SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Volgens @Pistolero kunen Paixao en Osman ook heel erg goed op rechts.quote:Op maandag 2 september 2024 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn geweest als we gewoon nog een linksbuiten hadden gehaald ja.
Ik vind het erg jammer dat ik daar niet gewoon AZ heb opgeschreven.quote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Haringkop het volgende:
De club heeft er financieel nog nooit zo goed er voor gestaan en nog lukt het niet een fatsoenlijke rechtsbuiten te haken. Of zou men Moussa echt als een serieuze optie zien?![]()
De strijd om plek 2 zal lastig zat worden.
Makkelijk 3e.quote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Haringkop het volgende:
De club heeft er financieel nog nooit zo goed er voor gestaan en nog lukt het niet een fatsoenlijke rechtsbuiten te haken. Of zou men Moussa echt als een serieuze optie zien?![]()
De strijd om plek 2 zal lastig zat worden.
Nee, maar als buitenkansje en leuk voor erbij. En is van origine een linksbuiten.quote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Haringkop het volgende:
Ohja Osman vergeet ik nog, wat is daar nou precies de verwachting van? Die zagen ze toch niet als vervanger van Minteh?
Ik vrees daar ook wel voor, zelfs Ajax zal wel een stuk dichterbij komen dan vorig jaar. Het zou wel een ultieme misser zijn als we derde worden..quote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik daar niet gewoon AZ heb opgeschreven.
Eventjes de verhuisdozen afstoffen, die heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.quote:Op maandag 2 september 2024 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe laat verzamelen we bij het Maasgebouw?
Misschien even de PEC-supporters bellen, die hadden een erg leuke sinterklaasrijmverzameling aan spandoeken toen ik daar was.quote:Op maandag 2 september 2024 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes de verhuisdozen afstoffen, die heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.
Weten we al een paar leuke teksten voor spandoeken? Iets als ‘Dennis pleegt Schennis!’ Of ‘Te Kloese, steek je hand in eigen Boezem’ ofzoiets
Ik moet het allemaal nog een rijtje zetten, maar voor m’n gevoel is het allemaal nog erg uit balans.quote:Op maandag 2 september 2024 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar als buitenkansje en leuk voor erbij. En is van origine een linksbuiten.
Ten Kloese mag gaan douchen!quote:Op maandag 2 september 2024 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes de verhuisdozen afstoffen, die heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.
Weten we al een paar leuke teksten voor spandoeken? Iets als ‘Dennis pleegt Schennis!’ Of ‘Te Kloese, steek je hand in eigen Boezem’ ofzoiets
We hebben behoefte aan een controleur dus halen een speler die Timber en Milambo voor de voeten gaat lopenquote:Op maandag 2 september 2024 17:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog een rijtje zetten, maar voor m’n gevoel is het allemaal nog erg uit balans.
Dat gevoel krijg ik ook, veel van hetzelfde en op bepaalde posities te weinig keuze.quote:Op maandag 2 september 2024 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben behoefte aan een controleur dus halen een speler die Timber en Milambo voor de voeten gaat lopen
We hebben behoefte aan een rechtsbuiten dus halen een vierde keeper
Het enige dat goed gegaan lijkt te zijn is dat ze een zelfde type als Geert hebben binnengehaald
We hebben een rechtsbuiten nodig dus we halen een linksbuiten die niet kan lopenquote:Op maandag 2 september 2024 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben behoefte aan een controleur dus halen een speler die Timber en Milambo voor de voeten gaat lopen
We hebben behoefte aan een rechtsbuiten dus halen een vierde keeper
Het enige dat goed gegaan lijkt te zijn is dat ze een zelfde type als Geert hebben binnengehaald
AZquote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziek snelle negerspits or we riot.quote:Op maandag 2 september 2024 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Geef ons hoop, Milo’s geen ons hoop
[ x ]
Jij moet niet zoveel denkenquote:Op maandag 2 september 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben de afgelopen seizoenen ook geen gekke dingen gedaan in de transfers
Dat beleid wordt gewoon doorgezet
Ik denk dat ze bij Feyenoord denken dat deze selectie gewoon sterk genoeg is
Ik denk dat dit wel zou kunnen
Ik denk ook dat de huidige strategie ook gebaseerd is op heel veel eigen vermogen opbouwen voor een nieuw stadion en alle schulden kwijt raken mochten die er nog zijn
Mwah als Brugge ja had gezegd hadden we 17 miljoen voor een buitenspeler betaald.quote:Op maandag 2 september 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben de afgelopen seizoenen ook geen gekke dingen gedaan in de transfers
Dat beleid wordt gewoon doorgezet
Ik denk dat ze bij Feyenoord denken dat deze selectie gewoon sterk genoeg is
Ik denk dat dit wel zou kunnen
Ik denk ook dat de huidige strategie ook gebaseerd is op heel veel eigen vermogen opbouwen voor een nieuw stadion en alle schulden kwijt raken mochten die er nog zijn
Sem Steijn dusquote:Op maandag 2 september 2024 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Geef ons hoop, Mikos geef ons hoop
[ x ]
Die hebben alleen een Chinees gehaald voor de rechtsbackquote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
de balans zou dan nog steeds zijn geweest kapitaal opbouwenquote:Op maandag 2 september 2024 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah als Brugge ja had gezegd hadden we 17 miljoen voor een buitenspeler betaald.
ik vergeet ook nog is die 40 miljoen startgeld in de CLquote:Op maandag 2 september 2024 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de balans zou dan nog steeds zijn geweest kapitaal opbouwen
je heb 11 miljoen voor slot en de technische staf gehad
je heb 30 voor wieffer gehad
je haalt 25 miljoen binnen voor geertuida binnen
daarnaast heb je denk ik 5 of meer binnengehaald voor al die rotzooi die afgelopen tijd is weggegaan
kom ik op 70 miljoen
trek ik er 10 vanaf voor al die huurgasten
saldo is 60 miljoen in de pocket
waarvan ze er nu 10 uit gaan geven aan nog iemand...
Ik zie het ook nog gerust gebeuren dat we 4e worden. Zeg niet dat […], maar zou prima kunnen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vrees daar ook wel voor, zelfs Ajax zal wel een stuk dichterbij komen dan vorig jaar. Het zou wel een ultieme misser zijn als we derde worden..
Dat heeft dan weinig te maken het niet halen van een vervanger voor Wieffer en Minteh. Dan heb je als team en trainer gewoon keihard gefaald. Hoe treurig deze window ook verloopt. Zeker Twente en AZ hebben niemand met de klasse van een Hancko, Timber, Gimenez, Beelen of Stengs lopen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog gerust gebeuren dat we 4e worden. Zeg niet dat […], maar zou prima kunnen.
Dat doemscenario heb ik ook in mijn hoofd. Zeker als Priske er niet meteen een soepel geheel van krijgt.quote:Op maandag 2 september 2024 17:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog gerust gebeuren dat we 4e worden. Zeg niet dat […], maar zou prima kunnen.
Lol.quote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Naam komt me ergens bekend voor
Stukje boevenkop
Ja dat is dus het risico met voetbal, met duurdere aankopen loop je zelfs een nog groter risico.quote:Op maandag 2 september 2024 17:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat doemscenario heb ik ook in mijn hoofd. Zeker als Priske er niet meteen een soepel geheel van krijgt.
Zou wel de reinste kapitaalvernietiging zijn zeg; 35 miljoen Champions League inkomsten mislopen en een forse afwaardering van de transferwaarde van de spelersgroep.
Als het zo ver komt natuurlijk.
Bij Heerenveen was het waardeloos maar toen was hij nog jong. In die potjes tegen Ajax speelde hij toen wel goed weet ik nog. En vorig seizoen een goed seizoen gedraaid zie ik. Oude bekende van Priskequote:
Alles ruikt naar een middelmatige paniekaankoopquote:Op maandag 2 september 2024 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Heerenveen was het waardeloos maar toen was hij nog jong. In die potjes tegen Ajax speelde hij toen wel goed weet ik nog. En vorig seizoen een goed seizoen gedraaid zie ik. Oude bekende van Priske
Tijdens zijn periode bij Mietjesland ook best wel aardige cijfers.quote:Op maandag 2 september 2024 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Heerenveen was het waardeloos maar toen was hij nog jong. In die potjes tegen Ajax speelde hij toen wel goed weet ik nog. En vorig seizoen een goed seizoen gedraaid zie ik. Oude bekende van Priske
Volgens mij speelde hij het seizoen ervoor ook tegen ons in de Europa League. Was daar de sterspeler en we speelden 2x gelijk volgens mij.quote:Op maandag 2 september 2024 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Godverdegoder. Heeft @klaasweetalles nog eens een soort van gelijk ook…quote:Op maandag 2 september 2024 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vergeet ook nog is die 40 miljoen startgeld in de CL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik had eigenlijk erger verwacht. Zijn cijfers de afgelopen 2 seizoenen zijn best wel goed.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles ruikt naar een middelmatige paniekaankoop
Uit de buidel van Priske. De scouting leg te slapuh.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles ruikt naar een middelmatige paniekaankoop
1e keer zat hij op de bank zie ik. 2x 2-2 idd.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde hij het seizoen ervoor ook tegen ons in de Europa League. Was daar de sterspeler en we speelden 2x gelijk volgens mij.
Jaaaaa genottelijkquote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Stukje boevenkop
Uit de extreem betrouwbare youtubecompilaties komt hij over als iemand met een hele makkelijke trap maar geen buitenspeler in de zin van makkelijk zijn mannetje voorbij komenquote:Op maandag 2 september 2024 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit de buidel van Priske. De scouting leg te slapuh.
Maar zijn cijfers zijn wel serieus goed. Alleen zal ook wel een dure jongen zijn.
Hij speelde toen veel naar binnen tegen Ajax als ik me niet vergis. Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit de extreem betrouwbare youtubecompilaties komt hij over als iemand met een hele makkelijke trap maar geen buitenspeler in de zin van makkelijk zijn mannetje voorbij komen
Dat zou raar zijn, dat Franse backie komt ook al naar binnen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij speelde toen veel naar binnen tegen Ajax als ik me niet vergis. Dat klopt wel ja.
Trechtergenot.quote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit de extreem betrouwbare youtubecompilaties komt hij over als iemand met een hele makkelijke trap maar geen buitenspeler in de zin van makkelijk zijn mannetje voorbij komen
Met een miljoentje extra red je het ook niet voor Skov Olsen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:44 schreef yvette1982 het volgende:
Pfff aangezien het allemaal Denen zijn weet je wel dat deze spelers niet uit je scouting komen. En deze zal ook erg duur zijn. Dan hadden ze beter nog een miljoen extra neer kunnen leggen en die gast van Brugge kunnen halen, dat is tenminste nog echt een topper in België.
Het is jammer dat we het vandaag met paniekaankopen moeten doen....
Misschien toevallig die potjes hoor, die periode bij Heerenveen weet ik alleen nog dat hij er nooit instond of nooit presenteerde.quote:Op maandag 2 september 2024 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, dat Franse backie komt ook al naar binnen.
Zal best, je hebt twee jassen uitgedaan met je selectie en je hebt 2 jassen uitgedaan met je trainer.quote:Op maandag 2 september 2024 17:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat heeft dan weinig te maken het niet halen van een vervanger voor Wieffer en Minteh. Dan heb je als team en trainer gewoon keihard gefaald. Hoe treurig deze window ook verloopt. Zeker Twente en AZ hebben niemand met de klasse van een Hancko, Timber, Gimenez, Beelen of Stengs lopen.
#Ivanusec2.0quote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn nu net 2 jaartjes waarin de top-2 automatische CL-plekken krijgt én Ajax op apegapen lijkt te liggen na enkele rampjaren. Een ideale kans om voor het derde jaar op rij de CL te halen, zou je denken, en zo ook met het oog op de lange termijn een soort structurele voorsprong te pakken en jezelf in de top-2 vast te zetten.quote:Op maandag 2 september 2024 17:20 schreef Vis1980 het volgende:
Pfff ik vind 'ons' wel heel erg snel in totaal afkraakmode gaan.
Priske out #pascaljanssen in!quote:Op maandag 2 september 2024 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best, je hebt twee jassen uitgedaan met je selectie en je hebt 2 jassen uitgedaan met je trainer.
Je ziet het van mijlenver aankomen, gewoon gefaald dus.
#Dennisout
Nee hequote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Stukje boevenkop
Qua statistieken eigenlijk behoorlijk goed de afgelopen seizoenen. Weet jij meer? Ik ken ‘m verder niet.quote:
Dit klinkt als Ivanusec.quote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef Maastoren het volgende:
Dreyer is voornamelijk onzichtbaar en heeft geen snelheid volgens Anderlecht aanhangers…Zou een onbegrijpelijke aankoop zijn (voor waarschijnlijk te veel geld).
Is altijd nog beter dan Hadj Moussaquote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef Maastoren het volgende:
Dreyer is voornamelijk onzichtbaar en heeft geen snelheid volgens Anderlecht aanhangers…Zou een onbegrijpelijke aankoop zijn (voor waarschijnlijk te veel geld).
Ken hem ook niet. Maar beetje onnodig om hier te vragen. Iedereen is al weken in complete cynisme modusquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua statistieken eigenlijk behoorlijk goed de afgelopen seizoenen. Weet jij meer? Ik ken ‘m verder niet.
Misschien komt Diks nog welquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ken hem ook niet. Maar beetje onnodig om hier te vragen. Iedereen is al weken in complete cynisme modus
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zouden we voorzichtig kunnen stellen dat Te Kloese een fraud is?
quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel stellen dat de opmerking van Dennis om door te selecteren op Alireza nu als een BOEMERANG terugkomt.
Verleng dat contract gewoon @:Dennis
Dit zijn geen grappen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien komt Diks nog wel
Voelt wel als een nieuwe aankoopquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel stellen dat de opmerking van Dennis om door te selecteren op Alireza nu als een BOEMERANG terugkomt.
En hij heeft de afgelopen 2 seizoenen 35+ doelpunten gemaakt. Dan moet je toch wel iets kunnen zou je zeggen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Dus hij kan er niks van én hij is vast heel duur? Dat rijmt niet.
Het kan ook zijn dat men sowieso moest wachten op het lozen van spelers. Er werd ook gedacht dat meer toppers/grootverdieners weg zouden gaan. Als je dus met miljoenen had gesmeten zonder het nodige aantal te laten dan zou dat wanbeleid zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 17:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er zijn nu net 2 jaartjes waarin de top-2 automatische CL-plekken krijgt én Ajax op apegapen lijkt te liggen na enkele rampjaren. Een ideale kans om voor het derde jaar op rij de CL te halen, zou je denken, en zo ook met het oog op de lange termijn een soort structurele voorsprong te pakken en jezelf in de top-2 vast te zetten.
Dan vind ik deze transferperiode, die een beetje overkomt als 'nou, laten we kijken wie we nog onder contract hebben en wat we ervan kunnen smeden' een beetje te voorzichtig. Als het nog steeds lukt om tweedes te worden achter PSV is het misschien prima want dan heb je vokgende zomer meer geld over (hopelijk toch), maar als dat mislukt verspil je denk ik wel een redelijke unieke kans om je voor de komende 5 jaar voor de topposities te garanderen.
Jannes dropt een random naam en binnen no-time wordt hij helemaal afgekraakt. Je. verwacht. het. niet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Bergwijn en Anthony zeggen hallo!quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
We hebben gewoon behoefte aan een paar overwinningen. 3 weken zonder wedstrijd met een onrustige laatste week op de transfermarkt is een recept voor PANIEK.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jannes dropt een random naam en binnen no-time wordt hij helemaal afgekraakt. Je. verwacht. het. niet.
Wat een walgelijk kuttopic is dit geworden zeg.
We hadden gewoon behoefte aan een Klassieker.quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gewoon behoefte aan een paar overwinningen. 3 weken zonder wedstrijd met een onrustige laatste week op de transfermarkt is een recept voor PANIEK.
Akkoord.quote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hadden gewoon behoefte aan een Klassieker.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef LordVoldermort het volgende:
In plaats van dichterbij PSV komen, lijkt Ajax een stuk dichterbij te komen.
Pijnlijk voor de roze kameraden.
Dat was zo’n beetje de samenvatting van de vorige transferzomerquote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua statistieken eigenlijk behoorlijk goed de afgelopen seizoenen. Weet jij meer? Ik ken ‘m verder niet.
Hoho, Nadje kwam uit de scouting!quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).
En die ene Bulgaar met die beugel.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoho, Nadje kwam uit de scouting!
Oh god, krijgen we dit weer.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).
Hij zal kwaliteiten hebben, maar aan een vleugelspeler zonder snelheid en vooral explosiviteit heeft Feyenoord niets. Zie Ivanusec.quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie weet stonden die gewoon op een lijst en kon Priske meekiezen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.quote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.
Gyrano Kerk speelt ook in België tegenwoordig.quote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef fetX het volgende:
Misschien zijn ze nog wel met een andere naam bezig.
Ik snap eigenlijk vooral niet waarom we zo laat begonnen zijn. Doordat er nu zo weinig tijd is blijft er ook weinig over natuurlijk. Tropische talenten zijn dan vanwege de tijd ook bijna niet meer haalbaar. In Europa is alles snel duur. Zeker versterkingen aan de bovenkant zoals ze dat dan noemen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je door dat je nu letterlijk de anti-Te Kloese propaganda van Jannes aan het napraten bent?quote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.
Lotomba wellicht wel, daarmee is hij de eerste gescoute aankoop voor de basis sinds Hancko.
Spelers uit kokers van een trainer is per definitie slecht beleid.quote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dit weer.
Noem anders even de spelers die deze zomer zijn aangetrokken die niet uit de scouting kwamen.
Wie heeft hem dan aangedragen? De scouting kijkt gewoon naar wie een versterking zou zijn op basis van kwaliteiten, DtK en Priske moeten dan bepalen of hij een aanvulling zou zijn op de huidige selectie. De beslissing om hem te halen is misschien hapsnap (ben die term eerlijk gezegd wel zat), maar dat betekent niet dat ie niet van de scouting kan komen. Dat soort hele goede spelers die in redelijk zwakke competitie spelen (zoals Hancko ook was) komen meestal niet van Priske of Te Kloese lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.
Lotomba wellicht wel, daarmee is hij de eerste gescoute aankoop voor de basis sinds Hancko.
Ik vond die ledbalkjes zelfs nog leukerquote:Op maandag 2 september 2024 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een supersonisch filmpje.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij zegt zelf dat de scouting niet meer het belangrijkst is sinds Arnesen weg is.quote:Op maandag 2 september 2024 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spelers uit kokers van een trainer is per definitie slecht beleid.
Sinds het vertrek van Arnesen is het alleen maar bergafwaarts gegaan met onze clubquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij hep wel onder Priske gespeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 18:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie heeft hem dan aangedragen? De scouting kijkt gewoon naar wie een versterking zou zijn op basis van kwaliteiten, DtK en Priske moeten dan bepalen of hij een aanvulling zou zijn op de huidige selectie. De beslissing om hem te halen is misschien hapsnap (ben die term eerlijk gezegd wel zat), maar dat betekent niet dat ie niet van de scouting kan komen. Dat soort hele goede spelers die in redelijk zwakke competitie spelen (zoals Hancko ook was) komen meestal niet van Priske of Te Kloese lijkt me.
Zonder dat ik het zeg te weten, misschien hopen ze dat de verkopende club nu weet dat er geen hogere biedingen gaan komen vanuit de grotere competities?quote:Op maandag 2 september 2024 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk vooral niet waarom we zo laat begonnen zijn. Doordat er nu zo weinig tijd is blijft er ook weinig over natuurlijk. Tropische talenten zijn dan vanwege de tijd ook bijna niet meer haalbaar. In Europa is alles snel duur. Zeker versterkingen aan de bovenkant zoals ze dat dan noemen.
Maar goed ik lees dat hij wel goede cijfers heeft, maar buiten dat weinig toevoegt aan het spel. Tsja.
Stengs, Ueda (o wacht die was niet voor de basisquote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb je door dat je nu letterlijk de anti-Te Kloese propaganda van Jannes aan het napraten bent?
Ook al zouden ze uit het netwerk van te Kloese en Slot komen. Je snapt dat ze dan alsnog gescout kunnen worden..?quote:Op maandag 2 september 2024 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs, Ueda (o wacht die was niet voor de basis), Nieuwkoop, Zerrouki en Ivanusec kwamen uit het netwerk van te Kloese en Slot. De rest was huur of voor op de groei. En Lingr die nul basisplekken heeft gehad dus die diskwalificeren we ook maar. Dus ik denk niet dat ik iemand napraat en zelf conclusies trek.
@Mikeyttquote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
We komen in de situatie dat het een stuk beter was geweest als we gewoon Sauer hadden behouden
Wel een goede gedachte, al krijg je van bestuurders altijd een frame te horen en nooit het echte verhaalquote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wellicht hadden we echt de verkoop van Geertruida nodig, ook al lijkt dat onvoorstelbaar, onze situatie is wellicht misschien niet zo rooskleurig als wij allemaal hopen.
Ik ben gewoon heel benieuwd naar het verhaal van Dennis.
We hebben bijna 30 miljoen geboden op die twee Deentjes. Dan was er al wel wat geld beschikbaar.quote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wellicht hadden we echt de verkoop van Geertruida nodig, ook al lijkt dat onvoorstelbaar, onze situatie is wellicht misschien niet zo rooskleurig als wij allemaal hopen.
Als die een overwegend positief advies hebben gegeven voor al die mislukte aankopen hebben we een waardeloze scouting en mag je die er allemaal uitflikkeren.quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook al zouden ze uit het netwerk van te Kloese en Slot komen. Je snapt dat ze dan alsnog gescout kunnen worden..?
wie is sauer ?quote:
Nu denk ik niet dat we echt 30 miljoen zouden hebben uitgegeven maar het eerder een of of was. Zeker omdat Feyenoord eerst voor die Traore ging die echt wel een stukkie goedkoper was. (althans, dat zeggen ze)quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben bijna 30 miljoen geboden op die twee Deentjes. Dan was er al wel wat geld beschikbaar.
Oh, ik heb de verkeerde mikey.quote:
Mogen we de conclusie trekken dat Te Kloese spaghetti met plakken kaas of een broodje hamburger van Stijn heeft gekookt?quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
We komen in de situatie dat het een stuk beter was geweest als we gewoon Sauer hadden behouden
Er is een verschil tussen salaris en transfergeld. Ook blijft in beide situaties het niet helemaal duidelijk in welkjaar de kasstromen lopenquote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben bijna 30 miljoen geboden op die twee Deentjes. Dan was er al wel wat geld beschikbaar.
Zal geen toeval zijn al die Deentjes.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zei het ietwat cru, de scouting is nog belangrijk maar niet zo belangrijk dat ze altijd doorslaggevend zijn. Wat ik net zeg is namelijk het punt dat ik wil maken. Het feit dat er ook nog spelers uit de scouting zijn gekomen, ja goh, gelukkig is Te Kloese niet volledig van het padje. Maar dat zowel Slot als Priske spelers kunnen aandragen vind ik gewoon niet al te best nieuws.quote:Op maandag 2 september 2024 18:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij zegt zelf dat de scouting niet meer het belangrijkst is sinds Arnesen weg is.
Dus kom maar op, welke spelers die er deze zomer gehaald zijn komen niet primair uit de scouting.
sAUER IS geen deen......quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
Vermoeden van?quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal geen toeval zijn al die Deentjes.
We hebben nog geen Denen in onze selectie, dus ik ben hier uiterst tevreden mee.quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal geen toeval zijn al die Deentjes.
En dan niet de selectievulling spelers (wat ik best kan begrijpen) maar bedragen richting onze inkomende recordtransfers. Dat is juist ideaal gezien geld wat je investeert in plaats van in dure zo zo spelers.quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zei het ietwat cru, de scouting is nog belangrijk maar niet zo belangrijk dat ze altijd doorslaggevend zijn. Wat ik net zeg is namelijk het punt dat ik wil maken. Het feit dat er ook nog spelers uit de scouting zijn gekomen, ja goh, gelukkig is Te Kloese niet volledig van het padje. Maar dat zowel Slot als Priske spelers kunnen aandragen vind ik gewoon niet al te best nieuws.
Ik heb het over Hwangquote:Op maandag 2 september 2024 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep wel onder Priske gespeeld.
Uh.. laten we onze talenten eens beschermen ofzoquote:Op maandag 2 september 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Antoni leert heel veel van Ramiz.
Idd een goed voorbeeld om te tonen van hoe je het vooral niet moet doen idd.quote:Op maandag 2 september 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Antoni leert heel veel van Ramiz.
Hij kan niet echt liegen over de financiën, want de jaarrekening moet openbaar worden.quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Wel een goede gedachte, al krijg je van bestuurders altijd een frame te horen en nooit het echte verhaal
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zei het ietwat cru, de scouting is nog belangrijk maar niet zo belangrijk dat ze altijd doorslaggevend zijn. Wat ik net zeg is namelijk het punt dat ik wil maken. Het feit dat er ook nog spelers uit de scouting zijn gekomen, ja goh, gelukkig is Te Kloese niet volledig van het padje. Maar dat zowel Slot als Priske spelers kunnen aandragen vind ik gewoon niet al te best nieuws.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kan niet echt liegen over de financiën, want de jaarrekening moet openbaar worden.
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?
Van die statistiekjes word ik niet vrolijk neequote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.
Ik wil je toch echt adviseren niet elk stukje van Pieter bloedserieus te nemen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:
A: een incompetente scouting
B: een technisch directeur die bij dure aankopen de scouting passeert ten faveure van zijn netwerk en die van de trainer
Ik denk dat het optie B is.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.
Kuiptalk is het holmaatje van Jannes dus die neem ik nou niet echt serieus. En Pietertje is er tegenwoordig ook wel iets te veel in gaan geloven.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:
B: een technisch directeur die bij dure aankopen de scouting passeert ten faveure van zijn netwerk en die van de trainer
Ik ga er meer vanuit dat ze hopen een speler op een andere manier in te passen en bij te leren.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door Sam Plantingquote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je toch echt adviseren niet elk stukje van Pieter bloedserieus te nemen.
https://www.vi.nl/pro/van(...)entie-in-anton-gaaei
Een speler met een gescheurde kruisband halen, zo incompetent is Te Kloese ook weer niet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:48 schreef VanKuikeren het volgende:
Dreyer. Probeer het dan bij Roony Bardghji ofzo. Die speelt ook in Denenland.
quote:
Anthony?quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Next. Huur lekker wat uit Engeland dan.
Dan zit je hier op het verkeerde forum denk ik.quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik wil ook 8 miljoen voor mijn grote teen nagel…..
Goed puntquote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een speler met een gescheurde kruisband halen, zo incompetent is Te Kloese ook weer niet.
Dit is gewoon Uli met een rastapruikquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Hier zit een goeie kop op.
Tips?quote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zit je hier op het verkeerde forum denk ik.
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op maandag 2 september 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is gewoon Uli met een rastapruik
Ja ik vraag me af wat die nou precies doet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
En Jelle Goes haalt koffie en broodjes?
Dan weet je er meer van dan ikquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
Ik kom vanuit de accountancy en heb niet het vertrouwen wat jij hebt in een jaarrekening.
Maar ik had het meer over mooie verhalen over visie samenwerking en dat soort dingen
Het is ook niet dat ik Pieter Zwart als de heilige bijbel verklaar (integendeel) en in zijn kwalitatieve inschattingen vind ik hem nooit zo goed, maar hij is wel iemand die het minimale onderzoekswerk doet en de algemene sterktes/zwaktes van teams en individuele spelers goed kan inschatten. Als hij al de conclusie kan trekken dat een bepaalde speler totaal niet in het profiel past wat we nodig hebben, begrijp ik niet wat ze bij Feyenoord precies aan het doen zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Die is voor Ajax trouwens dus daar zit vast een stukje copium bij. Ze zijn sowieso altijd aan de positieve kant in die stukjes maar er valt genoeg uit te halen waar je wel wat mee kan. Ze kijken wel daadwerkelijk allemaal wedstrijden terug in plaats van Krabby die zegt 'Een Deen die in België voetbalt, veel goals gemaakt, bij Heerenveen gezeten' wat je zelf in 10 seconden ook kan googelen.
Zeker. Hij schreef ook een heel artikel waarom Ueda een topaankoop was.quote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo die snapt er een partij niks van.
Kopsterkquote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Hij schreef ook een heel artikel waarom Ueda een topaankoop was.
https://www.espn.nl/voetb(...)rdbedrag-moet-kosten
en er zijn veel andere factoren van invloed of een aankoop slaagt.quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kopsterk
Hij kijkt in ieder geval wel.
Er is wel andere beweging!quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef fetX het volgende:
Volgens Krabby komt Dreyer niet en is er beweging rondom een andere speler.
Krabby vs Jannes deel 468826
Jannes is gewoon met deentjes aan het smijtenquote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef fetX het volgende:
Volgens Krabby komt Dreyer niet en is er beweging rondom een andere speler.
Krabby vs Jannes deel 468826
Na Bombarda zou Lex Immers een goed pseudoniem zijn. Ook een nietsnut die er niks van kan en altijd misschietquote:Op maandag 2 september 2024 19:20 schreef Pistolero het volgende:
Als hij zich aan zijn woord gaat houden(haha) is het na vandaag definitief einde tijdperk Jannes.
Al zal hij vast wel weer een nieuw pseudoniempje bedenken.
Zou het heerlijk vinden als hij stopt. Dan is dat gejank over hem hier de hele tijd tenminste ook klaar.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Na Bombarda zou Lex Immers een goed pseudoniem zijn. Ook een nietsnut die er niks van kan en altijd misschiet
Ik denk dat Berghuis terugkomt.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn met onze kloten aan het spelen
Ik hoop dat er naast Hwang nog een KANON komt, maar dat Dennis expres nog even tot woensdag ofzo wacht met de #announce.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn met onze kloten aan het spelen
Al besproken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Berghuis terugkomt.
Die wordt nu weggekocht door Southampton ofzo.quote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
UITGELEKT.
Hier kan ook een streep door nu.
Dit is het verschil in fatsoen van Krabby en Jannes, Jannes gooit het gewoon meteen in het open.quote:
Ik was sowieso een groot voorstander van een ziek snelle neger op rechts dus hoef niet eens de youtubecompilatie erbij te pakken om te zeggen dat ik dit erg leuk zou vindenquote:Op maandag 2 september 2024 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wacht gewoon even op het Youtube-scoutingsrapport van user Caland.
18 jaar. Inb4 Sauer!!!!quote:
Priske mag best nog een tijdje een eerlijke kans krijgen.quote:
Ja.quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt als Ivanusec.
Zouden we voorzichtig kunnen stellen dat Te Kloese een fraud is?
Die werd ook gelinkt aan enkele Duitse clubs. Zijn club wil hem blijkbaar wel verkopen, voor een miljoen of 12 zou ie op te halen moeten zijn. Schijnt alleen zelf liever in Spanje te blijven en zijn familie ging ook nog aanvullende eisen stellen geloof ik. Met andere woorden, dat wordt dus ook weer een lastig verhaal.quote:
Heb je door dat je nu letterlijk een randdebiel bent?quote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb je door dat je nu letterlijk de anti-Te Kloese propaganda van Jannes aan het napraten bent?
Medisch keuren kan tegenwoordig ook op afstand, daar zijn bureautjes voor. Maar als je nu vol op hem inzet moet het wel raak zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Diao gaat natuurlijk nooit rondkomen.
Zal ook vies veel moeten kosten en dan moet er nog overeenstemming met de speler worden bereikt en dan ook nog eens medisch gekeurd voor 23.59u.
Daarnaast denk ik dat ze hem niet willen laten gaan.
Kan me niet voorstellen dat ze zo’n schijnbaar talentvolle jongen laten gaan. Zou wel een stunt zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Medisch keuren kan tegenwoordig ook op afstand, daar zijn bureautjes voor. Maar als je nu vol op hem inzet moet het wel raak zijn.
Ohh, hij heeft een mooi loopje en kan een pingel nemen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Kuiptalk is het holmaatje van Jannes dus die neem ik nou niet echt serieus. En Pietertje is er tegenwoordig ook wel iets te veel in gaan geloven.
We zijn met zijn allen nogal doorgeslagen in de drang om alles in het voetbal maar te willen kwantificeren in een miljoenmiljard statistiekjes. Voetbal is geen honkbal dat je volledig kan moneyballen, al die kille cijfers zonder context zeggen zo verschrikkelijk weinig.
Bombarda gooit teminste zijn kont nog in de kribquote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Na Bombarda zou Lex Immers een goed pseudoniem zijn. Ook een nietsnut die er niks van kan en altijd misschiet
Keihard aan het masturberen over de binnengevaren zilvervlootquote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hij al de conclusie kan trekken dat een bepaalde speler totaal niet in het profiel past wat we nodig hebben, begrijp ik niet wat ze bij Feyenoord precies aan het doen zijn.
Avond duurt nog lang. Stukje uitsmeren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar blijft Ueda zijn grote Koreaanse vriend?
Zoals het Japanners betaamt gelijk doorgestuurd naar internaat om als troostjongen te gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Versterking aan de onderkant.quote:Op maandag 2 september 2024 19:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
JAAAA NEYMAR KOMT ALSNOG!!1!1!1!!!
Ik heb soms ook een flinke versterking aan de onderkant.quote:
Dit gaat hem ook niet worden dusquote:Dennis te Kloese hoopt voor het verstrijken van de deadline nog een aanvaller toe te voegen aan de selectie van Feyenoord. De directeur heeft sinds gisteravond Plan B in werking gezet, toen al bleek dat de komst van Andreas Skov Olsen een lastig verhaal ging worden. Assane Diao van Real Betis is de kandidaat.
Feyenoord onderhandelt al de hele middag met Betis over Diao, die eerder nog in de belangstelling stond van Lazio. Toen moest de rechtsbuiten twintig miljoen euro kosten. Feyenoord hoopt vanavond nog het papierwerk in orde te krijgen, maar het is een race tegen de klok.
Diao geldt als tweede keus achter Skov Olsen. Hoewel hij te boek staat als een groot talent en op zijn achttiende al achttien wedstrijden heeft gespeeld in La Liga met Betis, is het mislopen van de Deense aanvaller van Club Brugge hard aangekomen in De Kuip. Feyenoord had gehoopt een goede kans te maken, nu de club vandaag zelfs bereid was te voldoen aan de vraagprijs van de Belgen, maar desondanks houdt Club voet bij stuk en wil het zijn meest creatieve aanvaller niet naar Rotterdam laten gaan.
Met Diao hoopt Feyenoord nu alsnog een snelle en creatieve aanvaller toe te voegen, maar vanuit De Kuip klinkt dat ook deze deal ingewikkeld is. Eerder haalde Feyenoord deze window Ibrahim Osman (Brighton & Hove Albion), Hugo Bueno (Wolverhampton Wanderers), Hwang In-Beom (Rode Ster Belgrado) en Jordan Lotomba (OGC Nice).
Het is 2 september.quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Gelachen om mokerdomme Harry @:de_kraam
Het lijkt me ook sterk. Hopen dus dat die Osman wat is en op rechts een beetje uit de voeten kan.quote:
Weet je iets van de geschiedenis tussen die 2 landen?quote:Op maandag 2 september 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:
Dit gaat een GRANDIOOS succes worden.quote:Na het prolongeren van de Servische landstitel en het winnen van de nationale beker - met een assist van Hwang op de beslissende treffer van oud-Feyenoorder Uro¨ Spajić - werd de veelzijdige Koreaanse middenvelder in Servië uitgeroepen tot beste speler van het afgelopen seizoen.
Dit hebben we al besproken.quote:Op maandag 2 september 2024 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Weet je iets van de geschiedenis tussen die 2 landen?
Nooit een speler halen voor meer dan 9 miljoen en dan nu 2x een speler willen die dik meer dan 15 miljoen kostquote:
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.quote:
Gewoon een keer van die filmpjes gekocht voor de prijs van 5. Nu moeten ze allemaal op.quote:Op maandag 2 september 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Maar goed, komt er gelukkig nog maar eentje.
Wie?quote:
‘Zeg ehhh Boom, gaat jij eens effe iets naar rechts staan’quote:
North Korea best Korea.quote:Op maandag 2 september 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland nu:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
KrabbyGod zit straks bij de VI liveshow samen met Pieter BLACKED
Assane Diop?quote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het AD zou het gaan om het huren van Assane Diao.
Hopelijk met optie tot koop.quote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het AD zou het gaan om het huren van Assane Diao.
Zonder, zeggen zequote:
Is in ieder geval iets. Mag Dennis in de winter alvast wat gaan halen voor de zomer.quote:Op maandag 2 september 2024 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder, zeggen ze
Dat zou al iets matiger (maar misschien wel noodzakelijk) zijn
Daar heb je Sauer en Slory al voor.quote:Op maandag 2 september 2024 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Is in ieder geval iets. Mag Dennis in de winter alvast wat gaan halen voor de zomer.
Zaterdag nog Chinees gegeten, komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 2 september 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit soort Aziatisch racisme kan echt niet meer.
In Belgrado kan je nergens ramen kopenquote:Op maandag 2 september 2024 20:42 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Hwang laat zich niet in de maling nemen
Dennis en Joris houden dat Koreaantje wel kort, niks aan de hand.quote:Op maandag 2 september 2024 20:42 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Hwang laat zich niet in de maling nemen
Dit is inderdaad niet duur, geen 8/9 miljoen dusquote:Op maandag 2 september 2024 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Opmerkelijk weinig voor Hwang zelfs. Die hebben hem gekocht voor 5 miljoen.
In die voormalig communistische landen heb je veel Vietnamezen vaak.quote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
In Belgrado kan je nergens ramen kopen
Jawel, bij Bad Ramen.quote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
In Belgrado kan je nergens ramen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |