quote:
Dat is zoquote:Op donderdag 5 september 2024 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik ging van een 30 jaar oud dun matras naar een stevig ikea matras. Dat noem ik dan ook al echt goed.
Kwestie van perspectief.
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:20 schreef Lovely het volgende:
Ik wist wel dat die link naar YT ging
Heb lekker niet geluisterdquote:
Nee echt nietquote:Op donderdag 5 september 2024 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Belangrijkste is idd dat de kleintjes het naar hun zin hebben
Maar je kunt Dot niet verblijden met een pizza?
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Wat is het warm buiten!
Gelukkig is mn woonkamer nog best koel met 23 graden
Komt doordat Amy zo heet isquote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!
Ja, ik merkte het al bij collega's die de airco uit en raam open hadden en vervolgens klaagden over de warmtequote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!
Ik kies wat anders een kinder menu. Kipspies met frietquote:Op donderdag 5 september 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow neem maar mee in een doggy bag dan en dan kan je 'm opsturen
Heerlijk in de koeltequote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het al bij collega's die de airco uit en raam open hadden en vervolgens klaagden over de warmte
Toen ik eindelijk naar mn eigen kantoortje kon, was het daar gewoon heerlijk koel
Zodadelijk, eerst even een pilletje poppen, hoofdpijn en misselijk, werken is niet gezond voor mij geloof ikquote:
Daarom ook de verplichte kantoor wet: Eigen Kantoor Eerstquote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik merkte het al bij collega's die de airco uit en raam open hadden en vervolgens klaagden over de warmte
Toen ik eindelijk naar mn eigen kantoortje kon, was het daar gewoon heerlijk koel
Ook lekkerquote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kies wat anders een kinder menu. Kipspies met friet
Met appelmoes?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kies wat anders een kinder menu. Kipspies met friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |