Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS PATATWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Van ruilen komt huilenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kijk eens terug naar alle TT'squote:
Ja stel je voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet geen tt of wacht, waar de puntenmutsen heersen.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
doet pinnemutske niet aan nieuwe tt's ?
Mod?Werewolf
quote:
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet geen tt of wacht, waar de puntenmutsen heersen.
Mod?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze TT is een grote foutquote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald worden![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald wordenWerewolf
quote:snel posten kan je weer een nieuwe maken.
Je ziet hem toch maar een keer.
Er zijn andere die andere TTs weer niets aan vinden
En zo is er altijd wat met een TT
Ja mij boeit het normaal ook niet hoor, maar met dat getroll ben ik wel een beetje klaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]snel posten kan je weer een nieuwe maken.
Je ziet hem toch maar een keer.
Er zijn andere die andere TTs weer niets aan vinden
En zo is er altijd wat met een TT![]()
helaas is die troll nog lang niet klaar of uberhaupt ooit klaar met trollenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja mij boeit het normaal ook niet hoor, maar met dat getroll ben ik wel een beetje klaar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutske
Uw ADH vitamine Worst
En hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe mooie trollen het vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou vast weer een mooie wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutske![]()
![]()
das waar, trollen niet voerenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
En hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe mooie trollen het vinden.Uw ADH vitamine Worst
Heb hem trouwens een tijdje niet meer gezienquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: