We hebben gewoon behoefte aan een paar overwinningen. 3 weken zonder wedstrijd met een onrustige laatste week op de transfermarkt is een recept voor PANIEK.quote:Op maandag 2 september 2024 18:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jannes dropt een random naam en binnen no-time wordt hij helemaal afgekraakt. Je. verwacht. het. niet.
Wat een walgelijk kuttopic is dit geworden zeg.
We hadden gewoon behoefte aan een Klassieker.quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gewoon behoefte aan een paar overwinningen. 3 weken zonder wedstrijd met een onrustige laatste week op de transfermarkt is een recept voor PANIEK.
Akkoord.quote:Op maandag 2 september 2024 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hadden gewoon behoefte aan een Klassieker.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:04 schreef LordVoldermort het volgende:
In plaats van dichterbij PSV komen, lijkt Ajax een stuk dichterbij te komen.
Pijnlijk voor de roze kameraden.
Dat was zo’n beetje de samenvatting van de vorige transferzomerquote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Dus hij kan er niks van ้n hij is vast heel duur? Dat rijmt niet.
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Qua statistieken eigenlijk behoorlijk goed de afgelopen seizoenen. Weet jij meer? Ik ken ‘m verder niet.
Hoho, Nadje kwam uit de scouting!quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).
En die ene Bulgaar met die beugel.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoho, Nadje kwam uit de scouting!
Oh god, krijgen we dit weer.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer, maar vind het vooral zorgwekkend dat we de laatste week vooral namen horen die ongetwijfeld uit de koker van Priske komen. De tijden waarin de scouting het belangrijkst was liggen blijkbaar weer achter ons (namelijk met het vertrek van Arnesen).
Hij zal kwaliteiten hebben, maar aan een vleugelspeler zonder snelheid en vooral explosiviteit heeft Feyenoord niets. Zie Ivanusec.quote:Op maandag 2 september 2024 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Dus hij kan er niks van ้n hij is vast heel duur? Dat rijmt niet.
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie weet stonden die gewoon op een lijst en kon Priske meekiezen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.quote:Op maandag 2 september 2024 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hwang en Lotomba lijken ook van de scouting te komen (en zo zijn er wel meer geweest deze zomer), maar die vervanger van Wieffer en de rechtsbuiten waar Priske om vroeg lijken wel uit zijn koker te komen.
Gyrano Kerk speelt ook in Belgi๋ tegenwoordig.quote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef fetX het volgende:
Misschien zijn ze nog wel met een andere naam bezig.
Ik snap eigenlijk vooral niet waarom we zo laat begonnen zijn. Doordat er nu zo weinig tijd is blijft er ook weinig over natuurlijk. Tropische talenten zijn dan vanwege de tijd ook bijna niet meer haalbaar. In Europa is alles snel duur. Zeker versterkingen aan de bovenkant zoals ze dat dan noemen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je door dat je nu letterlijk de anti-Te Kloese propaganda van Jannes aan het napraten bent?quote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.
Lotomba wellicht wel, daarmee is hij de eerste gescoute aankoop voor de basis sinds Hancko.
Spelers uit kokers van een trainer is per definitie slecht beleid.quote:Op maandag 2 september 2024 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dit weer.
Noem anders even de spelers die deze zomer zijn aangetrokken die niet uit de scouting kwamen.
Wie heeft hem dan aangedragen? De scouting kijkt gewoon naar wie een versterking zou zijn op basis van kwaliteiten, DtK en Priske moeten dan bepalen of hij een aanvulling zou zijn op de huidige selectie. De beslissing om hem te halen is misschien hapsnap (ben die term eerlijk gezegd wel zat), maar dat betekent niet dat ie niet van de scouting kan komen. Dat soort hele goede spelers die in redelijk zwakke competitie spelen (zoals Hancko ook was) komen meestal niet van Priske of Te Kloese lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang denk ik niet, dat is weer zo’n hapsnap buitenkansje.
Lotomba wellicht wel, daarmee is hij de eerste gescoute aankoop voor de basis sinds Hancko.
Ik vond die ledbalkjes zelfs nog leukerquote:Op maandag 2 september 2024 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Weer een supersonisch filmpje.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij zegt zelf dat de scouting niet meer het belangrijkst is sinds Arnesen weg is.quote:Op maandag 2 september 2024 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spelers uit kokers van een trainer is per definitie slecht beleid.
Sinds het vertrek van Arnesen is het alleen maar bergafwaarts gegaan met onze clubquote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij hep wel onder Priske gespeeld.quote:Op maandag 2 september 2024 18:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie heeft hem dan aangedragen? De scouting kijkt gewoon naar wie een versterking zou zijn op basis van kwaliteiten, DtK en Priske moeten dan bepalen of hij een aanvulling zou zijn op de huidige selectie. De beslissing om hem te halen is misschien hapsnap (ben die term eerlijk gezegd wel zat), maar dat betekent niet dat ie niet van de scouting kan komen. Dat soort hele goede spelers die in redelijk zwakke competitie spelen (zoals Hancko ook was) komen meestal niet van Priske of Te Kloese lijkt me.
Zonder dat ik het zeg te weten, misschien hopen ze dat de verkopende club nu weet dat er geen hogere biedingen gaan komen vanuit de grotere competities?quote:Op maandag 2 september 2024 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk vooral niet waarom we zo laat begonnen zijn. Doordat er nu zo weinig tijd is blijft er ook weinig over natuurlijk. Tropische talenten zijn dan vanwege de tijd ook bijna niet meer haalbaar. In Europa is alles snel duur. Zeker versterkingen aan de bovenkant zoals ze dat dan noemen.
Maar goed ik lees dat hij wel goede cijfers heeft, maar buiten dat weinig toevoegt aan het spel. Tsja.
Stengs, Ueda (o wacht die was niet voor de basisquote:Op maandag 2 september 2024 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb je door dat je nu letterlijk de anti-Te Kloese propaganda van Jannes aan het napraten bent?
Ook al zouden ze uit het netwerk van te Kloese en Slot komen. Je snapt dat ze dan alsnog gescout kunnen worden..?quote:Op maandag 2 september 2024 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs, Ueda (o wacht die was niet voor de basis), Nieuwkoop, Zerrouki en Ivanusec kwamen uit het netwerk van te Kloese en Slot. De rest was huur of voor op de groei. En Lingr die nul basisplekken heeft gehad dus die diskwalificeren we ook maar. Dus ik denk niet dat ik iemand napraat en zelf conclusies trek.
@Mikeyttquote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
We komen in de situatie dat het een stuk beter was geweest als we gewoon Sauer hadden behouden
Wel een goede gedachte, al krijg je van bestuurders altijd een frame te horen en nooit het echte verhaalquote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wellicht hadden we echt de verkoop van Geertruida nodig, ook al lijkt dat onvoorstelbaar, onze situatie is wellicht misschien niet zo rooskleurig als wij allemaal hopen.
Ik ben gewoon heel benieuwd naar het verhaal van Dennis.
We hebben bijna 30 miljoen geboden op die twee Deentjes. Dan was er al wel wat geld beschikbaar.quote:Op maandag 2 september 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wellicht hadden we echt de verkoop van Geertruida nodig, ook al lijkt dat onvoorstelbaar, onze situatie is wellicht misschien niet zo rooskleurig als wij allemaal hopen.
Als die een overwegend positief advies hebben gegeven voor al die mislukte aankopen hebben we een waardeloze scouting en mag je die er allemaal uitflikkeren.quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook al zouden ze uit het netwerk van te Kloese en Slot komen. Je snapt dat ze dan alsnog gescout kunnen worden..?
wie is sauer ?quote:
Nu denk ik niet dat we echt 30 miljoen zouden hebben uitgegeven maar het eerder een of of was. Zeker omdat Feyenoord eerst voor die Traore ging die echt wel een stukkie goedkoper was. (althans, dat zeggen ze)quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben bijna 30 miljoen geboden op die twee Deentjes. Dan was er al wel wat geld beschikbaar.
Oh, ik heb de verkeerde mikey.quote:
Mogen we de conclusie trekken dat Te Kloese spaghetti met plakken kaas of een broodje hamburger van Stijn heeft gekookt?quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
We komen in de situatie dat het een stuk beter was geweest als we gewoon Sauer hadden behouden
Er is een verschil tussen salaris en transfergeld. Ook blijft in beide situaties het niet helemaal duidelijk in welkjaar de kasstromen lopenquote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben bijna 30 miljoen geboden op die twee Deentjes. Dan was er al wel wat geld beschikbaar.
Zal geen toeval zijn al die Deentjes.quote:Op maandag 2 september 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zei het ietwat cru, de scouting is nog belangrijk maar niet zo belangrijk dat ze altijd doorslaggevend zijn. Wat ik net zeg is namelijk het punt dat ik wil maken. Het feit dat er ook nog spelers uit de scouting zijn gekomen, ja goh, gelukkig is Te Kloese niet volledig van het padje. Maar dat zowel Slot als Priske spelers kunnen aandragen vind ik gewoon niet al te best nieuws.quote:Op maandag 2 september 2024 18:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij zegt zelf dat de scouting niet meer het belangrijkst is sinds Arnesen weg is.
Dus kom maar op, welke spelers die er deze zomer gehaald zijn komen niet primair uit de scouting.
sAUER IS geen deen......quote:Op maandag 2 september 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
Vermoeden van?quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal geen toeval zijn al die Deentjes.
We hebben nog geen Denen in onze selectie, dus ik ben hier uiterst tevreden mee.quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal geen toeval zijn al die Deentjes.
En dan niet de selectievulling spelers (wat ik best kan begrijpen) maar bedragen richting onze inkomende recordtransfers. Dat is juist ideaal gezien geld wat je investeert in plaats van in dure zo zo spelers.quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zei het ietwat cru, de scouting is nog belangrijk maar niet zo belangrijk dat ze altijd doorslaggevend zijn. Wat ik net zeg is namelijk het punt dat ik wil maken. Het feit dat er ook nog spelers uit de scouting zijn gekomen, ja goh, gelukkig is Te Kloese niet volledig van het padje. Maar dat zowel Slot als Priske spelers kunnen aandragen vind ik gewoon niet al te best nieuws.
Ik heb het over Hwangquote:Op maandag 2 september 2024 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep wel onder Priske gespeeld.
Uh.. laten we onze talenten eens beschermen ofzoquote:Op maandag 2 september 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Antoni leert heel veel van Ramiz.
Idd een goed voorbeeld om te tonen van hoe je het vooral niet moet doen idd.quote:Op maandag 2 september 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Antoni leert heel veel van Ramiz.
Hij kan niet echt liegen over de financi๋n, want de jaarrekening moet openbaar worden.quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Wel een goede gedachte, al krijg je van bestuurders altijd een frame te horen en nooit het echte verhaal
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zei het ietwat cru, de scouting is nog belangrijk maar niet zo belangrijk dat ze altijd doorslaggevend zijn. Wat ik net zeg is namelijk het punt dat ik wil maken. Het feit dat er ook nog spelers uit de scouting zijn gekomen, ja goh, gelukkig is Te Kloese niet volledig van het padje. Maar dat zowel Slot als Priske spelers kunnen aandragen vind ik gewoon niet al te best nieuws.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kan niet echt liegen over de financi๋n, want de jaarrekening moet openbaar worden.
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?
Van die statistiekjes word ik niet vrolijk neequote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.
Ik wil je toch echt adviseren niet elk stukje van Pieter bloedserieus te nemen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:
A: een incompetente scouting
B: een technisch directeur die bij dure aankopen de scouting passeert ten faveure van zijn netwerk en die van de trainer
Ik denk dat het optie B is.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.
Kuiptalk is het holmaatje van Jannes dus die neem ik nou niet echt serieus. En Pietertje is er tegenwoordig ook wel iets te veel in gaan geloven.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:
B: een technisch directeur die bij dure aankopen de scouting passeert ten faveure van zijn netwerk en die van de trainer
Ik ga er meer vanuit dat ze hopen een speler op een andere manier in te passen en bij te leren.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door Sam Plantingquote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je toch echt adviseren niet elk stukje van Pieter bloedserieus te nemen.
https://www.vi.nl/pro/van(...)entie-in-anton-gaaei
Een speler met een gescheurde kruisband halen, zo incompetent is Te Kloese ook weer niet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:48 schreef VanKuikeren het volgende:
Dreyer. Probeer het dan bij Roony Bardghji ofzo. Die speelt ook in Denenland.
quote:
Anthony?quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Next. Huur lekker wat uit Engeland dan.
Dan zit je hier op het verkeerde forum denk ik.quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik wil ook 8 miljoen voor mijn grote teen nagel…..
Goed puntquote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een speler met een gescheurde kruisband halen, zo incompetent is Te Kloese ook weer niet.
Dit is gewoon Uli met een rastapruikquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Hier zit een goeie kop op.
Tips?quote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zit je hier op het verkeerde forum denk ik.
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op maandag 2 september 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is gewoon Uli met een rastapruik
Ja ik vraag me af wat die nou precies doet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
En Jelle Goes haalt koffie en broodjes?
Dan weet je er meer van dan ikquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
Ik kom vanuit de accountancy en heb niet het vertrouwen wat jij hebt in een jaarrekening.
Maar ik had het meer over mooie verhalen over visie samenwerking en dat soort dingen
Het is ook niet dat ik Pieter Zwart als de heilige bijbel verklaar (integendeel) en in zijn kwalitatieve inschattingen vind ik hem nooit zo goed, maar hij is wel iemand die het minimale onderzoekswerk doet en de algemene sterktes/zwaktes van teams en individuele spelers goed kan inschatten. Als hij al de conclusie kan trekken dat een bepaalde speler totaal niet in het profiel past wat we nodig hebben, begrijp ik niet wat ze bij Feyenoord precies aan het doen zijn.quote:Op maandag 2 september 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Die is voor Ajax trouwens dus daar zit vast een stukje copium bij. Ze zijn sowieso altijd aan de positieve kant in die stukjes maar er valt genoeg uit te halen waar je wel wat mee kan. Ze kijken wel daadwerkelijk allemaal wedstrijden terug in plaats van Krabby die zegt 'Een Deen die in Belgi๋ voetbalt, veel goals gemaakt, bij Heerenveen gezeten' wat je zelf in 10 seconden ook kan googelen.
Zeker. Hij schreef ook een heel artikel waarom Ueda een topaankoop was.quote:Op maandag 2 september 2024 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo die snapt er een partij niks van.
Kopsterkquote:Op maandag 2 september 2024 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Hij schreef ook een heel artikel waarom Ueda een topaankoop was.
https://www.espn.nl/voetb(...)rdbedrag-moet-kosten
en er zijn veel andere factoren van invloed of een aankoop slaagt.quote:Op maandag 2 september 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kopsterk
Hij kijkt in ieder geval wel.
Er is wel andere beweging!quote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef fetX het volgende:
Volgens Krabby komt Dreyer niet en is er beweging rondom een andere speler.
Krabby vs Jannes deel 468826
Jannes is gewoon met deentjes aan het smijtenquote:Op maandag 2 september 2024 19:12 schreef fetX het volgende:
Volgens Krabby komt Dreyer niet en is er beweging rondom een andere speler.
Krabby vs Jannes deel 468826
Na Bombarda zou Lex Immers een goed pseudoniem zijn. Ook een nietsnut die er niks van kan en altijd misschietquote:Op maandag 2 september 2024 19:20 schreef Pistolero het volgende:
Als hij zich aan zijn woord gaat houden(haha) is het na vandaag definitief einde tijdperk Jannes.
Al zal hij vast wel weer een nieuw pseudoniempje bedenken.
Zou het heerlijk vinden als hij stopt. Dan is dat gejank over hem hier de hele tijd tenminste ook klaar.quote:Op maandag 2 september 2024 19:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Na Bombarda zou Lex Immers een goed pseudoniem zijn. Ook een nietsnut die er niks van kan en altijd misschiet
Ik denk dat Berghuis terugkomt.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn met onze kloten aan het spelen
Ik hoop dat er naast Hwang nog een KANON komt, maar dat Dennis expres nog even tot woensdag ofzo wacht met de #announce.quote:Op maandag 2 september 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn met onze kloten aan het spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |