Ik hoop achteraf nog op eigen camera beeldenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
De regie die niet even wat Nederlandse sporters in beeld brengt. Dat is wel falen hoor.
Oudste volkslied ter wereld. Met een echt verhaal. Optiefen gauw.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Spijtig dat je met zo'n troosteloos volkslied staat voor het oog van de wereld.
Dat kon toen echt nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan het EK waar ze het andersom doen.
@Mani89 en ik schrikken hier vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat vrijwel zeker wel ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik hoop achteraf nog op eigen camera beelden
Het is niet best maar het is van ons dus niet janken. Als je het hoort kunnen we JUICHENquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Oudste volkslied ter wereld manquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is een afschuwelijk volkslied.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oudste volkslied ter wereld. Met een echt verhaal. Optiefen gauw.
ik zie haar over 4 jaar ook wel winnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit gaan we nooit meer meemaken.
the piep zijn ze die vergeten?@?!?!?!quote:
Wilhelmus vind ik gewoon een mooi en statig volkslied.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Jij zat toen achter de goal?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tjonge.Dit moment had ik even niet zijn aankomen. Was mijn Nederlandse trots al een tijdje kwijt maar nu voel ik me toch weer als Piet Hein die de Portugezen verslaat in São Salvador.
De president van het IOC is per definitie degene die de laatste medaille uitreikt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef DrMarten het volgende:
Wel jammer dat ze Alex als erelid van het IOC niet op hebben laten draven
Dan zullen normaliter de mannen als laatste zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef wdn het volgende:
[..]
ik zie haar over 4 jaar ook wel winnen
Dat is slechts jouw mening.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een afschuwelijk volkslied.
Zelfde hier maat.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik merk dat ik een gevoelig mens ben, zeer emotioneel.
Je zult het ermee moeten doen. Tenzij je emigreert ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een afschuwelijk volkslied.
Zolang het niet te vroeg of te laat isquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde hier maat.
Sportfan in hart en nieren.
Dat is toch die aanhangen van Scientology?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef tralalala het volgende:
Die stuntgozer nog even van het dak vallen en dan kunnen we slapen.
heel 2023 om het weekend ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Enige eerdere keer dat zoveel mensen ONS volkslied hoorden was denk ik voor de WK-finale in 2010?
okequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
Ik zeg je, LA gaat dit niet overtreffen. Het gaat schreeuwend en groots, groter grootst zijn. Maar deze sfeer van de stad ga je nooit daar krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |