Hoi, ik ben 12 wat is dit?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de kans dat er hier een 18 jarige meepost is vrij klein
Dat was vroeger toen Fok! Nog hip was.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de kans dat er hier een 18 jarige meepost is vrij klein
De meesten zullen het niet eens kennenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was vroeger toen Fok! Nog hip was.
Goed ideequote:Op donderdag 5 september 2024 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten zullen het niet eens kennen
Misschien moet @:Danny wat tiktoks maken![]()
@Paul en @DJMO als duo vanuit de frontpage.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
Of @:murp
Die kan dat vast wel
Leuke TikToks maken
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@:Paul en @:djmo als duo vanuit de frontpage.
Het is voor de oudjes soms al lastigquote:Op donderdag 5 september 2024 12:39 schreef greysbones het volgende:
Vraag me wel af of de 18 jarigen van nu zich kunnen gedragen op een online forum
Preciesquote:Op donderdag 5 september 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is voor de oudjes soms al lastig
Ik denk dat ze zich beter gedragen dan mening oudere FOK'er.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is voor de oudjes soms al lastig
We zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich beter gedragen dan mening oudere FOK'er.
ja hoor!quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
Of @:murp
Die kan dat vast wel
Leuke TikToks maken
We kunnen een oproep doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |