Uh.. laten we onze talenten eens beschermen ofzoquote:Op maandag 2 september 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Antoni leert heel veel van Ramiz.
Idd een goed voorbeeld om te tonen van hoe je het vooral niet moet doen idd.quote:Op maandag 2 september 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Antoni leert heel veel van Ramiz.
Hij kan niet echt liegen over de financiën, want de jaarrekening moet openbaar worden.quote:Op maandag 2 september 2024 18:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Wel een goede gedachte, al krijg je van bestuurders altijd een frame te horen en nooit het echte verhaal
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?quote:Op maandag 2 september 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zei het ietwat cru, de scouting is nog belangrijk maar niet zo belangrijk dat ze altijd doorslaggevend zijn. Wat ik net zeg is namelijk het punt dat ik wil maken. Het feit dat er ook nog spelers uit de scouting zijn gekomen, ja goh, gelukkig is Te Kloese niet volledig van het padje. Maar dat zowel Slot als Priske spelers kunnen aandragen vind ik gewoon niet al te best nieuws.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kan niet echt liegen over de financiën, want de jaarrekening moet openbaar worden.
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:quote:Op maandag 2 september 2024 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elke club ooit worden er spelers aangedragen door de trainer. Dan is het de taak van de scouting om te gaan kijken of die speler daadwerkelijk goed is en in het team past. Wat is daar in godsnaam vreemd aan?
Van die statistiekjes word ik niet vrolijk neequote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.
Ik wil je toch echt adviseren niet elk stukje van Pieter bloedserieus te nemen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:
A: een incompetente scouting
B: een technisch directeur die bij dure aankopen de scouting passeert ten faveure van zijn netwerk en die van de trainer
Ik denk dat het optie B is.
quote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze ook gescout zijn is dit inderdaad niet echt een probleem. Maar zie de tweets van KuipTalk en die ander, er zit geen enkele logica in mocht er inderdaad interesse zijn in Dreyer.
Kuiptalk is het holmaatje van Jannes dus die neem ik nou niet echt serieus. En Pietertje is er tegenwoordig ook wel iets te veel in gaan geloven.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, als zolderkamer Pieter al in een uurtje een werkje klaarheeft dat zo’n speler totaal niet past in het profiel wat we zoeken, dan hebben we:
B: een technisch directeur die bij dure aankopen de scouting passeert ten faveure van zijn netwerk en die van de trainer
Ik ga er meer vanuit dat ze hopen een speler op een andere manier in te passen en bij te leren.quote:Op maandag 2 september 2024 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door Sam Plantingquote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je toch echt adviseren niet elk stukje van Pieter bloedserieus te nemen.
https://www.vi.nl/pro/van(...)entie-in-anton-gaaei
Een speler met een gescheurde kruisband halen, zo incompetent is Te Kloese ook weer niet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:48 schreef VanKuikeren het volgende:
Dreyer. Probeer het dan bij Roony Bardghji ofzo. Die speelt ook in Denenland.
quote:
Anthony?quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Next. Huur lekker wat uit Engeland dan.
Dan zit je hier op het verkeerde forum denk ik.quote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik wil ook 8 miljoen voor mijn grote teen nagel…..
Goed puntquote:Op maandag 2 september 2024 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een speler met een gescheurde kruisband halen, zo incompetent is Te Kloese ook weer niet.
Dit is gewoon Uli met een rastapruikquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Hier zit een goeie kop op.
Tips?quote:Op maandag 2 september 2024 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zit je hier op het verkeerde forum denk ik.
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op maandag 2 september 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is gewoon Uli met een rastapruik
Ja ik vraag me af wat die nou precies doet.quote:Op maandag 2 september 2024 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
En Jelle Goes haalt koffie en broodjes?
Dan weet je er meer van dan ikquote:Op maandag 2 september 2024 18:40 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
Ik kom vanuit de accountancy en heb niet het vertrouwen wat jij hebt in een jaarrekening.
Maar ik had het meer over mooie verhalen over visie samenwerking en dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |