Wie ben jij en wat heb je met Amyke gedaan?quote:
Gegeten na middernachtquote:Op donderdag 5 september 2024 01:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Amyke gedaan?
Was een interessant artikel wil eigenlijk in november een ps5 aanschaffen maar game industrie ligt behoorlijk op zijn gat.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nieuwe Rotterdamsche Courant
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die van de Zaagmolenkade kan ik bijna zien als ik uit het raam kijk, maar ben er nog nooit geweest. Is het aan aanrader?quote:Op donderdag 5 september 2024 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier al eens geweest?
https://www.mangiarerotte(...)FHZi-CwwQgU96BAgiEAs
Niet geweest, maar hoor er goede verhalen overquote:Op donderdag 5 september 2024 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die van de Zaagmolenkade kan ik bijna zien als ik uit het raam kijk, maar ben er nog nooit geweest. Is het aan aanrader?
Ja en dit bedrijf is al geweest, maar kreeg een te verkeerde offertequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 5 september 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dit bedrijf is al geweest, maar kreeg een te verkeerde offerte
En er werd door degene die hier was geweest andere dingen gezegd dan wat op de offerte stond
Dus ben er even langsgegaan om opheldering te vragen.
Bleken veel dingen niet te klopen. Dus nog maar eens oplaten meten en kijken of ik nu wel de juiste info kreegNou hopelijk is het nu wel allemaal goed. Wat een gedoe zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dochterlief belde even, die kwam uit de nachtdienstquote:Op donderdag 5 september 2024 06:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou hopelijk is het nu wel allemaal goed. Wat een gedoe zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |