Dat moet dan wel een contra-neusfluit zijn, veel te groot voor een alt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
"Hij speelt hier piano"
Oh echt, ik dacht dat het een neusfluit was.
NOS Ultra nemenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Dit duurt mij te lang. Zie Tom Cruise hoogtepunt wel op Twitter.
Het is nog steeds 10x mooier. Zegt meer over de opening.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]Dit deden ze 20 jaar geleden in het circus
Ja dat was inderdaad wel een van de betere stukkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De opening had Gojira.
[ afbeelding ]
In een stadion is in ieder geval een stuk overzichtelijker en leuker voor het publiek om bij te zijn. Ik was bij de openingsceremonie en achteraf een niet zo’n goede keuze.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind juist de sluiting veel beter
De opening was rommeling en
Je moet het verhaal er in zien, dit is prachtig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
quote:
Ja dat is wel zondequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef core2duo het volgende:
[..]
In een stadion is in ieder geval een stuk overzichtelijker en leuker voor het publiek om bij te zijn. Ik was bij de openingsceremonie en achteraf een niet zo’n goede keuze.
Haha ik ook op een zaterdagavond maar het is wel allemaal traag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef tralalala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |