigs doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hey lang niet gezienquote:Op donderdag 5 september 2024 12:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hallo lieve, lieve vrienden.
Wie weet later welquote:Op donderdag 5 september 2024 12:53 schreef Shii het volgende:
Ik heb even geen nieuwe weetjes paraat, dus ....![]()
![]()
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is een vraag die vreselijk dicht op de huid komt maar naar waarheid antwoord ik; ja, het gaat goed.quote:
Met jou?Yea, she's on crack.![]()
Opa verteld: vroeger had je de sites sugarbabes en superdudes.nl een soort hyves voor de BrEeZaH generatie (de Dylano’s de Jaydens en de Priscilla’s van deze wereld) tmf vj programma’s was toen die tijd populair en de makers van die sites dachten toen dat kunnen wij ook maar dan online. Dus je kreeg toen een soort talkshow op het internet met onderwerpen over huiswerk ongesteldheid sex etc die puber dingen. Maar ze hadden dat zo gemaakt dat je met je webcam live in het programma kon meedoen om af en toe je zegje te mogen doen dit werd dan vervolgens drie keer per week live opgenomen en uitgezonden bij de zesde aflevering waren ze al weer gestopt. Geenstijl Fok! Dumpert en volkomenkut kregen er namelijk lucht van en begonnen een soort weblog oorlog in dat programma dus elke keer bordjes en papiertjes omhoog met hup fok! Fuck Dumpert etc. gecombineerd met jonge dames die hun tieten lieten zien tijdens de uitzending en gasten die keihard kanker kanker riepen als ze uiteindelijk aan het woord waren of mensen die gingen moonen uiteindelijk werd het een sport om zo gek mogelijk te doen als je eenmaal in de uitzending zat. Dat was een mooie chaos van toen er nog veel meer kon op het internet moet ergens tussen 2002 en 2005 geweest zijn het is jammer dat alle opgenomen beelden voor de terugkijkers verloren gegaan zijn anders zou ik dat graag vanuit nostalgie nog wel een keer terug willen zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
God bewaar me. Wil je mij nooit meer in één zin noemen met hem?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@:Paul en @:djmo als duo vanuit de frontpage.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fijn te horenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit is een vraag die vreselijk dicht op de huid komt maar naar waarheid antwoord ik; ja, het gaat goed.
Met jou?![]()
Hier ook alles goed, op de momenten dat het goed gaat
Klagen zit niet in jouw dna hequote:Op donderdag 5 september 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen![]()
Hier ook alles goed, op de momenten dat het goed gaat![]()
![]()
Het leven is een aaneenschakeling van pieken en dalen, maar als de deurwaarder voor je knar staat ben je te laat met betalen.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen![]()
Hier ook alles goed, op de momenten dat het goed gaatYea, she's on crack.![]()
Wijshedenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het leven is een aaneenschakeling van pieken en dalen, maar als de deurwaarder voor je knar staat ben je te laat met betalen.![]()
Ik vind dat ik al genoeg geklaagd hebquote:
Dat laatste heb ik dan gelukkig nooit last van gehadquote:Op donderdag 5 september 2024 13:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het leven is een aaneenschakeling van pieken en dalen, maar als de deurwaarder voor je knar staat ben je te laat met betalen.
Ik zal een reminder in mn tel zettenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mijn scheurkalander 2025 is vanaf 17 oktober te koop via DM.![]()
![]()
Niet vergeten het JustinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja superdudes sugababes tv was wel een hoogtepunt voor de nederlandse internet geschiedenis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb mensen om een muggenbeet meer horen klagenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al genoeg geklaagd heb![]()
![]()
Je scoort weer lekker zie ikquote:
Dat jeukt en men zegt jeuk is erger dan pijnquote:Op donderdag 5 september 2024 13:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb mensen om een muggenbeet meer horen klagen
quote:
Ruilen?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jeukt en men zegt jeuk is erger dan pijn![]()
![]()
Zo, afgesloten op de oude locatie.
Voordeel is dat er in de nieuwe locatie geen trap meer is.
Hint hint
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Ja Killem gaat ook goed snachts.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja in de nacht ook al, dus moest ffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: