quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Omelette du fromage!quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je leert maar de wereldtaal Frans.
Het spijt me dat je kostbare neurologische verbindingen verbruikt aan kennis over Den Helder.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Jeetje, dat ik nog eens wat mag leren op deze laatste dag
dat is een flink staaltje cancelcultuur. erg wokequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Mensen die overal en nergens het woord “woke” gebruiken zijn af
Ja, ik ben nog wakker.quote:
Gelukkig zal het dan niet zo lang durenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
Hier worden wel stagings voor ESF bedacht.
Zo'n beetje alles dusquote:
Is dit nou waar iedereen het over had? Er is wel meer waardoor die balk valt (zijn hele lichaam onder andere).quote:
En de ring! De ring van Apollo. Jajajaja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Tijdens zo'n ceremonie is Roelfs altijd helemaal in z'n element hè.
3 minuten, maar de interval acts...quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig zal het dan niet zo lang duren
Net Andre Rieu, zoveel geluid maar er zit niet eens een snoertje in!quote:
Kwantummechanicaquote:
Ik vind het wel bij Frankrijk passen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is mij allemaal iets te kunstzinnig
Toen hoorden we een DJ die vooral allerlei muziek draaide die niet uit Frankrijk kwam.quote:
Was deze keer niet anders, schenen raken de lat maar zogenaamd kwam het door de piemelquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dit nou waar iedereen het over had? Er is wel meer waardoor die balk valt (zijn hele lichaam onder andere).
Edit: Oh, da's Rio.
WWE introquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het wel bij Frankrijk passen.
Over 4 jaar weer alles Amerikaans plastic.
Zijn bij de vrouwen ook altijd de boobies ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was deze keer niet anders, schenen raken de lat maar zogenaamd kwam het door de piemel
Al deze mensen hadden toen de boot gemist.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
De Franse organisatie kan nu alles doen wat bij de opening moest maar niet kon omdat het per se op de boot moest.
Wapenwet genot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef kilon het volgende:
Dit is het laatste beetje cultuur voor we naar LA gaan.
Snoep hond schijnt zo nog te komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Mani89 het volgende:
God wat pathetisch en hoogdravend allemaal. Mogen we nu gewoon naar niveautje bier en tieten jalalala graag.
Ik vond de opening echt afschuwelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Faux. het volgende:
Opening was
Sluiting tot nu toe beetje mweh
Hierna komt Rob Kempsquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Mani89 het volgende:
God wat pathetisch en hoogdravend allemaal. Mogen we nu gewoon naar niveautje bier en tieten jalalala graag.
Waar Kid Rock de sluitingsceremonie mag doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef kilon het volgende:
Dit is het laatste beetje cultuur voor we naar LA gaan.
De opening had Gojira.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind juist de sluiting veel beter
De opening was rommeling en
Vooral traagquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vond de opening echt afschuwelijk.
#drijfnattekatquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest nog douchen. Dit is het perfecte moment
Hoor ik mijn omgeving ook wel, echt hate it or love it.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verschillende smaken dan, opening was een groot feest, dit is te artsy voor mijn simpele breinquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een contra-neusfluit zijn, veel te groot voor een alt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
"Hij speelt hier piano"
Oh echt, ik dacht dat het een neusfluit was.
NOS Ultra nemenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Dit duurt mij te lang. Zie Tom Cruise hoogtepunt wel op Twitter.
Het is nog steeds 10x mooier. Zegt meer over de opening.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]Dit deden ze 20 jaar geleden in het circus
Ja dat was inderdaad wel een van de betere stukkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De opening had Gojira.
[ afbeelding ]
In een stadion is in ieder geval een stuk overzichtelijker en leuker voor het publiek om bij te zijn. Ik was bij de openingsceremonie en achteraf een niet zo’n goede keuze.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind juist de sluiting veel beter
De opening was rommeling en
Je moet het verhaal er in zien, dit is prachtig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
quote:
Ja dat is wel zondequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef core2duo het volgende:
[..]
In een stadion is in ieder geval een stuk overzichtelijker en leuker voor het publiek om bij te zijn. Ik was bij de openingsceremonie en achteraf een niet zo’n goede keuze.
Haha ik ook op een zaterdagavond maar het is wel allemaal traag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
Mijn moeder zag hem een keer in de sauna. Zonder pak.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou Epke ook in zo'n pak zitten?
Als er niet 50 straaljagers overvliegen, 5 monstertrucks rijden en 100 adelaren rondvliegen ben ik teleurgesteld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef TAmaru het volgende:
in LA gaan ze ons echt een hele vette show geven
Ja dat doet Tom Cruise die vanaf het dak binnenkomtquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
We krijgen nog wel een officiele overdracht toch? Met vlag, vuur en alles. En dat 80.000 man helemaal wappie worden als Marchand het stadion inkomt?
Dat was de laatste keer dat Rusland iets grappigs bood aan de wereldquote:
Ik vond het wel mooi dat ze het proberen anders te doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef core2duo het volgende:
[..]
In een stadion is in ieder geval een stuk overzichtelijker en leuker voor het publiek om bij te zijn. Ik was bij de openingsceremonie en achteraf een niet zo’n goede keuze.
Oh ja, die arme man is nog steeds aan het lopen. Daarom duurt dit zo lang! Hij staat in de filequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
We krijgen nog wel een officiele overdracht toch? Met vlag, vuur en alles. En dat 80.000 man helemaal wappie worden als Marchand het stadion inkomt?
Zat er nog rek in z'n stok?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder zag hem een keer in de sauna. Zonder pak.
En? Stond 'ie?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor minder dan een mini nuke schakel ik niet in.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Als er niet 50 straaljagers overvliegen, 5 monstertrucks rijden en 100 adelaren rondvliegen ben ik teleurgesteld.
Ik neem aan dat @Cockwhale daar ook bij was.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was toen Poetin met Willem ging zuipenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat Rusland iets grappigs bood aan de wereld
En toen kreeg ze een vochtig gleufje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vielen ze niet een dag later de Krim binnen? Of was het een week?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat Rusland iets grappigs bood aan de wereld
Nou zelfs zonder dat stuk was het gewoon rukquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:36 schreef tralalala het volgende:
Opening was geweldig, ziedende mensen die daadwerkelijk dachten dat de laatste avondmaal als plaatje in de bijbel stond.
Voor de eerlijkheid brandt de olympische vlam vanavond op korans.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:36 schreef tralalala het volgende:
Opening was geweldig, ziedende mensen die daadwerkelijk dachten dat het laatste avondmaal als plaatje in de bijbel stond.
Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zit tenminste geen vetklep bij.
quote:
Ik kan hier geen uitspraken over doen.quote:
En wat was de score? 16.300 minimaal mag ik hopen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, meestal is ie Zonder landquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vond de andere reacties op mijn post beter, sorry.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En toen kreeg ze een vochtig gleufje?
Sowieso, al die schuimbekkende reacties omdat er wat "woke" dingen waren, waren hilarisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:36 schreef tralalala het volgende:
Opening was geweldig, ziedende mensen die daadwerkelijk dachten dat het laatste avondmaal als plaatje in de bijbel stond.
En hij stond weer?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoppakee, hahaha!quote:
Daar zou J-Lo nu met haar kont schuddenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat gaan die Yanks toch wel beter doen denk ik,
Le Cock Sportif…quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel een gemiste kans om er in het kader van de verbinding vijf cockringen van te maken.
Als jij dat graag had willen zien, vooruit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel een gemiste kans om er in het kader van de verbinding vijf cockringen van te maken.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat zou beter zijn in deze?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee, Van Zetten is gecanceld.quote:
Zwaar over de topquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Zat je zolang op de wc?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:40 schreef Faux. het volgende:
Terugblik nu al leuker dan dat gezeik van afgelopen halfuur
Was het maar zo’n feest.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar zou J-Lo nu met haar kont schudden
Is alleen iedere local en vrijwilliger 2x zo dikquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Verkeerde account Koffieplanterquote:
Hij staat er al maar niemand ziet hemquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zit die Tom Cruise nou nog steeds ergens in de kast te wachten?
Of aan de fentanylquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is alleen iedere local en vrijwilliger 2x zo dik
Roeiers zag ik evenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:42 schreef kilon het volgende:
Weinig beelden van de nummer 6 van de spiegel hoor
Ik haat die lui echt met een passie. Zowel de deelenemers als iedereen die het mogelijk maakt dat dit nog steeds een ding is.quote:
Dat ook.quote:
En kort ervoor ook de mannen (shootouts).quote:
Valt mij ook opquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:42 schreef kilon het volgende:
Weinig beelden van de nummer 6 van de spiegel hoor
Zijn jaloersquote:
Gezellig man ben ik 49 (bij de gratie gods en zulks)quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
ik kreeg net even zo'n momentje dat het nu weer 4 jaar wachten is en dat ik dan gewoon bijna 50 ben (48)... waar blijft de tijd
Nog altijd zuur over de 3x3 finale.quote:
Echt? Hockey ook overduidelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen onze zeilsters gezien qua Nederlanders
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Charles de Gaulle…quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:43 schreef kilon het volgende:
En ze eindigen met? Welke Fransman denken jullie
Snel wegdrukken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
ik kreeg net even zo'n momentje dat het nu weer 4 jaar wachten is en dat ik dan gewoon bijna 50 ben (48)... waar blijft de tijd
Beide hockeyploegen!quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hockeysters ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hockeymannen en vrouwenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet gek als we naar de geschiedenis kijken.quote:
Wel Hij 2x. Ik ben tevreden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frans Bauer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:43 schreef kilon het volgende:
En ze eindigen met? Welke Fransman denken jullie
Ik: "oh ja, die! Oooh die ja! Oh wow, dat was gaaf!"quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Door het zien van deze compilatie besef ik me pas hoe weinig ik eigenlijk heb gezien van deze Spelen
Zeilstersquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
Nederland 15 keer goud, waaronder een aantal iconische. Enige wat je hebt gezien zijn de hockeyploegen en Nadine Visser.
Phoenix - Love Like A Sunset was dit net.quote:
Ik heb ook een sporthater naast me op de bank zittenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik: "oh ja, die! Oooh die ja! Oh wow, dat was gaaf!"
Waar ik mee kijk: "hmm, ken ik niet. Kan me weinig schelen."
Snelwandelen moet er echt uit ja. Iederen rentquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik haat die lui echt met een passie. Zowel de deelenemers als iedereen die het mogelijk maakt dat dit nog steeds een ding is.
Bedankt Shazamquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Phoenix - Love Like A Sunset was dit net.
Volgens mij komt China er nog kariger vanafquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
Nederland 15 keer goud, waaronder een aantal iconische. Enige wat je hebt gezien zijn de hockeyploegen en Nadine Visser.
Ja klopt. Maar geen 3x3 (wel de Fransen...) en niet de 4 x 4 mixed (maar dan wel de VS laten zien) is toch vrij bijzonder qua iconische beelden. En ook geen Hassan.quote:
Ja dat is de NOS geloof ik hoor, omdat die commentatoren er nog overheen moeten pratenquote:
Die ook relatief weinig. Maar ja altijd die Amerikaanse bril (naast die van de organisator).quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij komt China er nog kariger vanaf
Nou ja , hater valt mee hoor, veel gekeken ook (mijn vader), maar wel de Nederlanders en niet al die 'gekke sporten' die WIJ niet kennen, maar die ik als sportliefhebber wel graag zie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook een sporthater naast me op de bank zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |