quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Is Roger Taylor?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjes
quote:
Hoempa Henkie was helaas niet meer beschikbaar.quote:
Fake newsquote:
GMTAquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Met hoofddoek, Greet W. vindt dit leuk.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat zal zijn opvolger wel worden zeker.
Hoerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:57 schreef Nizno het volgende:
zn stropdas hangt zo scheef als een weetikveelwaterzoscheefhangt
Die kans acht ik wel groot ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Coe zal wel de nieuwe IOC baas worden
???quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:58 schreef Nia het volgende:
Heel mooie uitvoering van het Wilhelmus trouwens.
Die snap ik ook niet helemaal. Maar goed het gaat om de prestatie.quote:
Oh nee, snel met van woede trillende handen de socials op!quote:
zelfs geert heeft sifan gefeliciteerd dus wat willen die kleine roeptoetertjes dan als hij het heeft goed gekeurdquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh nee, snel met van woede trillende handen de socials op!
Yanks zijn juist woke huftersquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:59 schreef RipCity het volgende:
Al die yanks flippen weer dat die hoofddoek woke is etc
Het woord woke betekent gelukkig helemaal niets meer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:59 schreef RipCity het volgende:
Al die yanks flippen weer dat die hoofddoek woke is etc
Ik mis Chariots of Fire nog steedsquote:
Schitterend shot wel eigenlijk ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
NL ploeg staat recht achter haarmooi man
helaas mist het tweede deelquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef Rianne84 het volgende:
Oh hier zijn de F1-outro rechten gebleven
Het is geen F1quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Na Wilhelmus komt volkslied van Oostenrijk
Dat kun je wel stellen jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit gaan we nooit meer meemaken.
Dat is enkel bij de F1 zo. Bij OS geldt een ander protocolquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Na Wilhelmus komt volkslied van Oostenrijk
Hou je smakeloze waffel gekkenhuisquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Spijtig dat je met zo'n troosteloos volkslied staat voor het oog van de wereld.
Ja, die miste ik ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
De regie die niet even wat Nederlandse sporters in beeld brengt. Dat is wel falen hoor.
Nog altijd beter dan het EK waar ze het andersom doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dat is enkel bij de F1 zo. Bij OS geldt een ander protocol
Ik hoop achteraf nog op eigen camera beeldenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
De regie die niet even wat Nederlandse sporters in beeld brengt. Dat is wel falen hoor.
Oudste volkslied ter wereld. Met een echt verhaal. Optiefen gauw.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat kon toen echt nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan het EK waar ze het andersom doen.
@Mani89 en ik schrikken hier vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat vrijwel zeker wel ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik hoop achteraf nog op eigen camera beelden
Het is niet best maar het is van ons dus niet janken. Als je het hoort kunnen we JUICHENquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Oudste volkslied ter wereld manquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is een afschuwelijk volkslied.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oudste volkslied ter wereld. Met een echt verhaal. Optiefen gauw.
ik zie haar over 4 jaar ook wel winnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit gaan we nooit meer meemaken.
the piep zijn ze die vergeten?@?!?!?!quote:
Wilhelmus vind ik gewoon een mooi en statig volkslied.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Jij zat toen achter de goal?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tjonge.Dit moment had ik even niet zijn aankomen. Was mijn Nederlandse trots al een tijdje kwijt maar nu voel ik me toch weer als Piet Hein die de Portugezen verslaat in São Salvador.
De president van het IOC is per definitie degene die de laatste medaille uitreikt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef DrMarten het volgende:
Wel jammer dat ze Alex als erelid van het IOC niet op hebben laten draven
Dan zullen normaliter de mannen als laatste zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef wdn het volgende:
[..]
ik zie haar over 4 jaar ook wel winnen
Dat is slechts jouw mening.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een afschuwelijk volkslied.
Zelfde hier maat.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik merk dat ik een gevoelig mens ben, zeer emotioneel.
Je zult het ermee moeten doen. Tenzij je emigreert ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een afschuwelijk volkslied.
Zolang het niet te vroeg of te laat isquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde hier maat.
Sportfan in hart en nieren.
Dat is toch die aanhangen van Scientology?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef tralalala het volgende:
Die stuntgozer nog even van het dak vallen en dan kunnen we slapen.
heel 2023 om het weekend ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Enige eerdere keer dat zoveel mensen ONS volkslied hoorden was denk ik voor de WK-finale in 2010?
okequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
Ik zeg je, LA gaat dit niet overtreffen. Het gaat schreeuwend en groots, groter grootst zijn. Maar deze sfeer van de stad ga je nooit daar krijgen
Ze hadden hem dat doosje kunnen laten doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
De president van het IOC is per definitie degene die de laatste medaille uitreikt.
Er was een shot met applaudiserende NL'ers.quote:
Koffie op terras blijft 8 euroquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Hotels gaan morgen weer naar drie tientjes per nacht.
OSED.
Die hebben ook weinig eigen cultuur of geschiedenis.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
Ik zeg je, LA gaat dit niet overtreffen. Het gaat schreeuwend en groots, groter grootst zijn. Maar deze sfeer van de stad ga je nooit daar krijgen
Die zie ik nog wel een been amputeren om met de paralympics mee te mogen doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De altijd irritant aanwezig Wennemars
Atlanta en Salt Lake waren ook niet zo heel bijzonder qua sfeer enzo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
Eensquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
Ja leuk, maar ietsje minder kijkersquote:
ja ik denk dat de overvallen daar erger zullen zijn jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
2021 finale danquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ietsje minder kijkers
Bedankt Jan, maar zo werkt het niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Leve Vonderleyen hoera hoera hoera!
[ x ]
Ja apart, terwijl ze er zo mooi naast stondenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
Dat is een onwijze kneusquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
ook veel meer deelnemers per event, dit kan je natuurlijk niet vergelijkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Zoveel als WK voetbal of OS-ceremonies, wereldwijd? No way.quote:
Dat verklaart alles iddquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef hhh38 het volgende:
De vrijwilligers waren echt top. Extreem vriendelijk en behulpzaam. Waren inderdaad vaak niet Frans.
Gelachen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Op basis van het aantal incidenten in Parijs is dit wel de meest vreselijkste organisatie van een spelen ooit.
Schaam je diep.
stomme vergelijking.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Munchen vindt van niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Op basis van het aantal incidenten in Parijs is dit wel de meest vreselijkste organisatie van een spelen ooit.
Schaam je diep.
Oh Flopland. Je ging zo lekker.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Schaam je diep.
Waren super! Heel vriendelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef hhh38 het volgende:
De vrijwilligers waren echt top. Extreem vriendelijk en behulpzaam. Waren inderdaad vaak niet Frans.
Nieuwe leden atletencomissiequote:
Zei ik gisteren nog tegen je moederquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh Flopland. Je ging zo lekker.
Als Amerika uit iedere staat een kandidaat mocht afvaardigen en niet gebonden was aan landlimieten...quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Die zal in de atletencommissie vooral voor eigen parochie praten.quote:
Vind ze dat lekker als je haar zo noemt? Gekke meid is het toch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zei ik gisteren nog tegen je moeder
eens, zit in de genen die gekheid zo te zienquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Vind ze dat lekker als je haar zo noemt? Gekke meid is het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |