Uit de hoek komen en in het midden van de kamer gaan staan. Daar is het minder dan 90 gradenquote:
Voor de 2e keer of in 2 delen?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Döner pizza komt er voor de tweede keer uit vandaag
Met 18 dubbele portie knoflook en 450 dubbele portie ultra mega super mega mega deluxe extra sambal genotjes mag ik hopen toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Döner pizza komt er voor de tweede keer uit vandaag
En als toetje nog even 15 portjes super deluxe mega grote potten sambal atten voor de sfeerquote:
2 delen wrsquote:
En een cola light, want moet op de calorieën lettenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met 18 dubbele portie knoflook en 450 dubbele portie ultra mega super mega mega deluxe extra sambal genotjes mag ik hopen toch?
En taxi naar huis gepakt want je wil niet met je sterke benen door de trappers van je fiets fietsenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2 delen wrs
[..]
En een cola light, want moet op de calorieën letten
Mooi dat het goed voeltquote:Op donderdag 5 september 2024 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net weer even wat spullen uitgepakt moet wachten op een postpakket van kpn elke keer als ik hier ben voelt het goed.
Zoveel ruimte he ik zei al eerder had in te weinig ruimte en teveel spullen straks precies andersom.quote:
Oh dat is lekker. Maar het is niet snel teveel hoor... dat krijg je ook wel volquote:Op donderdag 5 september 2024 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel ruimte he ik zei al eerder had in te weinig ruimte en teveel spullen straks precies andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |