Daaromquote:Op donderdag 5 september 2024 15:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... dan zouden ze wel heel ver moeten rijden hierheen
Matrasquote:Op donderdag 5 september 2024 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Wat heb je voor moois besteld Justin?
O dat word lekker slapen vannachtquote:
Als ze 'm nog komen brengenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat word lekker slapen vannacht
Heb je er wel eerst opgelegen om te kijken of het lekker ligt, of zo online besteld?quote:
Denk dat ie oude matras nog op bed heeft liggenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan wordt het op de bank of op de grond liggen
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je er wel eerst opgelegen om te kijken of het lekker ligt, of zo online besteld?
Of bij een van de Fok!stersquote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan wordt het op de bank of op de grond liggen
Aikie heeft een 3 persoons bedquote:
Heb hier kinderfilmpjes op staan, de kleine meid is van alles aan het kijkenquote:
Zo besteldquote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je er wel eerst opgelegen om te kijken of het lekker ligt, of zo online besteld?
Denk dat hij genoeg aan jou en een AS heeftquote:
Hij heeft al bij een Fok!ster in bed gelegen dus zeg nooit nooitquote:Op donderdag 5 september 2024 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n feest gaat het nooit worden
Ja ik gooi m'n oude matras niet weg voordat ik een nieuwe hebquote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat ie oude matras nog op bed heeft liggen![]()
Anders idd op de bank
Ach ik wil wel weer alleen slapen of alleen met @AardappelSchotelquote:Op donderdag 5 september 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij genoeg aan jou en een AS heeft
O echt, dat ou ik met een matras nooit doen. Wil wel weten hoe het ligt voor ik zoiets koopquote:
Heel slim..quote:Op donderdag 5 september 2024 15:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik gooi m'n oude matras niet weg voordat ik een nieuwe heb
Moet je met oude schoenen ook nooit doenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik gooi m'n oude matras niet weg voordat ik een nieuwe heb
Dan gaat ie gewoon binnen 100 dagen weer terugquote:Op donderdag 5 september 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat ou ik met een matras nooit doen. Wil wel weten hoe het ligt voor ik zoiets koop
Dat kan ook, maar ik wil echt eerst er op liggen met zere rug, zonder zere rug echt kijken of het goeds is voor die kneuze lijfquote:Op donderdag 5 september 2024 15:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan gaat ie gewoon binnen 100 dagen weer terug
oh dan kan je het beter niet kijkenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier kinderfilmpjes op staan, de kleine meid is van alles aan het kijken
Overnachten in de ikeaquote:Op donderdag 5 september 2024 15:23 schreef JustinK het volgende:
Even een paar nachten in de winkel blijven slapen
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dan kan je het beter niet kijken
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh dan kan je het beter niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |