Het is ook niet dat ik Pieter Zwart als de heilige bijbel verklaar (integendeel) en in zijn kwalitatieve inschattingen vind ik hem nooit zo goed, maar hij is wel iemand die het minimale onderzoekswerk doet en de algemene sterktes/zwaktes van teams en individuele spelers goed kan inschatten. Als hij al de conclusie kan trekken dat een bepaalde speler totaal niet in het profiel past wat we nodig hebben, begrijp ik niet wat ze bij Feyenoord precies aan het doen zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Die is voor Ajax trouwens dus daar zit vast een stukje copium bij. Ze zijn sowieso altijd aan de positieve kant in die stukjes maar er valt genoeg uit te halen waar je wel wat mee kan. Ze kijken wel daadwerkelijk allemaal wedstrijden terug in plaats van Krabby die zegt 'Een Deen die in Belgiλ voetbalt, veel goals gemaakt, bij Heerenveen gezeten' wat je zelf in 10 seconden ook kan googelen.
Zeker. Hij schreef ook een heel artikel waarom Ueda een topaankoop was.quote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo die snapt er een partij niks van.
Kopsterkquote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Hij schreef ook een heel artikel waarom Ueda een topaankoop was.
https://www.espn.nl/voetb(...)rdbedrag-moet-kosten
en er zijn veel andere factoren van invloed of een aankoop slaagt.quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kopsterk
Hij kijkt in ieder geval wel.
Er is wel andere beweging!quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef fetX het volgende:
Volgens Krabby komt Dreyer niet en is er beweging rondom een andere speler.
Krabby vs Jannes deel 468826
Jannes is gewoon met deentjes aan het smijtenquote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef fetX het volgende:
Volgens Krabby komt Dreyer niet en is er beweging rondom een andere speler.
Krabby vs Jannes deel 468826
Na Bombarda zou Lex Immers een goed pseudoniem zijn. Ook een nietsnut die er niks van kan en altijd misschietquote:Op maandag 2 september 2024 19:20 schreef Pistolero het volgende:
Als hij zich aan zijn woord gaat houden(haha) is het na vandaag definitief einde tijdperk Jannes.
Al zal hij vast wel weer een nieuw pseudoniempje bedenken.
Zou het heerlijk vinden als hij stopt. Dan is dat gejank over hem hier de hele tijd tenminste ook klaar.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Na Bombarda zou Lex Immers een goed pseudoniem zijn. Ook een nietsnut die er niks van kan en altijd misschiet
Ik denk dat Berghuis terugkomt.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn met onze kloten aan het spelen
Ik hoop dat er naast Hwang nog een KANON komt, maar dat Dennis expres nog even tot woensdag ofzo wacht met de #announce.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn met onze kloten aan het spelen
Al besproken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Berghuis terugkomt.
Die wordt nu weggekocht door Southampton ofzo.quote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
UITGELEKT.
Hier kan ook een streep door nu.
Dit is het verschil in fatsoen van Krabby en Jannes, Jannes gooit het gewoon meteen in het open.quote:
Ik was sowieso een groot voorstander van een ziek snelle neger op rechts dus hoef niet eens de youtubecompilatie erbij te pakken om te zeggen dat ik dit erg leuk zou vindenquote:Op maandag 2 september 2024 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wacht gewoon even op het Youtube-scoutingsrapport van user Caland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |