Oranje tulp logo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Felixa het volgende:
Ook geen vlaggetjes of iets anders herkenbaars bij NL...
Die had ik nog niet gezien ja!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Lekker commentaar hebben op de witte kleding, maar GB overtreft alles
UK is minder saai qua kleding dan NLquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Lekker commentaar hebben op de witte kleding, maar GB overtreft alles
Ows?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Om het zwarte gat tegen te gaan heb ik alvast een registratie ingevuld voor de ticket loting voor de OWS begin volgend jaar
You are registered for the drawing and in the ticketing platform!
Succes, ik zal voor je duimenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Om het zwarte gat tegen te gaan heb ik alvast een registratie ingevuld voor de ticket loting voor de OWS begin volgend jaar
Ja. Dat heet Eurosport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zit er een uitknop op Jan Roelfs?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
dat orkest moet hard werken vanavond.......
Tussen alle medailles door zie je daar niet veel van.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef marcodej het volgende:
Nederlanders stralen armoedigheid en lamlendigheid uit.
Ik heb er al zin aan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Over 4 jaar is het 2 weken slaapschema omgooien
Haha ja ik ben al naar hboquote:
Waar wil je heen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb geleerd dat je op de korte termijn nog heel veel voor elkaar kan krijgen zonder dat je opgescheept zit met drie willekeurige sporten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Toen de atleten binnenkwamen hoorde je Genesis. En D.A.N.C.E. kwam ook voorbij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
De volgende keer zal ik vaker naar Justice luisteren
Jaaaaaa dan begint het beste sportseizoen weer bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |