Fijne vakantie nog verderquote:Op donderdag 5 september 2024 09:15 schreef Mikeytt het volgende:
Lieve FOK!kers,
Het moment ➡️ is aangebroken. Met een zwaar hart 💔 en tranen in mijn ogen 😢 moet ik jullie het tragische nieuws 📰brengen dat ik ons geliefde forum voor maar liefst twee weken zal verlaten. 😢
De leegte die mijn afwezigheid 😔 zal achterlaten, kan niet worden opgevuld. Wie zal de eindeloze discussies voeden? Wie zal de ziel 😱 van dit forum zijn? Mijn hart huilt bij de gedachte dat ik jullie moet missen. De vreugde die ik hier elke dag ervaar, zal moeten plaatsmaken voor de barre eenzaamheid van vakantie... 🏖☀️🌃 ja, ik ga proberen te genieten, maar hoe kan dat zonder jullie? Het is een afscheid, maar geen vaarwel. Ik keer terug, vol verhalen en gemiste momenten.
Blijf sterk in mijn afwezigheid. Denk aan mij, en ik zal in gedachten bij jullie zijn. 💪💪💪
Tot snel, mijn geliefde forumgenoten. 🥺💔
Hey Mikey. Al helemaal over verhuisd?quote:
Deze week een groot deel en volgend weekend.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey. Al helemaal over verhuisd?
O nog heel wat te doen dusquote:Op donderdag 5 september 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze week een groot deel en volgend weekend.
Nog even flink zijn dus.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze week een groot deel en volgend weekend.
Altijd een heel gedoe verhuizenquote:Op donderdag 5 september 2024 10:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even flink zijn dus.
En dan EINDELIJK!!!
Yepquote:Op donderdag 5 september 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd een heel gedoe verhuizen
quote:
Ja wel blij mee mijn huidige adres is op een paar grote meubels na leeg waarbij ik hulp moet hebben anders had ik er al gezeten.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even flink zijn dus.
En dan EINDELIJK!!!
Ja je bent dan altijd afhankelijk van anderequote:Op donderdag 5 september 2024 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ja wel blij mee mijn huidige adres is op een paar grote meubels na leeg waarbij ik hulp moet hebben anders had ik er al gezeten.
quote:Op donderdag 5 september 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je bent dan altijd afhankelijk van andere
Is dit huis veel groter dan wat je had?
Het is echt zo rustig hier, onvoorstelbaarquote:
Ha daar hebben we onze druk bolquote:
Ik ben er ook niet zo vaakquote:Op donderdag 5 september 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt zo rustig hier, onvoorstelbaar
quote:Op donderdag 5 september 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo vaak
Moet ik eerlijk bekennen
Ja klopt en zie Birdie ook niet veel meerquote:Op donderdag 5 september 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo vaak
Moet ik eerlijk bekennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |