We hebben gewoon behoefte aan een paar overwinningen. 3 weken zonder wedstrijd met een onrustige laatste week op de transfermarkt is een recept voor PANIEK.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jannes dropt een random naam en binnen no-time wordt hij helemaal afgekraakt. Je. verwacht. het. niet.
Wat een walgelijk kuttopic is dit geworden zeg.
We hadden gewoon behoefte aan een Klassieker.quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gewoon behoefte aan een paar overwinningen. 3 weken zonder wedstrijd met een onrustige laatste week op de transfermarkt is een recept voor PANIEK.
Akkoord.quote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hadden gewoon behoefte aan een Klassieker.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef LordVoldermort het volgende:
In plaats van dichterbij PSV komen, lijkt Ajax een stuk dichterbij te komen.
Pijnlijk voor de roze kameraden.
Dat was zo’n beetje de samenvatting van de vorige transferzomerquote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Dus hij kan er niks van ้n hij is vast heel duur? Dat rijmt niet.
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua statistieken eigenlijk behoorlijk goed de afgelopen seizoenen. Weet jij meer? Ik ken ‘m verder niet.
Hoho, Nadje kwam uit de scouting!quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).
En die ene Bulgaar met die beugel.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoho, Nadje kwam uit de scouting!
Oh god, krijgen we dit weer.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).
Hij zal kwaliteiten hebben, maar aan een vleugelspeler zonder snelheid en vooral explosiviteit heeft Feyenoord niets. Zie Ivanusec.quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Dus hij kan er niks van ้n hij is vast heel duur? Dat rijmt niet.
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie weet stonden die gewoon op een lijst en kon Priske meekiezen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.quote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.
Gyrano Kerk speelt ook in Belgi๋ tegenwoordig.quote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef fetX het volgende:
Misschien zijn ze nog wel met een andere naam bezig.
Ik snap eigenlijk vooral niet waarom we zo laat begonnen zijn. Doordat er nu zo weinig tijd is blijft er ook weinig over natuurlijk. Tropische talenten zijn dan vanwege de tijd ook bijna niet meer haalbaar. In Europa is alles snel duur. Zeker versterkingen aan de bovenkant zoals ze dat dan noemen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je door dat je nu letterlijk de anti-Te Kloese propaganda van Jannes aan het napraten bent?quote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.
Lotomba wellicht wel, daarmee is hij de eerste gescoute aankoop voor de basis sinds Hancko.
Spelers uit kokers van een trainer is per definitie slecht beleid.quote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dit weer.
Noem anders even de spelers die deze zomer zijn aangetrokken die niet uit de scouting kwamen.
Wie heeft hem dan aangedragen? De scouting kijkt gewoon naar wie een versterking zou zijn op basis van kwaliteiten, DtK en Priske moeten dan bepalen of hij een aanvulling zou zijn op de huidige selectie. De beslissing om hem te halen is misschien hapsnap (ben die term eerlijk gezegd wel zat), maar dat betekent niet dat ie niet van de scouting kan komen. Dat soort hele goede spelers die in redelijk zwakke competitie spelen (zoals Hancko ook was) komen meestal niet van Priske of Te Kloese lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.
Lotomba wellicht wel, daarmee is hij de eerste gescoute aankoop voor de basis sinds Hancko.
Ik vond die ledbalkjes zelfs nog leukerquote:Op maandag 2 september 2024 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een supersonisch filmpje.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij zegt zelf dat de scouting niet meer het belangrijkst is sinds Arnesen weg is.quote:Op maandag 2 september 2024 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spelers uit kokers van een trainer is per definitie slecht beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |