quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Pinne
Al zou je niet aanraden om zo in je voortuin te gaan staan als die behoopt word
er wordt hard gebolkt maar door een paarquote:Op donderdag 5 september 2024 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog kei en snoei hard gebolkt of wat=
Laat maar, de grap uitleggen verpest hemquote:
Uit de hoek komen en in het midden van de kamer gaan staan. Daar is het minder dan 90 gradenquote:
Voor de 2e keer of in 2 delen?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Döner pizza komt er voor de tweede keer uit vandaag
Met 18 dubbele portie knoflook en 450 dubbele portie ultra mega super mega mega deluxe extra sambal genotjes mag ik hopen toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Döner pizza komt er voor de tweede keer uit vandaag
En als toetje nog even 15 portjes super deluxe mega grote potten sambal atten voor de sfeerquote:
2 delen wrsquote:
En een cola light, want moet op de calorieën lettenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met 18 dubbele portie knoflook en 450 dubbele portie ultra mega super mega mega deluxe extra sambal genotjes mag ik hopen toch?
En taxi naar huis gepakt want je wil niet met je sterke benen door de trappers van je fiets fietsenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2 delen wrs
[..]
En een cola light, want moet op de calorieën letten
Mooi dat het goed voeltquote:Op donderdag 5 september 2024 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net weer even wat spullen uitgepakt moet wachten op een postpakket van kpn elke keer als ik hier ben voelt het goed.
Zoveel ruimte he ik zei al eerder had in te weinig ruimte en teveel spullen straks precies andersom.quote:
Oh dat is lekker. Maar het is niet snel teveel hoor... dat krijg je ook wel volquote:Op donderdag 5 september 2024 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel ruimte he ik zei al eerder had in te weinig ruimte en teveel spullen straks precies andersom.
Belangrijkste is idd dat de kleintjes het naar hun zin hebbenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Op naar de kermis en dan gezellig pizza eten bij de Italiaan. Hou van beide niet. Lang leven de lol. 🤣🤣🤣 maar goed je doet het voor de kleintjes.
Wat dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik had mij wel heel erg verzaagd
Lekker pizza.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Op naar de kermis en dan gezellig pizza eten bij de Italiaan. Hou van beide niet. Lang leven de lol. 🤣🤣🤣 maar goed je doet het voor de kleintjes.
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:29 schreef aeque het volgende:
Ga je dinsdag naar de tandarts voor een klein stukje vulling wat afgebroken was. Och volgens tandarts was er niet zo heel veel aan de hand en zou hij over 3 weken afslijpen en eventueel opnieuw vullen.
Flikkert heel die vulling er een uurtje geleden uit......
Tandarts uit Syrië denk ik.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel je gaatjes maar weer laten vullen dan
Oepsiequote:Op donderdag 5 september 2024 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weggezaagd wat moest blijven
Je kan het!quote:Op donderdag 5 september 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nieuwe plank, nieuwe kansen
Grote blijquote:
Vanavond dus heerlijk slapenquote:
Als die opgerold is niet.. maar anders welquote:Op donderdag 5 september 2024 17:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet niet of ik 'm meteen in gebruik kan nemen...
Straks eens even kijken. De doos is niet 2 meter lang, dus die moet wel opgerold zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 17:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als die opgerold is niet.. maar anders wel
Zal er wel op staan
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks eens even kijken. De doos is niet 2 meter lang, dus die moet wel opgerold zijn
Ja kan wel in de woonkamer even een dagje liggenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kan wel in de woonkamer even een dagje liggen
Pastaquote:
72 uur soms zelfs.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet het volgens mij 48 uur liggen.. heb je daar plek voor?
Ik lees t iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |