Jeetje, dat ik nog eens wat mag leren op deze laatste dagquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat het allereerste WK rhönradturnen in 1995 werd gehouden in Den Helder...
Je ne parle pas françaisquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je leert maar de wereldtaal Frans.
Welterusten makker.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest.
Welterusten.
Alles wat ik niet snap is woke !quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Term woke is wel heel erg aan inflatie onderhevig jeetje
ongeveer hetzelfde als facist tegenwoordig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Term woke is wel heel erg aan inflatie onderhevig jeetje
Lol best veel danquote:
Zolang t verkooptquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja oké, en er zijn er nog wel meer. Ik noem een Call of Duty, een FIFA, een NBA2K. Maar bij Assassin's Creed wordt er heel erg gepretendeerd alsof het diepgaand is en zo, terwijl het gewoon dezelfde game in een ander jasje is. Om nog te zwijgen over alle copy + paste content.
Het is weerzinwekkend.
Mensen die overal en nergens het woord “woke” gebruiken zijn afquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgende week naar musical met Tante Ria?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |