Jij moet niet zoveel denkenquote:Op maandag 2 september 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben de afgelopen seizoenen ook geen gekke dingen gedaan in de transfers
Dat beleid wordt gewoon doorgezet
Ik denk dat ze bij Feyenoord denken dat deze selectie gewoon sterk genoeg is
Ik denk dat dit wel zou kunnen
Ik denk ook dat de huidige strategie ook gebaseerd is op heel veel eigen vermogen opbouwen voor een nieuw stadion en alle schulden kwijt raken mochten die er nog zijn
Mwah als Brugge ja had gezegd hadden we 17 miljoen voor een buitenspeler betaald.quote:Op maandag 2 september 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben de afgelopen seizoenen ook geen gekke dingen gedaan in de transfers
Dat beleid wordt gewoon doorgezet
Ik denk dat ze bij Feyenoord denken dat deze selectie gewoon sterk genoeg is
Ik denk dat dit wel zou kunnen
Ik denk ook dat de huidige strategie ook gebaseerd is op heel veel eigen vermogen opbouwen voor een nieuw stadion en alle schulden kwijt raken mochten die er nog zijn
Sem Steijn dusquote:Op maandag 2 september 2024 17:18 schreef Haringkop het volgende:
Geef ons hoop, Mikos geef ons hoop
[ x ]
Die hebben alleen een Chinees gehaald voor de rechtsbackquote:Op maandag 2 september 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik daar niet gewoon AZ heb opgeschreven.
de balans zou dan nog steeds zijn geweest kapitaal opbouwenquote:Op maandag 2 september 2024 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah als Brugge ja had gezegd hadden we 17 miljoen voor een buitenspeler betaald.
ik vergeet ook nog is die 40 miljoen startgeld in de CLquote:Op maandag 2 september 2024 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de balans zou dan nog steeds zijn geweest kapitaal opbouwen
je heb 11 miljoen voor slot en de technische staf gehad
je heb 30 voor wieffer gehad
je haalt 25 miljoen binnen voor geertuida binnen
daarnaast heb je denk ik 5 of meer binnengehaald voor al die rotzooi die afgelopen tijd is weggegaan
kom ik op 70 miljoen
trek ik er 10 vanaf voor al die huurgasten
saldo is 60 miljoen in de pocket
waarvan ze er nu 10 uit gaan geven aan nog iemand...
Ik zie het ook nog gerust gebeuren dat we 4e worden. Zeg niet dat […], maar zou prima kunnen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vrees daar ook wel voor, zelfs Ajax zal wel een stuk dichterbij komen dan vorig jaar. Het zou wel een ultieme misser zijn als we derde worden..
Dat heeft dan weinig te maken het niet halen van een vervanger voor Wieffer en Minteh. Dan heb je als team en trainer gewoon keihard gefaald. Hoe treurig deze window ook verloopt. Zeker Twente en AZ hebben niemand met de klasse van een Hancko, Timber, Gimenez, Beelen of Stengs lopen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog gerust gebeuren dat we 4e worden. Zeg niet dat […], maar zou prima kunnen.
Dat doemscenario heb ik ook in mijn hoofd. Zeker als Priske er niet meteen een soepel geheel van krijgt.quote:Op maandag 2 september 2024 17:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog gerust gebeuren dat we 4e worden. Zeg niet dat […], maar zou prima kunnen.
Lol.quote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Naam komt me ergens bekend voor
Stukje boevenkop
Ja dat is dus het risico met voetbal, met duurdere aankopen loop je zelfs een nog groter risico.quote:Op maandag 2 september 2024 17:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat doemscenario heb ik ook in mijn hoofd. Zeker als Priske er niet meteen een soepel geheel van krijgt.
Zou wel de reinste kapitaalvernietiging zijn zeg; 35 miljoen Champions League inkomsten mislopen en een forse afwaardering van de transferwaarde van de spelersgroep.
Als het zo ver komt natuurlijk.
Bij Heerenveen was het waardeloos maar toen was hij nog jong. In die potjes tegen Ajax speelde hij toen wel goed weet ik nog. En vorig seizoen een goed seizoen gedraaid zie ik. Oude bekende van Priskequote:
Alles ruikt naar een middelmatige paniekaankoopquote:Op maandag 2 september 2024 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Heerenveen was het waardeloos maar toen was hij nog jong. In die potjes tegen Ajax speelde hij toen wel goed weet ik nog. En vorig seizoen een goed seizoen gedraaid zie ik. Oude bekende van Priske
Tijdens zijn periode bij Mietjesland ook best wel aardige cijfers.quote:Op maandag 2 september 2024 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Heerenveen was het waardeloos maar toen was hij nog jong. In die potjes tegen Ajax speelde hij toen wel goed weet ik nog. En vorig seizoen een goed seizoen gedraaid zie ik. Oude bekende van Priske
Volgens mij speelde hij het seizoen ervoor ook tegen ons in de Europa League. Was daar de sterspeler en we speelden 2x gelijk volgens mij.quote:Op maandag 2 september 2024 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Godverdegoder. Heeft @klaasweetalles nog eens een soort van gelijk ook…quote:Op maandag 2 september 2024 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vergeet ook nog is die 40 miljoen startgeld in de CL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik had eigenlijk erger verwacht. Zijn cijfers de afgelopen 2 seizoenen zijn best wel goed.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles ruikt naar een middelmatige paniekaankoop
Uit de buidel van Priske. De scouting leg te slapuh.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles ruikt naar een middelmatige paniekaankoop
1e keer zat hij op de bank zie ik. 2x 2-2 idd.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde hij het seizoen ervoor ook tegen ons in de Europa League. Was daar de sterspeler en we speelden 2x gelijk volgens mij.
Jaaaaa genottelijkquote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Naam komt me ergens bekend voor
Stukje boevenkop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |