De Franser DJ's hadden geloof ik maar één platenkoffer bij zich en allemaal dezelfde koffer. Lekker divers...quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel gewoon een grote hit en wel een lollig nummer, maar ben m wel beu gehoord deze zomer
Sierd had dit moeten doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentaar is me toch een partij matig.
Alle sporters zijn nog niet binnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
Gaan we nog een internationale artiest te horen krijgen? Of blijft het bij plaatjes draaien?
Tijdloos inderdaad.quote:
Mja kan ze niet aanrekenen dat ze niks van muziek snappen als sportpalingenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentaar is me toch een partij matig.
Ik zag een orkestquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
Gaan we nog een internationale artiest te horen krijgen? Of blijft het bij plaatjes draaien?
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjesquote:
Snollebollekes live met Wilhelmusquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
TeamNL huis huldigingen genotquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
Niks is beter dan dit nummer als je gewonnen hebt. Nooit.
David Guetta wellicht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
tijd voor +2mtr sneeuwquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjes
Ik zag de cover van .... ook al voorbij komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjes
Dacht ik ook al, wie is de vlaggendrager van Finlandquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Lullig als je nu geen enkele medaille hebt gewonnen als land en daar staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |