Al besproken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Berghuis terugkomt.
Die wordt nu weggekocht door Southampton ofzo.quote:Op maandag 2 september 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
UITGELEKT.
Hier kan ook een streep door nu.
Dit is het verschil in fatsoen van Krabby en Jannes, Jannes gooit het gewoon meteen in het open.quote:
Ik was sowieso een groot voorstander van een ziek snelle neger op rechts dus hoef niet eens de youtubecompilatie erbij te pakken om te zeggen dat ik dit erg leuk zou vindenquote:Op maandag 2 september 2024 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wacht gewoon even op het Youtube-scoutingsrapport van user Caland.
18 jaar. Inb4 Sauer!!!!quote:
Priske mag best nog een tijdje een eerlijke kans krijgen.quote:
Ja.quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt als Ivanusec.
Zouden we voorzichtig kunnen stellen dat Te Kloese een fraud is?
Die werd ook gelinkt aan enkele Duitse clubs. Zijn club wil hem blijkbaar wel verkopen, voor een miljoen of 12 zou ie op te halen moeten zijn. Schijnt alleen zelf liever in Spanje te blijven en zijn familie ging ook nog aanvullende eisen stellen geloof ik. Met andere woorden, dat wordt dus ook weer een lastig verhaal.quote:
Heb je door dat je nu letterlijk een randdebiel bent?quote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb je door dat je nu letterlijk de anti-Te Kloese propaganda van Jannes aan het napraten bent?
Medisch keuren kan tegenwoordig ook op afstand, daar zijn bureautjes voor. Maar als je nu vol op hem inzet moet het wel raak zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Diao gaat natuurlijk nooit rondkomen.
Zal ook vies veel moeten kosten en dan moet er nog overeenstemming met de speler worden bereikt en dan ook nog eens medisch gekeurd voor 23.59u.
Daarnaast denk ik dat ze hem niet willen laten gaan.
Kan me niet voorstellen dat ze zo’n schijnbaar talentvolle jongen laten gaan. Zou wel een stunt zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Medisch keuren kan tegenwoordig ook op afstand, daar zijn bureautjes voor. Maar als je nu vol op hem inzet moet het wel raak zijn.
Ohh, hij heeft een mooi loopje en kan een pingel nemen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Kuiptalk is het holmaatje van Jannes dus die neem ik nou niet echt serieus. En Pietertje is er tegenwoordig ook wel iets te veel in gaan geloven.
We zijn met zijn allen nogal doorgeslagen in de drang om alles in het voetbal maar te willen kwantificeren in een miljoenmiljard statistiekjes. Voetbal is geen honkbal dat je volledig kan moneyballen, al die kille cijfers zonder context zeggen zo verschrikkelijk weinig.
Bombarda gooit teminste zijn kont nog in de kribquote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Na Bombarda zou Lex Immers een goed pseudoniem zijn. Ook een nietsnut die er niks van kan en altijd misschiet
Keihard aan het masturberen over de binnengevaren zilvervlootquote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hij al de conclusie kan trekken dat een bepaalde speler totaal niet in het profiel past wat we nodig hebben, begrijp ik niet wat ze bij Feyenoord precies aan het doen zijn.
Avond duurt nog lang. Stukje uitsmeren.quote:Op maandag 2 september 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar blijft Ueda zijn grote Koreaanse vriend?
Zoals het Japanners betaamt gelijk doorgestuurd naar internaat om als troostjongen te gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Versterking aan de onderkant.quote:Op maandag 2 september 2024 19:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
JAAAA NEYMAR KOMT ALSNOG!!1!1!1!!!
Ik heb soms ook een flinke versterking aan de onderkant.quote:
Dit gaat hem ook niet worden dusquote:Dennis te Kloese hoopt voor het verstrijken van de deadline nog een aanvaller toe te voegen aan de selectie van Feyenoord. De directeur heeft sinds gisteravond Plan B in werking gezet, toen al bleek dat de komst van Andreas Skov Olsen een lastig verhaal ging worden. Assane Diao van Real Betis is de kandidaat.
Feyenoord onderhandelt al de hele middag met Betis over Diao, die eerder nog in de belangstelling stond van Lazio. Toen moest de rechtsbuiten twintig miljoen euro kosten. Feyenoord hoopt vanavond nog het papierwerk in orde te krijgen, maar het is een race tegen de klok.
Diao geldt als tweede keus achter Skov Olsen. Hoewel hij te boek staat als een groot talent en op zijn achttiende al achttien wedstrijden heeft gespeeld in La Liga met Betis, is het mislopen van de Deense aanvaller van Club Brugge hard aangekomen in De Kuip. Feyenoord had gehoopt een goede kans te maken, nu de club vandaag zelfs bereid was te voldoen aan de vraagprijs van de Belgen, maar desondanks houdt Club voet bij stuk en wil het zijn meest creatieve aanvaller niet naar Rotterdam laten gaan.
Met Diao hoopt Feyenoord nu alsnog een snelle en creatieve aanvaller toe te voegen, maar vanuit De Kuip klinkt dat ook deze deal ingewikkeld is. Eerder haalde Feyenoord deze window Ibrahim Osman (Brighton & Hove Albion), Hugo Bueno (Wolverhampton Wanderers), Hwang In-Beom (Rode Ster Belgrado) en Jordan Lotomba (OGC Nice).
Het is 2 september.quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Gelachen om mokerdomme Harry @:de_kraam
Het lijkt me ook sterk. Hopen dus dat die Osman wat is en op rechts een beetje uit de voeten kan.quote:
Weet je iets van de geschiedenis tussen die 2 landen?quote:Op maandag 2 september 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:
Dit gaat een GRANDIOOS succes worden.quote:Na het prolongeren van de Servische landstitel en het winnen van de nationale beker - met een assist van Hwang op de beslissende treffer van oud-Feyenoorder Uro¨ Spajić - werd de veelzijdige Koreaanse middenvelder in Serviλ uitgeroepen tot beste speler van het afgelopen seizoen.
Dit hebben we al besproken.quote:Op maandag 2 september 2024 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Weet je iets van de geschiedenis tussen die 2 landen?
Nooit een speler halen voor meer dan 9 miljoen en dan nu 2x een speler willen die dik meer dan 15 miljoen kostquote:
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.quote:
Gewoon een keer van die filmpjes gekocht voor de prijs van 5. Nu moeten ze allemaal op.quote:Op maandag 2 september 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Maar goed, komt er gelukkig nog maar eentje.
Wie?quote:
‘Zeg ehhh Boom, gaat jij eens effe iets naar rechts staan’quote:
North Korea best Korea.quote:Op maandag 2 september 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland nu:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
KrabbyGod zit straks bij de VI liveshow samen met Pieter BLACKED
Assane Diop?quote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het AD zou het gaan om het huren van Assane Diao.
Hopelijk met optie tot koop.quote:Op maandag 2 september 2024 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het AD zou het gaan om het huren van Assane Diao.
Zonder, zeggen zequote:
Is in ieder geval iets. Mag Dennis in de winter alvast wat gaan halen voor de zomer.quote:Op maandag 2 september 2024 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder, zeggen ze
Dat zou al iets matiger (maar misschien wel noodzakelijk) zijn
Daar heb je Sauer en Slory al voor.quote:Op maandag 2 september 2024 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Is in ieder geval iets. Mag Dennis in de winter alvast wat gaan halen voor de zomer.
Zaterdag nog Chinees gegeten, komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 2 september 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit soort Aziatisch racisme kan echt niet meer.
In Belgrado kan je nergens ramen kopenquote:Op maandag 2 september 2024 20:42 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Hwang laat zich niet in de maling nemen
Dennis en Joris houden dat Koreaantje wel kort, niks aan de hand.quote:Op maandag 2 september 2024 20:42 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Hwang laat zich niet in de maling nemen
Dit is inderdaad niet duur, geen 8/9 miljoen dusquote:Op maandag 2 september 2024 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Opmerkelijk weinig voor Hwang zelfs. Die hebben hem gekocht voor 5 miljoen.
In die voormalig communistische landen heb je veel Vietnamezen vaak.quote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
In Belgrado kan je nergens ramen kopen
Jawel, bij Bad Ramen.quote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
In Belgrado kan je nergens ramen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |