Ik denk dat zelfs Friezen het daar mee eens zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij zijn de zomerspelen ook wel echt de ultieme olympische ervaring. Het is allemaal net even wat minder in de winter.
Hoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dit sluit naadloos aan op jouw “Nederlanders die met 13 graden de bbq tevoorschijn halen” visie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffieplanter in OS / [Atletiek] #60
Ik verwijs naar deze prachtige post voor mijn visie over dit onderwerp.
Hier ook. Mede doordat het qua werk ongelukkiger uitkomt en omdat ik veel van de ski-sporten ook meer op elkaar vind lijken (schandalig, ik weet het)quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk dan gewoon een stuk minder verschillende sporten, dat is het vooral. Ik kijk dan wel vaker samenvattingen/sportjournaal.
Voor mij juist andersom. Winterspelen staan ver bovenaan bij mij wat betreft sportevenementen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij zijn de zomerspelen ook wel echt de ultieme olympische ervaring. Het is allemaal net even wat minder in de winter.
Op zijn Frans.quote:
Ik besef me nu pas dat de winterspelen twee keer op rij in dezelfde regio zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toch gaan we proberen in 2030 de Franse Alpen te bezoeken.
De Fransen die ik tegenkom als ik er ben zijn eigenlijk altijd heel vriendelijk, dus van mij mag die mythe van onvriendelijke Fransen wel eens opgeborgen worden. Misschien anders in Parijs, maar daar ben ik al heel lang niet geweest en dat is in elke hoofdstad.quote:
Paternotte is een parodie op een politicusquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Leve Vonderleyen hoera hoera hoera!
[ x ]
Ook dat was geheel treffend.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit sluit naadloos aan op jouw “Nederlanders die met 13 graden de bbq tevoorschijn halen” visie.
Dan zit je wel verkeerd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En toch gaan we proberen in 2030 de Franse Alpen te bezoeken.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teleurgesteld welquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Juist nu, juist hier.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Moet kunnen maar misschien nu even niet of iig niet hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |