quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Omelette du fromage!quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je leert maar de wereldtaal Frans.
Het spijt me dat je kostbare neurologische verbindingen verbruikt aan kennis over Den Helder.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Jeetje, dat ik nog eens wat mag leren op deze laatste dag
dat is een flink staaltje cancelcultuur. erg wokequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Mensen die overal en nergens het woord “woke” gebruiken zijn af
Ja, ik ben nog wakker.quote:
Gelukkig zal het dan niet zo lang durenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
Hier worden wel stagings voor ESF bedacht.
Zo'n beetje alles dusquote:
Is dit nou waar iedereen het over had? Er is wel meer waardoor die balk valt (zijn hele lichaam onder andere).quote:
En de ring! De ring van Apollo. Jajajaja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Tijdens zo'n ceremonie is Roelfs altijd helemaal in z'n element hè.
3 minuten, maar de interval acts...quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig zal het dan niet zo lang duren
Net Andre Rieu, zoveel geluid maar er zit niet eens een snoertje in!quote:
Kwantummechanicaquote:
Ik vind het wel bij Frankrijk passen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is mij allemaal iets te kunstzinnig
Toen hoorden we een DJ die vooral allerlei muziek draaide die niet uit Frankrijk kwam.quote:
Was deze keer niet anders, schenen raken de lat maar zogenaamd kwam het door de piemelquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dit nou waar iedereen het over had? Er is wel meer waardoor die balk valt (zijn hele lichaam onder andere).
Edit: Oh, da's Rio.
WWE introquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het wel bij Frankrijk passen.
Over 4 jaar weer alles Amerikaans plastic.
Zijn bij de vrouwen ook altijd de boobies ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was deze keer niet anders, schenen raken de lat maar zogenaamd kwam het door de piemel
Al deze mensen hadden toen de boot gemist.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
De Franse organisatie kan nu alles doen wat bij de opening moest maar niet kon omdat het per se op de boot moest.
Wapenwet genot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef kilon het volgende:
Dit is het laatste beetje cultuur voor we naar LA gaan.
Snoep hond schijnt zo nog te komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Mani89 het volgende:
God wat pathetisch en hoogdravend allemaal. Mogen we nu gewoon naar niveautje bier en tieten jalalala graag.
Ik vond de opening echt afschuwelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Faux. het volgende:
Opening was
Sluiting tot nu toe beetje mweh
Hierna komt Rob Kempsquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef Mani89 het volgende:
God wat pathetisch en hoogdravend allemaal. Mogen we nu gewoon naar niveautje bier en tieten jalalala graag.
Waar Kid Rock de sluitingsceremonie mag doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:31 schreef kilon het volgende:
Dit is het laatste beetje cultuur voor we naar LA gaan.
De opening had Gojira.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind juist de sluiting veel beter
De opening was rommeling en
Vooral traagquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vond de opening echt afschuwelijk.
#drijfnattekatquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest nog douchen. Dit is het perfecte moment
Hoor ik mijn omgeving ook wel, echt hate it or love it.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verschillende smaken dan, opening was een groot feest, dit is te artsy voor mijn simpele breinquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een contra-neusfluit zijn, veel te groot voor een alt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
"Hij speelt hier piano"
Oh echt, ik dacht dat het een neusfluit was.
NOS Ultra nemenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Dit duurt mij te lang. Zie Tom Cruise hoogtepunt wel op Twitter.
Het is nog steeds 10x mooier. Zegt meer over de opening.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]Dit deden ze 20 jaar geleden in het circus
Ja dat was inderdaad wel een van de betere stukkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De opening had Gojira.
[ afbeelding ]
In een stadion is in ieder geval een stuk overzichtelijker en leuker voor het publiek om bij te zijn. Ik was bij de openingsceremonie en achteraf een niet zo’n goede keuze.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind juist de sluiting veel beter
De opening was rommeling en
Je moet het verhaal er in zien, dit is prachtig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
quote:
Ja dat is wel zondequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef core2duo het volgende:
[..]
In een stadion is in ieder geval een stuk overzichtelijker en leuker voor het publiek om bij te zijn. Ik was bij de openingsceremonie en achteraf een niet zo’n goede keuze.
Haha ik ook op een zaterdagavond maar het is wel allemaal traag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |