WWE introquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het wel bij Frankrijk passen.
Over 4 jaar weer alles Amerikaans plastic.
Zijn bij de vrouwen ook altijd de boobies ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was deze keer niet anders, schenen raken de lat maar zogenaamd kwam het door de piemel
Al deze mensen hadden toen de boot gemist.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
De Franse organisatie kan nu alles doen wat bij de opening moest maar niet kon omdat het per se op de boot moest.
Wapenwet genot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef kilon het volgende:
Dit is het laatste beetje cultuur voor we naar LA gaan.
Snoep hond schijnt zo nog te komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Mani89 het volgende:
God wat pathetisch en hoogdravend allemaal. Mogen we nu gewoon naar niveautje bier en tieten jalalala graag.
Ik vond de opening echt afschuwelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Faux. het volgende:
Opening was
Sluiting tot nu toe beetje mweh
Hierna komt Rob Kempsquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Mani89 het volgende:
God wat pathetisch en hoogdravend allemaal. Mogen we nu gewoon naar niveautje bier en tieten jalalala graag.
Waar Kid Rock de sluitingsceremonie mag doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef kilon het volgende:
Dit is het laatste beetje cultuur voor we naar LA gaan.
De opening had Gojira.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind juist de sluiting veel beter
De opening was rommeling en
Vooral traagquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vond de opening echt afschuwelijk.
#drijfnattekatquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest nog douchen. Dit is het perfecte moment
Hoor ik mijn omgeving ook wel, echt hate it or love it.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verschillende smaken dan, opening was een groot feest, dit is te artsy voor mijn simpele breinquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een contra-neusfluit zijn, veel te groot voor een alt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
"Hij speelt hier piano"
Oh echt, ik dacht dat het een neusfluit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |