quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Ik sport te weinig om me echt sporter te noemen maar ik ben wel vaak dronken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal bij sporters wel het een of het ander zijn. Of ze zijn dronken of ze drinken niet.
De Nederlandse.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Welke vlaggen heb jij nu allemaal in huis
Van de vorige keer weet ik vooral nog het fantastische aankondigingsfilmpje voor Parijsquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef kilon het volgende: [..] Ik kan me niet zoveel sluitingsceremonies herinneren. Zoveel indruk maken ze.
ORANJE willen WIJ zien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:41 schreef marcodej het volgende:
Lekker in onherkenbare witte t-shirts gaan lopen. Net zoals bij de opening.
Echt he. Oranje is DE kleur waar we international om gewaardeerd worden en gaan ze in saaie witte shirtjes erheenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:41 schreef marcodej het volgende:
ik snap dat niet wat is ons USP? ORANJE!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:41 schreef marcodej het volgende:
Was dat toen ze al die iconen gingen uitbeelden van de sporten, of was dat bij de opening?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de vorige keer weet ik vooral nog het fantastische aankondigingsfilmpje voor Parijs
Zal je zien dat Ivoorkust in het oranje komt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik snap dat niet wat is ons USP? ORANJE!
Precies ja, vreselijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef RipCity het volgende:
OK Engeland nog ergere outfits dan wij
Ja oranje was wat fijner geweestquote:
Oranje tulp logo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Felixa het volgende:
Ook geen vlaggetjes of iets anders herkenbaars bij NL...
Die had ik nog niet gezien ja!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Lekker commentaar hebben op de witte kleding, maar GB overtreft alles
UK is minder saai qua kleding dan NLquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Lekker commentaar hebben op de witte kleding, maar GB overtreft alles
Ows?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Om het zwarte gat tegen te gaan heb ik alvast een registratie ingevuld voor de ticket loting voor de OWS begin volgend jaar
You are registered for the drawing and in the ticketing platform!
Succes, ik zal voor je duimenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Om het zwarte gat tegen te gaan heb ik alvast een registratie ingevuld voor de ticket loting voor de OWS begin volgend jaar
Ja. Dat heet Eurosport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zit er een uitknop op Jan Roelfs?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
dat orkest moet hard werken vanavond.......
Tussen alle medailles door zie je daar niet veel van.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef marcodej het volgende:
Nederlanders stralen armoedigheid en lamlendigheid uit.
Ik heb er al zin aan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Over 4 jaar is het 2 weken slaapschema omgooien
Haha ja ik ben al naar hboquote:
Waar wil je heen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb geleerd dat je op de korte termijn nog heel veel voor elkaar kan krijgen zonder dat je opgescheept zit met drie willekeurige sporten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Toen de atleten binnenkwamen hoorde je Genesis. En D.A.N.C.E. kwam ook voorbij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
De volgende keer zal ik vaker naar Justice luisteren
Jaaaaaa dan begint het beste sportseizoen weer bijnaquote:
Erg fijn plaatjequote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaaaaaa dan begint het beste sportseizoen weer bijna![]()
Dat kijk ik niet.quote:
MURRICAquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Pino112 het volgende:
Kan de vlag nog groter op de jas van USA? Wat een gedrochten
Achter het doel?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was er bij in los angeles in 1984
Pink Floyd niet kennenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien wel het beste liedje ooit gemaakt
Zat je achter het doelquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoor geen Unknow van The Maccabees?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kunnen beter Shazam gebruiken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:46 schreef koffieleuk het volgende:
MGMT door de speakers volgens Eurosport ja
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:46 schreef koffieleuk het volgende:
MGMT door de speakers volgens Eurosport ja
Alpineskiën, langlaufen, biatlon, schansspringen, noordse combinatie, bobsleeën, skeleton, rodelen, schaatsen, shorttrack, alles, elk weekend weerquote:
quote:
quote:
quote:
Ik herken er geen Last Goodbye van Jeff Buckley nog The Pretender van de Foo Fighters in.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn die daar nog dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef marcodej het volgende:
Sporza klaagt dat Belgie niet in beeld was.
Silver surfer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wie was die Amerikaanse chick met zilver?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Was dat toen ze al die iconen gingen uitbeelden van de sporten, of was dat bij de opening?
Ik noteer het evenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Het is 29 graden in Parijs nu, ter info.
Dan hebben we ze tenminste nog gezien.quote:
Amai wat ene pis regie mannekequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef marcodej het volgende:
Sporza klaagt dat Belgie niet in beeld was.
Ook geen A Forest van The Cure helaasquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoor geen Unknow van The Maccabees?
Morele winnaar van de Spelenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef marcodej het volgende:
"32 top acht plaatsen, heel mooi" - Sporza over België.
Zekers!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Ah, alle Duitsers zijn nog altijd homo?
Moeten ze zelf weten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Het is 29 graden in Parijs nu, ter info.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alpineskiën, langlaufen, biatlon, schansspringen, noordse combinatie, bobsleeën, skeleton, rodelen, schaatsen, shorttrack, alles, elk weekend weer
Wel minder dan zomersport, maar het is prima te doen jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alpineskiën, langlaufen, biatlon, schansspringen, noordse combinatie, bobsleeën, skeleton, rodelen, schaatsen, shorttrack, alles, elk weekend weer
Ja, maar ook dat kutvoetbal weerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaaaaaa dan begint het beste sportseizoen weer bijna![]()
De beste Buckley is natuurlijk Pleasant Street.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik herken er geen Last Goodbye van Jeff Buckley nog The Pretender van de Foo Fighters in.
Het is dan ook 'friet uit de shire'.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:49 schreef Redefine het volgende:
Freed from Desire, nog nooit gehoord.
Zeker de afgelopen weken niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:49 schreef Redefine het volgende:
Freed from Desire, nog nooit gehoord.
Meer Evergreen top 1000quote:
Serieus? Dat waren de eerste spelen die ik bewust (op tv) gevolgd heb. Ondoenlijk voor een 12-jarige trouwens, maar wel mooie herinneringen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het leukquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef marcodej het volgende:
Dit is voor niemand leuk, behalve Fransen.
Achter het doel?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe zou die er tegenwoording uitzien? tikt toch ook de 45+ wel aan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer komt Alizee nou eens ipv altijd die boomer Franse zooi?
Niet want Frankrijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ook!quote:
Zij mag mijn lollyta wel moi-enquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hoe zou die er tegenwoording uitzien? tikt toch ook de 45+ wel aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja serieusquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Serieus? Dat waren de eerste spelen die ik bewust (op tv) gevolgd heb. Ondoenlijk voor een 12-jarige trouwens, maar wel mooie herinneringen.
En The Shorts - Comment Ca Vaquote:
Drillrap erin gooien?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit is ook fucking oude boomer muziek
O sans Alizée voorlopig.quote:
Wel gewoon een grote hit en wel een lollig nummer, maar ben m wel beu gehoord deze zomerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit nummer was toch helemaal niks vóór dat Will Griggs-deuntje? Dat is al jaren geleden en deze zomer ineens overal
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Tattoo's vrouw vrouw vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moah was best een banger op zich zelf al.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit nummer was toch helemaal niks vóór dat Will Griggs-deuntje? Dat is al jaren geleden en deze zomer ineens overal
Had ook links-rechts kennen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Jaquote:
Mooiste vrouw in dat hele stadionquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef kilon het volgende:
Alles werkt toe naar het hoogtepunt met de snollebollekes
De Franser DJ's hadden geloof ik maar één platenkoffer bij zich en allemaal dezelfde koffer. Lekker divers...quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel gewoon een grote hit en wel een lollig nummer, maar ben m wel beu gehoord deze zomer
Sierd had dit moeten doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentaar is me toch een partij matig.
Alle sporters zijn nog niet binnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
Gaan we nog een internationale artiest te horen krijgen? Of blijft het bij plaatjes draaien?
Tijdloos inderdaad.quote:
Mja kan ze niet aanrekenen dat ze niks van muziek snappen als sportpalingenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentaar is me toch een partij matig.
Ik zag een orkestquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
Gaan we nog een internationale artiest te horen krijgen? Of blijft het bij plaatjes draaien?
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjesquote:
Snollebollekes live met Wilhelmusquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
TeamNL huis huldigingen genotquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
Niks is beter dan dit nummer als je gewonnen hebt. Nooit.
David Guetta wellicht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
tijd voor +2mtr sneeuwquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjes
Ik zag de cover van .... ook al voorbij komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjes
Dacht ik ook al, wie is de vlaggendrager van Finlandquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Lullig als je nu geen enkele medaille hebt gewonnen als land en daar staat
Snoep Hondquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |