Is een goede manier om te bepalen of je iets echt wil houden of niet las ik onlangs.quote:
Zometeen even overal poep opsmerenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een goede manier om te bepalen of je iets echt wil houden of niet las ik onlangs.
Stel jezelf bij dingen opruimen de vraag "als er poep op zou zitten, zou je het schoonmaken of weggooien?"
Ik zou er schijt aan hebben.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een goede manier om te bepalen of je iets echt wil houden of niet las ik onlangs.
Stel jezelf bij dingen opruimen de vraag "als er poep op zou zitten, zou je het schoonmaken of weggooien?"
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan!quote:Op donderdag 5 september 2024 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zometeen even overal poep opsmeren
Ligt er aan wat voor poep hoeveel poep etcquote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een flinke drol op je laptop. Wat doe je ermee?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor poep hoeveel poep etc
Baby? Kan weg ga ik niet schoonmakenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de verzekering verhalen.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een flinke drol op je laptop. Wat doe je ermee?
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baby? Kan weg ga ik niet schoonmaken
Die zitten ook wel vaak onder de poepquote:Op donderdag 5 september 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baby? Kan weg ga ik niet schoonmaken
Weg gooienquote:Op donderdag 5 september 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welke graadmeter gebruik jij?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom is poep geen goede graadmeter of je iets wil bewaren.
Is het een vaste of een zachte drolquote:Op donderdag 5 september 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop viezigheidquote:Op donderdag 5 september 2024 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik dit nog een keer kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |