SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Hey ik postte al om 08:34:42quote:
En ik ook, maar ik zie de secondes nietquote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 08:35 schreef Lovely het volgende:
Iewl ik sla het ontbijt wel even over
Zolang je mij maar niet de schuld geeft, ik plaatste het netjes in een spoiler.quote:
Klopt maar ja toch nog er op klikkenquote:Op donderdag 5 september 2024 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zolang je mij maar niet de schuld geeft, ik plaatste het netjes in een spoiler.
quote:Op donderdag 5 september 2024 08:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt maar ja toch nog er op klikken
Ja, maar dat is moeilijk in de hand te houden denk ikquote:Op donderdag 5 september 2024 08:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet op elke straathoek wapens en munitie kunnen kopen zou al een hoop schelen.
ALs ze er aan willen komen komen ze er toch wel aan.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze willen de wapens niet beperken... Als er nou nóg meer wapens waren, dan had dit voorkomen kunnen worden
Lukt ons in Europa best aardig hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is moeilijk in de hand te houden denk ik
Ja maar met veel meer moeite. Net als bij ons... En dan zijn het aantal shootings een stuk minder.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze er aan willen komen komen ze er toch wel aan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |