Dan was het misschien te verklarenquote:Op donderdag 5 september 2024 07:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen
Ik dacht toen ik je vannacht zag posten, die is morgen kapoetquote:Op donderdag 5 september 2024 07:16 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Nog even doezelen. Amper geslapen, zenuwachtig, straks presentatie geven voor een groep die er niet op zit te wachten, maar verplicht wordt door de rvb. Brrrr.
Oh succes straks Amyquote:Op donderdag 5 september 2024 07:16 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Nog even doezelen. Amper geslapen, zenuwachtig, straks presentatie geven voor een groep die er niet op zit te wachten, maar verplicht wordt door de rvb. Brrrr.
Is er ook iets wel goed gegaan?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het misschien te verklaren
Er zijn hier 52 huizen in deze wijk.
Bij de renovatie is het bij iedereen goed gegaan behalve hier
Bij het plaatsen van een nieuwe keuken is het bij iedereen goed gegaan behalve hier
En dan zijn het geen kleine dingen he
Bij de renovatie waren ze gewoon vergeten de isolatie goed aan te brengen. En ze hebben er ook ngo eens 10 jaar over gedaan om het opte lossen. Eigenlijk is het nog niet eens helemaal opgelost.
Maar ze hebben alles aan de binnenkant er afmoeten halen, opnieuw moeten isoleren en opnieuw bekleden en sauzen, waaarbij ze weer de rolgordijnen vol kliederde met verf
De keuken moest de afvoer van de wasmachine verplaatst worden, dus ook een verlengslang voor de aterkraan
Hadden ze die niet goed gedaan. Ik had het water in de kamer, keuken en hal onder het laminaat. Het was net een golfslagbad hier.
Dus alles er uit, meubels in de opslag. Kwamen ze laminaat er uithalen bleek er in de gang asbest onder het laminaat te liggen, dus dat moest helemaal uitgebikt worden.
Adrenaline is mn beste vriend in dit soort gevallenquote:Op donderdag 5 september 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik je vannacht zag posten, die is morgen kapoet
Zover ik mij kan herhinneren weinigquote:Op donderdag 5 september 2024 07:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is er ook iets wel goed gegaan?
NOu als je niet slaapt is het niet zo beste vriendquote:Op donderdag 5 september 2024 07:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Adrenaline is mn beste vriend in dit soort gevallen
Nee s nachts niet, overdag welquote:Op donderdag 5 september 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu als je niet slaapt is het niet zo beste vriend
Ik hoop niet dat ze volgende week vrijdag iets bij je komen doen, want dat is gedoemd te mislukkenquote:Op donderdag 5 september 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zover ik mij kan herhinneren weinig
Bij de renovatie van de badkamer is er hier ook niet iets goed gegaan. ALleen had ik daar zelf geen last van maar de b uren hadden er lakage door
Overdag slapen?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee s nachts niet, overdag wel
Vanavond lekker crashen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Heb niets gepland staan gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2024 07:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze volgende week vrijdag iets bij je komen doen, want dat is gedoemd te mislukken
O datquote:Op donderdag 5 september 2024 07:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Overdag op adrenaline de dag door komen
Dat is zeker waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |