Smakelijk eten straks..quote:
Had je nog over?quote:
Is geen ikea gok ik aangezien het in een doos kwam.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom ook al zoiets tegen als ik er op Google. Even kijken wat er hierbij staat.
Nee heb hiervoor wel een Ikea gehad, maar nu maar een echt goede gekochtquote:Op donderdag 5 september 2024 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is geen ikea gok ik aangezien het in een doos kwam.
Daar staat het in de handleiding.
Thnx, ik ga zo wel eten is zo klaarquote:Op donderdag 5 september 2024 17:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Danku, duurt nog wel evenJij ook smakelijk alvast
Oh voor 4 dagen etenquote:
Ach ik ging van een 30 jaar oud dun matras naar een stevig ikea matras. Dat noem ik dan ook al echt goed.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee heb hiervoor wel een Ikea gehad, maar nu maar een echt goede gekocht
quote:
Dat is zoquote:Op donderdag 5 september 2024 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik ging van een 30 jaar oud dun matras naar een stevig ikea matras. Dat noem ik dan ook al echt goed.
Kwestie van perspectief.
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:20 schreef Lovely het volgende:
Ik wist wel dat die link naar YT ging
Heb lekker niet geluisterdquote:
Nee echt nietquote:Op donderdag 5 september 2024 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Belangrijkste is idd dat de kleintjes het naar hun zin hebben
Maar je kunt Dot niet verblijden met een pizza?
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Wat is het warm buiten!
Gelukkig is mn woonkamer nog best koel met 23 graden
Komt doordat Amy zo heet isquote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!
Ja, ik merkte het al bij collega's die de airco uit en raam open hadden en vervolgens klaagden over de warmtequote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is aardig opgewarmd vandaag!
Ik kies wat anders een kinder menu. Kipspies met frietquote:Op donderdag 5 september 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow neem maar mee in een doggy bag dan en dan kan je 'm opsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |