Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS PATATWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Van ruilen komt huilenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kijk eens terug naar alle TT'squote:
Ja stel je voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet geen tt of wacht, waar de puntenmutsen heersen.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
doet pinnemutske niet aan nieuwe tt's ?
Mod?Werewolf
quote:
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet geen tt of wacht, waar de puntenmutsen heersen.
Mod?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze TT is een grote foutquote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald worden![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas mogen TTs niet meer aangepast worden. Alleen foutjes mogen er uit gehaald wordenWerewolf
quote:snel posten kan je weer een nieuwe maken.
Je ziet hem toch maar een keer.
Er zijn andere die andere TTs weer niets aan vinden
En zo is er altijd wat met een TT
Ja mij boeit het normaal ook niet hoor, maar met dat getroll ben ik wel een beetje klaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]snel posten kan je weer een nieuwe maken.
Je ziet hem toch maar een keer.
Er zijn andere die andere TTs weer niets aan vinden
En zo is er altijd wat met een TT![]()
helaas is die troll nog lang niet klaar of uberhaupt ooit klaar met trollenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja mij boeit het normaal ook niet hoor, maar met dat getroll ben ik wel een beetje klaar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutske
Uw ADH vitamine Worst
En hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe mooie trollen het vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou vast weer een mooie wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutske![]()
![]()
das waar, trollen niet voerenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
En hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe mooie trollen het vinden.Uw ADH vitamine Worst
Heb hem trouwens een tijdje niet meer gezienquote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik vraag me af wat mario zou maken van de naam pinnenmutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals je al zei, snel vollullenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
das waar, trollen niet voeren![]()
![]()
kan alleen niet lullen als brugmanquote:Op donderdag 5 september 2024 13:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zoals je al zei, snel vollullenUw ADH vitamine Worst
Laat dat maar aan Justin overquote:Op donderdag 5 september 2024 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan alleen niet lullen als brugman
Dat is ook weer waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zit wel in 40+ sc, maar hij duikt op wanneer je het niet verwachtquote:Op donderdag 5 september 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem trouwens een tijdje niet meer gezienUw ADH vitamine Worst
Tegenwoordig in de nacht elke keer die kerel met de meiland gifjes.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
En hoe meer aandacht er aan besteed wordt hoe mooie trollen het vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik mis de scharfe nutten, salamibrot en kartoffelsalat welUw ADH vitamine Worst
Hij was eerder altijd hier wel te vinden een paar keer per dag, zeker in de nachtquote:Op donderdag 5 september 2024 13:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit wel in 40+ sc, maar hij duikt op wanneer je het niet verwacht
Maar niets meer. In 40+ zie ik hem inderdaad wel postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is toch ook niets mis mee.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig in de nacht elke keer die kerel met de meiland gifjes.
Andere komen met knuffelbeer gifjes of met vrouwen met blote tieten
Later in de nacht zorgden Killem en Amy voor de betere gifjesquote:Op donderdag 5 september 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is toch ook niets mis mee.
Andere komen met knuffelbeer gifjes of met vrouwen met blote tieten
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ook wel voor sommige vrouwen hoorquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heel goed, beetje diversiteitquote:Op donderdag 5 september 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ook wel voor sommige vrouwen hoor![]()
Schimmels ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op maat gemaakt gif afhankelijk o.a. van hoeveel ik wil dat je lijdt.Trotste mama van Ambar
Vaginale denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je staat niet op mijn lijstje Justin, je kunt zonder zorgen verder levenquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 5 september 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je staat niet op mijn lijstje Justin, je kunt zonder zorgen verder leven![]()
![]()
Moet je even zo'n zetpil voor je vagina kopen bij de drogistquote:
Trotste mama van Ambar
Krijg je jeuk van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die familie vloggers gaan op wereldreis en dat vloggen enzo andere mensen beginnen over de kinderbescherming gezien ze een stuk of vijf kinderen hebben die ook gewoon naar school moeten. gelijk je kinderen filmen en ze op zeer jonge leeftijd gewend laten worden aan een soort van roem lijkt mij niet wenselijk voor de ontwikkeling van die kinderen ook wel raar om als ouders zo je geld te moeten verdienen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat lijkt mij idd ook niet best...quote:Op donderdag 5 september 2024 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van die familie vloggers gaan op wereldreis en dat vloggen enzo andere mensen beginnen over de kinderbescherming gezien ze een stuk of vijf kinderen hebben die ook gewoon naar school moeten. gelijk je kinderen filmen en ze op zeer jonge leeftijd gewend laten worden aan een soort van roem lijkt mij niet wenselijk voor de ontwikkeling van die kinderen ook wel raar om als ouders zo je geld te moeten verdienen.![]()
Ja normaal gezien verdien je toch geld als ouders om je kinderen een goed leventje te bieden oa.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij idd ook niet best...
Bij deze mensen is het precies andersom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heel bijzonder allemaal iddquote:Op donderdag 5 september 2024 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal gezien verdien je toch geld als ouders om je kinderen een goed leventje te bieden oa.
Bij deze mensen is het precies andersom.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 567 / +132 / +151 / 1402 / 1609
2. KillemWieft / 307 / +96 / +105 / 45 / 78
3. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
4. Dr.Mikey / 222 / +24 / +82 / 148 / 208
5. MizzezAmy / 161 / +21 / +19 / 643 / 747
6. AardappelSchotel / 160 / +45 / +0 / 628 / 731
7. Lovely / 144 / +21 / +25 / 576 / 702
8. HappyCharly / 126 / +98 / +12 / 107 / 142
9. marc0871 / 105 / +15 / +18 / 71 / 108
10. aeque / 86 / +18 / +21 / 198 / 236
11. hemarookworst / 86 / +12 / +23 / 270 / 315
12. Zucht. / 82 / +10 / +0 / 278 / 310
13. gebrokenglas / 75 / +59 / +1 / 207 / 238
14. maily / 56 / +25 / +9 / 224 / 257
15. loveyoulongtime / 53 / +14 / +0 / 207 / 246
16. ToT / 51 / +9 / +0 / 270 / 305
17. Shii / 39 / +0 / +4 / 89 / 108
18. aloa / 33 / +0 / +0 / 409 / 437
19. Fogel / 30 / +14 / +2 / 81 / 107
20. Kissingbird / 26 / +7 / +0 / 141 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Justie![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Warm buiten..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Echt wel.. eerst viel het wel mee..A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nee ben even centrum in geweest enzA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Forum Opties Forumhop: Hop naar: