Wij zijn hier om je te beschermen kerel.quote:
Eens.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
De Fransen die ik tegenkom als ik er ben zijn eigenlijk altijd heel vriendelijk, dus van mij mag die mythe van onvriendelijke Fransen wel eens opgeborgen worden. Misschien anders in Parijs, maar daar ben ik al heel lang niet geweest en dat is in elke hoofdstad.
Idem.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
De Fransen die ik tegenkom als ik er ben zijn eigenlijk altijd heel vriendelijk, dus van mij mag die mythe van onvriendelijke Fransen wel eens opgeborgen worden. Misschien anders in Parijs, maar daar ben ik al heel lang niet geweest en dat is in elke hoofdstad.
https://www.reddit.com/r/MapsWithoutNZ/quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
He dit lijkt op de wereldmap kom ik achter
Ik wel hoorquote:
Dittequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Vallen was een stuk sneller gegaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Is er eentje uit de lucht komen vallen.
Dit is niet te volgen voor het publiek daarquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:17 schreef butz0rs het volgende:
ziet het publiek dit ook of is het meeste CGI?
Ik heb een delirium biertjequote:
Pas nou op, dadelijk moet je weer twee dagen achter slot en grendel.quote:
Zal zo even een volle pakken.quote:
Oef, lekker. Ik een HJ'tje.quote:
Maar, ze zingen nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:18 schreef patat het volgende:
Op het songfestival zou dit het prima doen
Recent nog een vraag over software architectuur gemaild naar een fransmanquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Vergeleken met de openingsceremonie gaat het nog vrij rapquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:19 schreef Nia het volgende:
Sfeerloze sluiting. Die hoort luchtig te zijn met vlotte dans en muziek
Nee, waarschijnlijk wat meer op het eind als ze de vlag gaan overdragen aan Los Angelesquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:18 schreef Enawh het volgende:
Is Tom Cruise al geweest met z'n stunt ?
Nooit gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik moet weer denken aan Elden Ring.
Langer dan 3 minuten, afgekeurd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:18 schreef patat het volgende:
Op het songfestival zou dit het prima doen
We schakelen NU over naar BNWquote:
Assassin's Creed.quote:
Nee, mooi land.quote:
ja wat is deze?quote:
Ja en alleen maar mannen, wist niet dat jij dat interessant vond!quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:21 schreef Nober het volgende:
Toen de Spelen nog naakt waren. Allemaal de kleren uit!
Ze claimen Cyprus.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vlag van Griekenland in Turkije gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |