Bij Coldplay vorig jaar moest je ze terug geven en werden ze herbruikt bij het volgende concertquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was een maand terug naar een concert waar ze die lampjes ook hadden. Erg leuk, maar eenmaal thuis brandde dat ding nog een paar dagen.
Ik heb het toen op zaterdagavond maar om mijn fiets gehangen als fietslampje
Ik kreeg ooit lampjes bij het ESF van 2016, die deden het tot 2020quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was een maand terug naar een concert waar ze die lampjes ook hadden. Erg leuk, maar eenmaal thuis brandde dat ding nog een paar dagen.
Dan weten ze tenminste hoe de toeschouwers bij het open water zwemmen zich voelden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:24 schreef kilon het volgende:
Al die atleten zien er ook niks van met dat opgehoogde podium voor ze.
Die hebben al 2 weken lang op de eerste rij gezeten…quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:24 schreef kilon het volgende:
Al die atleten zien er ook niks van met dat opgehoogde podium voor ze.
Staphorst in da housequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef Xylos het volgende:
Een stuk stijlvoller dan de openingsceremonie
Dat wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit past toch heel mooi bij een opening
Ja oké, en er zijn er nog wel meer. Ik noem een Call of Duty, een FIFA, een NBA2K. Maar bij Assassin's Creed wordt er heel erg gepretendeerd alsof het diepgaand is en zo, terwijl het gewoon dezelfde game in een ander jasje is. Om nog te zwijgen over alle copy + paste content.quote:
Ah! Je krijgt dan per zitplek een lampje oid?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaming is dood en woke.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja oké, en er zijn er nog wel meer. Ik noem een Call of Duty, een FIFA, een NBA2K. Maar bij Assassin's Creed wordt er heel erg gepretendeerd alsof het diepgaand is en zo, terwijl het gewoon dezelfde game in een ander jasje is. Om nog te zwijgen over alle copy + paste content.
Het is weerzinwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |