Het is 2 september.quote:Op maandag 2 september 2024 20:06 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Gelachen om mokerdomme Harry @:de_kraam
Het lijkt me ook sterk. Hopen dus dat die Osman wat is en op rechts een beetje uit de voeten kan.quote:
Weet je iets van de geschiedenis tussen die 2 landen?quote:Op maandag 2 september 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar blijft Ueda zijn grote Koreaanse vriend?
quote:
Dit gaat een GRANDIOOS succes worden.quote:Na het prolongeren van de Servische landstitel en het winnen van de nationale beker - met een assist van Hwang op de beslissende treffer van oud-Feyenoorder Uroจ Spajić - werd de veelzijdige Koreaanse middenvelder in Servi๋ uitgeroepen tot beste speler van het afgelopen seizoen.
Dit hebben we al besproken.quote:Op maandag 2 september 2024 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Weet je iets van de geschiedenis tussen die 2 landen?
Nooit een speler halen voor meer dan 9 miljoen en dan nu 2x een speler willen die dik meer dan 15 miljoen kostquote:
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.quote:
Gewoon een keer van die filmpjes gekocht voor de prijs van 5. Nu moeten ze allemaal op.quote:Op maandag 2 september 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Maar goed, komt er gelukkig nog maar eentje.
Wie?quote:
‘Zeg ehhh Boom, gaat jij eens effe iets naar rechts staan’quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |