Zij mag mijn lollyta wel moi-enquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer komt Alizee nou eens ipv altijd die boomer Franse zooi?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hoe zou die er tegenwoording uitzien? tikt toch ook de 45+ wel aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja serieusquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Serieus? Dat waren de eerste spelen die ik bewust (op tv) gevolgd heb. Ondoenlijk voor een 12-jarige trouwens, maar wel mooie herinneringen.
En The Shorts - Comment Ca Vaquote:
Drillrap erin gooien?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit is ook fucking oude boomer muziek
O sans Alizée voorlopig.quote:
Wel gewoon een grote hit en wel een lollig nummer, maar ben m wel beu gehoord deze zomerquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit nummer was toch helemaal niks vóór dat Will Griggs-deuntje? Dat is al jaren geleden en deze zomer ineens overal
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Tattoo's vrouw vrouw vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moah was best een banger op zich zelf al.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit nummer was toch helemaal niks vóór dat Will Griggs-deuntje? Dat is al jaren geleden en deze zomer ineens overal
Had ook links-rechts kennen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Jaquote:
Mooiste vrouw in dat hele stadionquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef kilon het volgende:
Alles werkt toe naar het hoogtepunt met de snollebollekes
De Franser DJ's hadden geloof ik maar één platenkoffer bij zich en allemaal dezelfde koffer. Lekker divers...quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel gewoon een grote hit en wel een lollig nummer, maar ben m wel beu gehoord deze zomer
Sierd had dit moeten doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentaar is me toch een partij matig.
Alle sporters zijn nog niet binnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
Gaan we nog een internationale artiest te horen krijgen? Of blijft het bij plaatjes draaien?
Tijdloos inderdaad.quote:
Mja kan ze niet aanrekenen dat ze niks van muziek snappen als sportpalingenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentaar is me toch een partij matig.
Ik zag een orkestquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
Gaan we nog een internationale artiest te horen krijgen? Of blijft het bij plaatjes draaien?
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjesquote:
Snollebollekes live met Wilhelmusquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
TeamNL huis huldigingen genotquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
Niks is beter dan dit nummer als je gewonnen hebt. Nooit.
David Guetta wellicht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef Kinga het volgende:
tijd voor +2mtr sneeuwquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjes
Ik zag de cover van .... ook al voorbij komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog even wachten tot december hiermee hoor, lapjes
Dacht ik ook al, wie is de vlaggendrager van Finlandquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Lullig als je nu geen enkele medaille hebt gewonnen als land en daar staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |