Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS PATATOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is hier geen scThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Friet! @ OP.
En waar is het juiste gifje dan.
Edit; ah, nu wel
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nee, patat.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
Friet! @ OP.
En waar is het juiste gifje dan.
En die staat er.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die griezel in de op brrr.
Heb gegoogled maar geen gifjes dat hij klappen krijgt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu.wel.punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En het is en blijft Friet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De OP vertelt een ander verhaal.quote:
kijkt echt niemand meer die Meiland.
Teveel slechte publiciteit net als die wandelende gehaktbal. Vroeger met probleem wijken en over de rooie was sbs leuker.
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
In het begin was sbs6 oprecht wel leuk als tokkie tv de bus, over de rooie, groeten terug/uit de rimboe, probleemwijken etc.quote:De zender werd in 1995 gestart door de SBS Broadcasting Group en richtte zich in de beginjaren voornamelijk op belevenistelevisie en binding met de regio door programma's als Actienieuws en Hart van Nederland. De zender stond bekend als een "volkszender" of "campingzender". Later werd het een brede familiezender en is het de derde televisiezender van Nederland, na NPO 1 en RTL 4, met een marktaandeel rond de tien procent.[1]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die meiland moeten ze een nachtje laten kamperen in wolvengebied.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lijken een paar ernstige verwensingen rond te gaan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb echt totaal geen last van die man. Zie hem eigenlijk alleen in dit topic.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die meiland moeten ze een nachtje laten kamperen in wolvengebied.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 01:12 schreef Sally het volgende:
[..]
F*** de OP
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ook gelukkig.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen last van die man. Zie hem eigenlijk alleen in dit topic.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goh en toch van alles toewensen, stoer man.
Is gewoon irritant die gifjes je lokt reactie uit niet miepen dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Miep. Miep.
Wie miept.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het grappige is dat ik die gifjes ook post wanneer jij er niet bent.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is gewoon irritant die gifjes je lokt reactie uit niet miepen dan.
Zou allemaal wel geen leuke gimmick.
Ik poste van de week een prachtige foto van georgina verbaan sprong er hier een bijna in de gordijnen. Bijpassende like van Sally sommige dingen veranderen nooit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meep meep. Vroooomm.
quote:Op donderdag 5 september 2024 01:15 schreef Sally het volgende:
Lijken een paar ernstige verwensingen rond te gaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:21 schreef aeque het volgende:
Goh en toch van alles toewensen, stoer man.Tuurlijk joh.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pot ketelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik maakte er geen probleem van?!quote:Op donderdag 5 september 2024 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou allemaal wel geen leuke gimmick.
Ik poste van de week een prachtige foto van georgina verbaan sprong er hier een bijna in de gordijnen. Bijpassende like van Sally sommige dingen veranderen nooit.
Nou niet dingen in mijn schoenen gaan schuiven die niet kloppen.
Dat is... Niet lief....zal ik maar zeggen
Ik wist wel dat er gewoon tieten hier gepost mogen worden.
Maar niet compleet naakt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
- laat maar -
[ Bericht 50% gewijzigd door Sally op 05-09-2024 03:05:16 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je beschuldigt mij van miepen maar doet het zelf.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:38 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
[..]
en dit kan allemaal wel?
[..]
?!?!
Iemand post hele tijd nichterige gifjes daar mag ik gewoon op reageren.
R.I.P DTS.![]()
Maar niet door die persoon dan allerlei vreselijke dingen toe te wensen.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij van miepen maar doet het zelf.
Neem ik aan.
Oh, en wie begon er over miepen?!quote:Op donderdag 5 september 2024 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij van miepen maar doet het zelf.
Ik associeer er wel op los hoor, met mn ADHD brein
Popcorn rustig verder.
Ik ga mn slaap wel pakken.
Smakelijk!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2024 01:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Altijd gedoe als jij er bent!
Ja fissa is litquote:Op donderdag 5 september 2024 01:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Altijd gedoe als jij er bent!Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Wie ben jij en wat heb je met Amyke gedaan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
NrcThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gegeten na middernachtquote:Op donderdag 5 september 2024 01:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Amyke gedaan?Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Was een interessant artikel wil eigenlijk in november een ps5 aanschaffen maar game industrie ligt behoorlijk op zijn gat.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nieuwe Rotterdamsche Courant
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 416 / +132 / +0 / 1255 / 1414
2. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
3. KillemWieft / 207 / +96 / +5 / 45 / 74
4. AardappelSchotel / 160 / +45 / +0 / 627 / 730
5. Dr.Mikey / 159 / +24 / +19 / 137 / 185
6. MizzezAmy / 152 / +21 / +10 / 643 / 744
7. HappyCharly / 126 / +98 / +12 / 107 / 142
8. Lovely / 119 / +21 / +0 / 506 / 610
9. marc0871 / 92 / +15 / +5 / 71 / 106
10. Zucht. / 82 / +10 / +0 / 278 / 310
11. aeque / 80 / +18 / +15 / 182 / 215
12. gebrokenglas / 75 / +59 / +1 / 207 / 238
13. hemarookworst / 64 / +12 / +1 / 262 / 301
14. loveyoulongtime / 53 / +14 / +0 / 207 / 246
15. ToT / 51 / +9 / +0 / 264 / 298
16. maily / 51 / +25 / +4 / 218 / 249
17. Shii / 35 / +0 / +0 / 78 / 95
18. aloa / 33 / +0 / +0 / 409 / 437
19. Fogel / 28 / +14 / +0 / 78 / 100
20. Kissingbird / 26 / +7 / +0 / 141 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bedankt monitor trusten amyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die van de Zaagmolenkade kan ik bijna zien als ik uit het raam kijk, maar ben er nog nooit geweest. Is het aan aanrader?quote:Op donderdag 5 september 2024 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier al eens geweest?
https://www.mangiarerotte(...)FHZi-CwwQgU96BAgiEAsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet geweest, maar hoor er goede verhalen overquote:Op donderdag 5 september 2024 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die van de Zaagmolenkade kan ik bijna zien als ik uit het raam kijk, maar ben er nog nooit geweest. Is het aan aanrader?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
SmaklerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Men zeurt over de wolf maar neemt wel een rottweiler of een stafford in huis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Justin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is gebeurd met de rust, Justin is in da house
Zo de dingen van vandaag alweer gedaan
Nieuwsbrief/uitnoding verstuurd, agenda gemaakt en diverse mails verstuurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, krijg de hulo vanmorgen en ze komen inmeten voor de plisse gordijnen.
Ben wel heel benieuwd heb nu drie verschillende bedrijven gehad en ze hebben alle drie andere maten
Ja en dit bedrijf is al geweest, maar kreeg een te verkeerde offertequote:
En er werd door degene die hier was geweest andere dingen gezegd dan wat op de offerte stond
Dus ben er even langsgegaan om opheldering te vragen.
Bleken veel dingen niet te klopen. Dus nog maar eens oplaten meten en kijken of ik nu wel de juiste info kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 5 september 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dit bedrijf is al geweest, maar kreeg een te verkeerde offerte
En er werd door degene die hier was geweest andere dingen gezegd dan wat op de offerte stond
Dus ben er even langsgegaan om opheldering te vragen.
Bleken veel dingen niet te klopen. Dus nog maar eens oplaten meten en kijken of ik nu wel de juiste info kreegNou hopelijk is het nu wel allemaal goed. Wat een gedoe zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dochterlief belde even, die kwam uit de nachtdienstquote:Op donderdag 5 september 2024 06:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou hopelijk is het nu wel allemaal goed. Wat een gedoe zeg
Hier kan nooit iets goed gaan. Zie al weer op tegen het laminaat leggen en het gesjouw met de meubelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en ik woon niet eens op nr 13
![]()
![]()
![]()
Nog even doezelen. Amper geslapen, zenuwachtig, straks presentatie geven voor een groep die er niet op zit te wachten, maar verplicht wordt door de rvb. Brrrr.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Dan was het misschien te verklarenquote:Op donderdag 5 september 2024 07:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen
Er zijn hier 52 huizen in deze wijk.
Bij de renovatie is het bij iedereen goed gegaan behalve hier
Bij het plaatsen van een nieuwe keuken is het bij iedereen goed gegaan behalve hier
En dan zijn het geen kleine dingen he
Bij de renovatie waren ze gewoon vergeten de isolatie goed aan te brengen. En ze hebben er ook ngo eens 10 jaar over gedaan om het opte lossen. Eigenlijk is het nog niet eens helemaal opgelost.
Maar ze hebben alles aan de binnenkant er afmoeten halen, opnieuw moeten isoleren en opnieuw bekleden en sauzen, waaarbij ze weer de rolgordijnen vol kliederde met verf
De keuken moest de afvoer van de wasmachine verplaatst worden, dus ook een verlengslang voor de aterkraan
Hadden ze die niet goed gedaan. Ik had het water in de kamer, keuken en hal onder het laminaat. Het was net een golfslagbad hier.
Dus alles er uit, meubels in de opslag. Kwamen ze laminaat er uithalen bleek er in de gang asbest onder het laminaat te liggen, dus dat moest helemaal uitgebikt worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht toen ik je vannacht zag posten, die is morgen kapoetquote:Op donderdag 5 september 2024 07:16 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Nog even doezelen. Amper geslapen, zenuwachtig, straks presentatie geven voor een groep die er niet op zit te wachten, maar verplicht wordt door de rvb. Brrrr.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh succes straks Amyquote:Op donderdag 5 september 2024 07:16 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Nog even doezelen. Amper geslapen, zenuwachtig, straks presentatie geven voor een groep die er niet op zit te wachten, maar verplicht wordt door de rvb. Brrrr.![]()
Het komt allemaal goed![]()
![]()
Is er ook iets wel goed gegaan?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het misschien te verklaren
Er zijn hier 52 huizen in deze wijk.
Bij de renovatie is het bij iedereen goed gegaan behalve hier
Bij het plaatsen van een nieuwe keuken is het bij iedereen goed gegaan behalve hier
En dan zijn het geen kleine dingen he
Bij de renovatie waren ze gewoon vergeten de isolatie goed aan te brengen. En ze hebben er ook ngo eens 10 jaar over gedaan om het opte lossen. Eigenlijk is het nog niet eens helemaal opgelost.
Maar ze hebben alles aan de binnenkant er afmoeten halen, opnieuw moeten isoleren en opnieuw bekleden en sauzen, waaarbij ze weer de rolgordijnen vol kliederde met verf
De keuken moest de afvoer van de wasmachine verplaatst worden, dus ook een verlengslang voor de aterkraan
Hadden ze die niet goed gedaan. Ik had het water in de kamer, keuken en hal onder het laminaat. Het was net een golfslagbad hier.
Dus alles er uit, meubels in de opslag. Kwamen ze laminaat er uithalen bleek er in de gang asbest onder het laminaat te liggen, dus dat moest helemaal uitgebikt worden.![]()
![]()
Adrenaline is mn beste vriend in dit soort gevallenquote:Op donderdag 5 september 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik je vannacht zag posten, die is morgen kapoet
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Zover ik mij kan herhinneren weinigquote:Op donderdag 5 september 2024 07:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is er ook iets wel goed gegaan?
Bij de renovatie van de badkamer is er hier ook niet iets goed gegaan. ALleen had ik daar zelf geen last van maar de b uren hadden er lakage doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NOu als je niet slaapt is het niet zo beste vriendquote:Op donderdag 5 september 2024 07:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Adrenaline is mn beste vriend in dit soort gevallen
Nee s nachts niet, overdag welquote:Op donderdag 5 september 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu als je niet slaapt is het niet zo beste vriend
Vanavond lekker crashen
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik hoop niet dat ze volgende week vrijdag iets bij je komen doen, want dat is gedoemd te mislukkenquote:Op donderdag 5 september 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zover ik mij kan herhinneren weinig
Bij de renovatie van de badkamer is er hier ook niet iets goed gegaan. ALleen had ik daar zelf geen last van maar de b uren hadden er lakage door![]()
![]()
Overdag slapen?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee s nachts niet, overdag wel
Vanavond lekker crashenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 465 / +132 / +49 / 1260 / 1424
2. KillemWieft / 307 / +96 / +105 / 45 / 78
3. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
4. Dr.Mikey / 214 / +24 / +74 / 137 / 188
5. MizzezAmy / 161 / +21 / +19 / 643 / 746
6. AardappelSchotel / 160 / +45 / +0 / 627 / 730
7. HappyCharly / 126 / +98 / +12 / 107 / 142
8. Lovely / 119 / +21 / +0 / 506 / 610
9. marc0871 / 104 / +15 / +17 / 71 / 107
10. Zucht. / 82 / +10 / +0 / 278 / 310
11. aeque / 80 / +18 / +15 / 182 / 215
12. hemarookworst / 77 / +12 / +14 / 262 / 303
13. gebrokenglas / 75 / +59 / +1 / 207 / 238
14. loveyoulongtime / 53 / +14 / +0 / 207 / 246
15. ToT / 51 / +9 / +0 / 264 / 298
16. maily / 51 / +25 / +4 / 218 / 249
17. Shii / 35 / +0 / +0 / 78 / 95
18. aloa / 33 / +0 / +0 / 409 / 437
19. Fogel / 28 / +14 / +0 / 78 / 100
20. Kissingbird / 26 / +7 / +0 / 141 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heb niets gepland staan gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2024 07:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze volgende week vrijdag iets bij je komen doen, want dat is gedoemd te mislukken
O Killem heeft goed gescoord vannacht zie ik
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
O datquote:Op donderdag 5 september 2024 07:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Overdag op adrenaline de dag door komenbegreep ik het verkeerd
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dat is zeker waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Best welquote:
Jij dan?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Sleep sleep sleep beeb beeb beebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zoquote:Op donderdag 5 september 2024 07:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkigJa ik ook wel redelijk hoor
![]()
![]()
![]()
Nog te vroeg voor koffieA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Toe maarquote:Op donderdag 5 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ik doe er ook even een lekkere slagroom truffel bij [ afbeelding ]![]()
![]()
Met een crackerquote:
Zal ze binnenkort weer eens zelf maken, doe zelf iets minder boter er inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopsakideeeequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DusA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
uhuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Schijnt de zon bij jullie al?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Weer een een schietpartij op een school in de vs , pppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook. Maar de zon zal zo wel door komenquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Goedemorgen Pinnenmutskequote:
Hey Mutskequote:
Sja.. ze willen er zelf niks aan doen. Dan blijf je dit houdenquote:Op donderdag 5 september 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Weer een een schietpartij op een school in de vs , pppfff![]()
![]()
En water is nat.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Weer een een schietpartij op een school in de vs , pppfffOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daarom een regenpak aan onder douche
quote:Op donderdag 5 september 2024 07:57 schreef Lovely het volgende:
Daarom een regenpak aan onder douche![]()
![]()
Ik heb soms wel een regenjasje aan in bed. Telt dat ook?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:57 schreef Lovely het volgende:
Daarom een regenpak aan onder douche
Jawelquote:Op donderdag 5 september 2024 07:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb soms wel een regenjasje aan in bed. Telt dat ook?![]()
![]()
Nou is je bed nat?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb soms wel een regenjasje aan in bed. Telt dat ook?
![]()
![]()
Helloquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt eraan wie erbij ligt.quote:
Ah. Ik lig liever in een droog bedquote:
Ik ga wijselijk mijn mond houden.
HahaA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Zou je wel willen he.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 08:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al was het maar voor de puntjes
Bah wat een wereld, en wat zouden ze er aan moeten doen dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sja.. ze willen er zelf niks aan doen. Dan blijf je dit houden
Er zijn altijd gekken die dit blijven doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet op elke straathoek wapens en munitie kunnen kopen zou al een hoop schelen.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bah wat een wereld, en wat zouden ze er aan moeten doen dan?
Er zijn altijd gekken die dit blijven doen
Als ze alle wapens in beslag nemen, en de winkels waar het te koop is sluitenquote:Op donderdag 5 september 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn altijd gekken die dit blijven doenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ze willen de wapens niet beperken... Als er nou nóg meer wapens waren, dan had dit voorkomen kunnen wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn altijd gekken die dit blijven doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze willen de wapens niet beperken... Als er nou nóg meer wapens waren, dan had dit voorkomen kunnen worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Hey ik postte al om 08:34:42quote:
Iewl ik sla het ontbijt wel even over
En ik ook, maar ik zie de secondes nietquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 08:35 schreef Lovely het volgende:
Iewl ik sla het ontbijt wel even overZolang je mij maar niet de schuld geeft, ik plaatste het netjes in een spoiler.quote:
Klopt maar ja toch nog er op klikkenquote:Op donderdag 5 september 2024 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zolang je mij maar niet de schuld geeft, ik plaatste het netjes in een spoiler.
quote:Op donderdag 5 september 2024 08:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt maar ja toch nog er op klikken![]()
![]()
Ja, maar dat is moeilijk in de hand te houden denk ikquote:Op donderdag 5 september 2024 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet op elke straathoek wapens en munitie kunnen kopen zou al een hoop schelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs ze er aan willen komen komen ze er toch wel aan.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze willen de wapens niet beperken... Als er nou nóg meer wapens waren, dan had dit voorkomen kunnen wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lukt ons in Europa best aardig hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is moeilijk in de hand te houden denk ik![]()
Oh ik word weer genegeerd
Ja maar met veel meer moeite. Net als bij ons... En dan zijn het aantal shootings een stuk minder.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze er aan willen komen komen ze er toch wel aan.
Helemaal voorkomen lukt je niet, maar zoveel als in de USA is echt absurd![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Maar ik ga ff ontbijten
Wie negeert jou? Zie niemand jou negeren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ASquote:
AS is laat vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent te goedquote:Op donderdag 5 september 2024 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij mocht even uitslapen van mij
quote:goed bezig
quote:
![]()
Jijquote:Op donderdag 5 september 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie negeert jou? Zie niemand jou negeren?
Schotel
Het is echt leeggelopen hieroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig nu dat weer. Als iek een keer een bericht over het hoofd zie of er niet op reageer is het niet gelijk iemand negeren hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa niet veel aan..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik zie @gebrokenglas ook niet meer in de ochtend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gossie was loos mien skattiequote:
Deze is lekker
![]()
Het is nog nooit zo rustig geweest als deze maand volgens mij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn allemaal afgekickt
Nou dat zal het niet zijn denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat het topic weer op slot is geweest? Ik heb verder geen idee..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Moonie![]()
![]()
Hey Moonquote:
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ookquote:Op donderdag 5 september 2024 09:02 schreef Lovely het volgende:
Omdat het topic weer op slot is geweest? Ik heb verder geen idee..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De screens maar even naar beneden doen..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dan weet ik t ook nietquote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ook
Ja heel rustigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had het daarom nu juist drukker verwachtquote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ook![]()
Ja, er zijn er juist weggebleven, had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had het daarom nu juist drukker verwachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met Moon al bijna naar Texelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gaat goed, ja echt veel zin in!!quote:Op donderdag 5 september 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Moon al bijna naar Texelkan niet wachten tot maandag
Hoe issie met jou?![]()
💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb net boodschappen gedaan
Was heerlijk rustig in de winkel
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Moguhquote:Op donderdag 5 september 2024 09:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Was heerlijk rustig in de winkel![]()
Oh lekker zo vroeg![]()
![]()
Moet ik vanmiddag, maar zal dan ook wel rustig zijn..quote:Op donderdag 5 september 2024 09:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Was heerlijk rustig in de winkel
Geen irritante kinderen in de winkel
Leuk!!! Veel plezierquote:Op donderdag 5 september 2024 09:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goed, ja echt veel zin in!!kan niet wachten tot maandag
Hoe issie met jou?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Juichen!!!quote:Op donderdag 5 september 2024 09:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik vanmiddag, maar zal dan ook wel rustig zijn..
Geen irritante kinderen in de winkel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Joeeehoee!!!
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Forum Opties Forumhop: Hop naar: