quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Moet kunnen maar misschien nu even niet of iig niet hier?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:09 schreef Cuendillar het volgende:
Een smet, die hoofddoek van Hassan.
En deze mening moet gewoon geuit kunnen worden. Er is geen plaats voor vrouwenonderdrukking in ons land. Laat staan op de Olympische Spelen.
Aantal goud wordt een uitdaging, maar totale aantal is matig, dus ja en nee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Gaat Nederland dit ooit nog overtreffen?
Hier trap ik niet in.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Hier is geen reet aan, laat dat orkest eens Links, Rechts inzetten.
Met droge ogen maakt ie em.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze wilden hem laten komen maar dat bleek een mission impossible.
De wereldkaart.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:11 schreef Kinga het volgende:
Wat moet dat decor eigenlijk voorstellen
Wereldkaart, grof gezienquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:11 schreef Kinga het volgende:
Wat moet dat decor eigenlijk voorstellen
Carlin heerlijk onder de schaafplekken hoop dat die met veel pijn aan het kijken isquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben jij van de baanwielrenjury?
We zijn al meer dan uur bezig.
Aantal medailles is nog wel mogelijk ja als er een paar extra toppers komen in sporten waar veel medailles zijn te halen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aantal goud wordt een uitdaging, maar totale aantal is matig, dus ja en nee.
En toch gaan we proberen in 2030 de Franse Alpen te bezoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij zijn de zomerspelen ook wel echt de ultieme olympische ervaring. Het is allemaal net even wat minder in de winter.
En toen ging het licht uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:11 schreef koffieleuk het volgende:
"We gaan naar het artistieke gedeelte van de ceremonie met de artiesten die we gaan zien"
Ik kijk dan gewoon een stuk minder verschillende sporten, dat is het vooral. Ik kijk dan wel vaker samenvattingen/sportjournaal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij zijn de zomerspelen ook wel echt de ultieme olympische ervaring. Het is allemaal net even wat minder in de winter.
Nicequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toch gaan we proberen in 2030 de Franse Alpen te bezoeken.
Koffieplanter in OS / [Atletiek] #60quote:
Ik denk dat zelfs Friezen het daar mee eens zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Hoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dit sluit naadloos aan op jouw “Nederlanders die met 13 graden de bbq tevoorschijn halen” visie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffieplanter in OS / [Atletiek] #60
Ik verwijs naar deze prachtige post voor mijn visie over dit onderwerp.
Hier ook. Mede doordat het qua werk ongelukkiger uitkomt en omdat ik veel van de ski-sporten ook meer op elkaar vind lijken (schandalig, ik weet het)quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk dan gewoon een stuk minder verschillende sporten, dat is het vooral. Ik kijk dan wel vaker samenvattingen/sportjournaal.
Voor mij juist andersom. Winterspelen staan ver bovenaan bij mij wat betreft sportevenementen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Op zijn Frans.quote:
Ik besef me nu pas dat de winterspelen twee keer op rij in dezelfde regio zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De Fransen die ik tegenkom als ik er ben zijn eigenlijk altijd heel vriendelijk, dus van mij mag die mythe van onvriendelijke Fransen wel eens opgeborgen worden. Misschien anders in Parijs, maar daar ben ik al heel lang niet geweest en dat is in elke hoofdstad.quote:
Paternotte is een parodie op een politicusquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Leve Vonderleyen hoera hoera hoera!
[ x ]
Ook dat was geheel treffend.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit sluit naadloos aan op jouw “Nederlanders die met 13 graden de bbq tevoorschijn halen” visie.
Dan zit je wel verkeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teleurgesteld welquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Juist nu, juist hier.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Moet kunnen maar misschien nu even niet of iig niet hier?
Wij zijn hier om je te beschermen kerel.quote:
Eens.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
De Fransen die ik tegenkom als ik er ben zijn eigenlijk altijd heel vriendelijk, dus van mij mag die mythe van onvriendelijke Fransen wel eens opgeborgen worden. Misschien anders in Parijs, maar daar ben ik al heel lang niet geweest en dat is in elke hoofdstad.
Idem.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
De Fransen die ik tegenkom als ik er ben zijn eigenlijk altijd heel vriendelijk, dus van mij mag die mythe van onvriendelijke Fransen wel eens opgeborgen worden. Misschien anders in Parijs, maar daar ben ik al heel lang niet geweest en dat is in elke hoofdstad.
https://www.reddit.com/r/MapsWithoutNZ/quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
He dit lijkt op de wereldmap kom ik achter
Ik wel hoorquote:
Dittequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Vallen was een stuk sneller gegaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Is er eentje uit de lucht komen vallen.
Dit is niet te volgen voor het publiek daarquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:17 schreef butz0rs het volgende:
ziet het publiek dit ook of is het meeste CGI?
Ik heb een delirium biertjequote:
Pas nou op, dadelijk moet je weer twee dagen achter slot en grendel.quote:
Zal zo even een volle pakken.quote:
Oef, lekker. Ik een HJ'tje.quote:
Maar, ze zingen nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:18 schreef patat het volgende:
Op het songfestival zou dit het prima doen
Recent nog een vraag over software architectuur gemaild naar een fransmanquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Vergeleken met de openingsceremonie gaat het nog vrij rapquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:19 schreef Nia het volgende:
Sfeerloze sluiting. Die hoort luchtig te zijn met vlotte dans en muziek
Nee, waarschijnlijk wat meer op het eind als ze de vlag gaan overdragen aan Los Angelesquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:18 schreef Enawh het volgende:
Is Tom Cruise al geweest met z'n stunt ?
Nooit gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik moet weer denken aan Elden Ring.
Langer dan 3 minuten, afgekeurd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:18 schreef patat het volgende:
Op het songfestival zou dit het prima doen
We schakelen NU over naar BNWquote:
Assassin's Creed.quote:
Nee, mooi land.quote:
ja wat is deze?quote:
Ja en alleen maar mannen, wist niet dat jij dat interessant vond!quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:21 schreef Nober het volgende:
Toen de Spelen nog naakt waren. Allemaal de kleren uit!
Ze claimen Cyprus.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vlag van Griekenland in Turkije gezet?
Het land betaalt hun schulden momenteel sneller terug dan nodig is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanbetalers.
Hoor je ook niks meer over.
Hou je fantasietjes maar voor je.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:21 schreef TAmaru het volgende:
zou die pappa smurf zo uit dat pak komen en dan aan zijn lul gaan trekken?
Ik kaant alles.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en alleen maar mannen, wist niet dat jij dat interessant vond!
Nog weinig te schieten gehad helaasquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:37 schreef Zipportal het volgende:
GIGNGoden met snipers op het dak. @:de_boswachter
Je zou het wel gaan denken gezien het niveau de hele OS.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kap eens met dit soort geleuter steeds, je bent toch geen 12?
En die alien weten ze maar niet te raken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog weinig te schieten gehad helaas
Veel plezier mee gehadquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is overigens geen dommere franchise dan Assassin's Creed, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Ik was een maand terug naar een concert waar ze die lampjes ook hadden. Erg leuk, maar eenmaal thuis brandde dat ding nog een paar dagen.quote:
Dit is elke Ubisoft uitmelktitel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is overigens geen dommere franchise dan Assassin's Creed, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Nee we zijn in Frankrijk je past je maar aan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
Misschien was in het Engels wat handiger geweest
Je leert maar de wereldtaal Frans.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
Misschien was in het Engels wat handiger geweest
Ik bied Police Academy.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij Coldplay vorig jaar moest je ze terug geven en werden ze herbruikt bij het volgende concertquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was een maand terug naar een concert waar ze die lampjes ook hadden. Erg leuk, maar eenmaal thuis brandde dat ding nog een paar dagen.
Ik heb het toen op zaterdagavond maar om mijn fiets gehangen als fietslampje
Ik kreeg ooit lampjes bij het ESF van 2016, die deden het tot 2020quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was een maand terug naar een concert waar ze die lampjes ook hadden. Erg leuk, maar eenmaal thuis brandde dat ding nog een paar dagen.
Dan weten ze tenminste hoe de toeschouwers bij het open water zwemmen zich voelden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:24 schreef kilon het volgende:
Al die atleten zien er ook niks van met dat opgehoogde podium voor ze.
Die hebben al 2 weken lang op de eerste rij gezeten…quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:24 schreef kilon het volgende:
Al die atleten zien er ook niks van met dat opgehoogde podium voor ze.
Staphorst in da housequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef Xylos het volgende:
Een stuk stijlvoller dan de openingsceremonie
Dat wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit past toch heel mooi bij een opening
Ja oké, en er zijn er nog wel meer. Ik noem een Call of Duty, een FIFA, een NBA2K. Maar bij Assassin's Creed wordt er heel erg gepretendeerd alsof het diepgaand is en zo, terwijl het gewoon dezelfde game in een ander jasje is. Om nog te zwijgen over alle copy + paste content.quote:
Ah! Je krijgt dan per zitplek een lampje oid?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaming is dood en woke.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja oké, en er zijn er nog wel meer. Ik noem een Call of Duty, een FIFA, een NBA2K. Maar bij Assassin's Creed wordt er heel erg gepretendeerd alsof het diepgaand is en zo, terwijl het gewoon dezelfde game in een ander jasje is. Om nog te zwijgen over alle copy + paste content.
Het is weerzinwekkend.
Jeetje, dat ik nog eens wat mag leren op deze laatste dagquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat het allereerste WK rhönradturnen in 1995 werd gehouden in Den Helder...
Je ne parle pas françaisquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je leert maar de wereldtaal Frans.
Welterusten makker.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest.
Welterusten.
Alles wat ik niet snap is woke !quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Term woke is wel heel erg aan inflatie onderhevig jeetje
ongeveer hetzelfde als facist tegenwoordig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Term woke is wel heel erg aan inflatie onderhevig jeetje
Lol best veel danquote:
Zolang t verkooptquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja oké, en er zijn er nog wel meer. Ik noem een Call of Duty, een FIFA, een NBA2K. Maar bij Assassin's Creed wordt er heel erg gepretendeerd alsof het diepgaand is en zo, terwijl het gewoon dezelfde game in een ander jasje is. Om nog te zwijgen over alle copy + paste content.
Het is weerzinwekkend.
Mensen die overal en nergens het woord “woke” gebruiken zijn afquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgende week naar musical met Tante Ria?
Goed voor het milieu!quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij Coldplay vorig jaar moest je ze terug geven en werden ze herbruikt bij het volgende concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |