Hey Moonquote:
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ookquote:Op donderdag 5 september 2024 09:02 schreef Lovely het volgende:
Omdat het topic weer op slot is geweest? Ik heb verder geen idee..
Dan weet ik t ook nietquote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ook
Ja heel rustigquote:
Had het daarom nu juist drukker verwachtquote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ook
Ja, er zijn er juist weggebleven, had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had het daarom nu juist drukker verwacht
Hoe is het met Moon al bijna naar Texelquote:
Ja gaat goed, ja echt veel zin in!!quote:Op donderdag 5 september 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Moon al bijna naar Texel
Moguhquote:Op donderdag 5 september 2024 09:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb net boodschappen gedaan
Was heerlijk rustig in de winkel
Moet ik vanmiddag, maar zal dan ook wel rustig zijn..quote:Op donderdag 5 september 2024 09:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb net boodschappen gedaan
Was heerlijk rustig in de winkel
Leuk!!! Veel plezierquote:Op donderdag 5 september 2024 09:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goed, ja echt veel zin in!!kan niet wachten tot maandag
Hoe issie met jou?
Juichen!!!quote:Op donderdag 5 september 2024 09:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik vanmiddag, maar zal dan ook wel rustig zijn..
Geen irritante kinderen in de winkel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |