Ze hadden hem dat doosje kunnen laten doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
De president van het IOC is per definitie degene die de laatste medaille uitreikt.
Er was een shot met applaudiserende NL'ers.quote:
Koffie op terras blijft 8 euroquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Hotels gaan morgen weer naar drie tientjes per nacht.
OSED.
Die hebben ook weinig eigen cultuur of geschiedenis.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
Ik zeg je, LA gaat dit niet overtreffen. Het gaat schreeuwend en groots, groter grootst zijn. Maar deze sfeer van de stad ga je nooit daar krijgen
Die zie ik nog wel een been amputeren om met de paralympics mee te mogen doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De altijd irritant aanwezig Wennemars
Atlanta en Salt Lake waren ook niet zo heel bijzonder qua sfeer enzo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
Ik zeg je, LA gaat dit niet overtreffen. Het gaat schreeuwend en groots, groter grootst zijn. Maar deze sfeer van de stad ga je nooit daar krijgen
Eensquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
ja ik denk dat de overvallen daar erger zullen zijn jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
2021 finale danquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ietsje minder kijkers
Bedankt Jan, maar zo werkt het niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Leve Vonderleyen hoera hoera hoera!
[ x ]
Ja apart, terwijl ze er zo mooi naast stondenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
De regie die niet even wat Nederlandse sporters in beeld brengt. Dat is wel falen hoor.
Dat is een onwijze kneusquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
ook veel meer deelnemers per event, dit kan je natuurlijk niet vergelijkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Dat verklaart alles iddquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef hhh38 het volgende:
De vrijwilligers waren echt top. Extreem vriendelijk en behulpzaam. Waren inderdaad vaak niet Frans.
Gelachen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Op basis van het aantal incidenten in Parijs is dit wel de meest vreselijkste organisatie van een spelen ooit.
Schaam je diep.
stomme vergelijking.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Munchen vindt van niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Op basis van het aantal incidenten in Parijs is dit wel de meest vreselijkste organisatie van een spelen ooit.
Schaam je diep.
Oh Flopland. Je ging zo lekker.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Schaam je diep.
Waren super! Heel vriendelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef hhh38 het volgende:
De vrijwilligers waren echt top. Extreem vriendelijk en behulpzaam. Waren inderdaad vaak niet Frans.
Nieuwe leden atletencomissiequote:
Zei ik gisteren nog tegen je moederquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh Flopland. Je ging zo lekker.
Als Amerika uit iedere staat een kandidaat mocht afvaardigen en niet gebonden was aan landlimieten...quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Die zal in de atletencommissie vooral voor eigen parochie praten.quote:
Vind ze dat lekker als je haar zo noemt? Gekke meid is het toch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zei ik gisteren nog tegen je moeder
eens, zit in de genen die gekheid zo te zienquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Vind ze dat lekker als je haar zo noemt? Gekke meid is het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |