quote:
Jijquote:Op donderdag 5 september 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie negeert jou? Zie niemand jou negeren?
Jemig nu dat weer. Als iek een keer een bericht over het hoofd zie of er niet op reageer is het niet gelijk iemand negeren hoor.quote:
A gossie was loos mien skattiequote:
Het is nog nooit zo rustig geweest als deze maand volgens mij.quote:
Hey Moonquote:
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ookquote:Op donderdag 5 september 2024 09:02 schreef Lovely het volgende:
Omdat het topic weer op slot is geweest? Ik heb verder geen idee..
Dan weet ik t ook nietquote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ook
Ja heel rustigquote:
Had het daarom nu juist drukker verwachtquote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk niet dat dat er mee te maken heeft. Het is hier wel vaker dicht geweest en langer ook
Ja, er zijn er juist weggebleven, had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had het daarom nu juist drukker verwacht
Hoe is het met Moon al bijna naar Texelquote:
Ja gaat goed, ja echt veel zin in!!quote:Op donderdag 5 september 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Moon al bijna naar Texel
Moguhquote:Op donderdag 5 september 2024 09:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb net boodschappen gedaan
Was heerlijk rustig in de winkel
Moet ik vanmiddag, maar zal dan ook wel rustig zijn..quote:Op donderdag 5 september 2024 09:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb net boodschappen gedaan
Was heerlijk rustig in de winkel
Leuk!!! Veel plezierquote:Op donderdag 5 september 2024 09:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goed, ja echt veel zin in!!kan niet wachten tot maandag
Hoe issie met jou?
Juichen!!!quote:Op donderdag 5 september 2024 09:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik vanmiddag, maar zal dan ook wel rustig zijn..
Geen irritante kinderen in de winkel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |