Uit de extreem betrouwbare youtubecompilaties komt hij over als iemand met een hele makkelijke trap maar geen buitenspeler in de zin van makkelijk zijn mannetje voorbij komenquote:Op maandag 2 september 2024 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit de buidel van Priske. De scouting leg te slapuh.
Maar zijn cijfers zijn wel serieus goed. Alleen zal ook wel een dure jongen zijn.
Hij speelde toen veel naar binnen tegen Ajax als ik me niet vergis. Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit de extreem betrouwbare youtubecompilaties komt hij over als iemand met een hele makkelijke trap maar geen buitenspeler in de zin van makkelijk zijn mannetje voorbij komen
Dat zou raar zijn, dat Franse backie komt ook al naar binnen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij speelde toen veel naar binnen tegen Ajax als ik me niet vergis. Dat klopt wel ja.
Trechtergenot.quote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit de extreem betrouwbare youtubecompilaties komt hij over als iemand met een hele makkelijke trap maar geen buitenspeler in de zin van makkelijk zijn mannetje voorbij komen
Met een miljoentje extra red je het ook niet voor Skov Olsen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:44 schreef yvette1982 het volgende:
Pfff aangezien het allemaal Denen zijn weet je wel dat deze spelers niet uit je scouting komen. En deze zal ook erg duur zijn. Dan hadden ze beter nog een miljoen extra neer kunnen leggen en die gast van Brugge kunnen halen, dat is tenminste nog echt een topper in België.
Het is jammer dat we het vandaag met paniekaankopen moeten doen....
Misschien toevallig die potjes hoor, die periode bij Heerenveen weet ik alleen nog dat hij er nooit instond of nooit presenteerde.quote:Op maandag 2 september 2024 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, dat Franse backie komt ook al naar binnen.
Zal best, je hebt twee jassen uitgedaan met je selectie en je hebt 2 jassen uitgedaan met je trainer.quote:Op maandag 2 september 2024 17:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat heeft dan weinig te maken het niet halen van een vervanger voor Wieffer en Minteh. Dan heb je als team en trainer gewoon keihard gefaald. Hoe treurig deze window ook verloopt. Zeker Twente en AZ hebben niemand met de klasse van een Hancko, Timber, Gimenez, Beelen of Stengs lopen.
#Ivanusec2.0quote:Op maandag 2 september 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn nu net 2 jaartjes waarin de top-2 automatische CL-plekken krijgt én Ajax op apegapen lijkt te liggen na enkele rampjaren. Een ideale kans om voor het derde jaar op rij de CL te halen, zou je denken, en zo ook met het oog op de lange termijn een soort structurele voorsprong te pakken en jezelf in de top-2 vast te zetten.quote:Op maandag 2 september 2024 17:20 schreef Vis1980 het volgende:
Pfff ik vind 'ons' wel heel erg snel in totaal afkraakmode gaan.
Priske out #pascaljanssen in!quote:Op maandag 2 september 2024 17:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best, je hebt twee jassen uitgedaan met je selectie en je hebt 2 jassen uitgedaan met je trainer.
Je ziet het van mijlenver aankomen, gewoon gefaald dus.
#Dennisout
Nee hequote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Naam komt me ergens bekend voor
Stukje boevenkop
Qua statistieken eigenlijk behoorlijk goed de afgelopen seizoenen. Weet jij meer? Ik ken ‘m verder niet.quote:
Dit klinkt als Ivanusec.quote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef Maastoren het volgende:
Dreyer is voornamelijk onzichtbaar en heeft geen snelheid volgens Anderlecht aanhangers…Zou een onbegrijpelijke aankoop zijn (voor waarschijnlijk te veel geld).
Is altijd nog beter dan Hadj Moussaquote:Op maandag 2 september 2024 17:50 schreef Maastoren het volgende:
Dreyer is voornamelijk onzichtbaar en heeft geen snelheid volgens Anderlecht aanhangers…Zou een onbegrijpelijke aankoop zijn (voor waarschijnlijk te veel geld).
Ken hem ook niet. Maar beetje onnodig om hier te vragen. Iedereen is al weken in complete cynisme modusquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua statistieken eigenlijk behoorlijk goed de afgelopen seizoenen. Weet jij meer? Ik ken ‘m verder niet.
Misschien komt Diks nog welquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ken hem ook niet. Maar beetje onnodig om hier te vragen. Iedereen is al weken in complete cynisme modus
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zouden we voorzichtig kunnen stellen dat Te Kloese een fraud is?
quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wel stellen dat de opmerking van Dennis om door te selecteren op Alireza nu als een BOEMERANG terugkomt.
Verleng dat contract gewoon @:Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |