Mijn moeder zag hem een keer in de sauna. Zonder pak.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou Epke ook in zo'n pak zitten?
Als er niet 50 straaljagers overvliegen, 5 monstertrucks rijden en 100 adelaren rondvliegen ben ik teleurgesteld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef TAmaru het volgende:
in LA gaan ze ons echt een hele vette show geven
Ja dat doet Tom Cruise die vanaf het dak binnenkomtquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
We krijgen nog wel een officiele overdracht toch? Met vlag, vuur en alles. En dat 80.000 man helemaal wappie worden als Marchand het stadion inkomt?
Dat was de laatste keer dat Rusland iets grappigs bood aan de wereldquote:
Ik vond het wel mooi dat ze het proberen anders te doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef core2duo het volgende:
[..]
In een stadion is in ieder geval een stuk overzichtelijker en leuker voor het publiek om bij te zijn. Ik was bij de openingsceremonie en achteraf een niet zo’n goede keuze.
Oh ja, die arme man is nog steeds aan het lopen. Daarom duurt dit zo lang! Hij staat in de filequote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
We krijgen nog wel een officiele overdracht toch? Met vlag, vuur en alles. En dat 80.000 man helemaal wappie worden als Marchand het stadion inkomt?
Zat er nog rek in z'n stok?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder zag hem een keer in de sauna. Zonder pak.
En? Stond 'ie?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor minder dan een mini nuke schakel ik niet in.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Als er niet 50 straaljagers overvliegen, 5 monstertrucks rijden en 100 adelaren rondvliegen ben ik teleurgesteld.
Ik neem aan dat @Cockwhale daar ook bij was.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was toen Poetin met Willem ging zuipenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat Rusland iets grappigs bood aan de wereld
En toen kreeg ze een vochtig gleufje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vielen ze niet een dag later de Krim binnen? Of was het een week?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat Rusland iets grappigs bood aan de wereld
Nou zelfs zonder dat stuk was het gewoon rukquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:36 schreef tralalala het volgende:
Opening was geweldig, ziedende mensen die daadwerkelijk dachten dat de laatste avondmaal als plaatje in de bijbel stond.
Voor de eerlijkheid brandt de olympische vlam vanavond op korans.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:36 schreef tralalala het volgende:
Opening was geweldig, ziedende mensen die daadwerkelijk dachten dat het laatste avondmaal als plaatje in de bijbel stond.
Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zit tenminste geen vetklep bij.
quote:
Ik kan hier geen uitspraken over doen.quote:
En wat was de score? 16.300 minimaal mag ik hopen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, meestal is ie Zonder landquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vond de andere reacties op mijn post beter, sorry.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En toen kreeg ze een vochtig gleufje?
Sowieso, al die schuimbekkende reacties omdat er wat "woke" dingen waren, waren hilarisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:36 schreef tralalala het volgende:
Opening was geweldig, ziedende mensen die daadwerkelijk dachten dat het laatste avondmaal als plaatje in de bijbel stond.
En hij stond weer?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoppakee, hahaha!quote:
Daar zou J-Lo nu met haar kont schuddenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat gaan die Yanks toch wel beter doen denk ik,
Le Cock Sportif…quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel een gemiste kans om er in het kader van de verbinding vijf cockringen van te maken.
Als jij dat graag had willen zien, vooruit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel een gemiste kans om er in het kader van de verbinding vijf cockringen van te maken.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat zou beter zijn in deze?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee, Van Zetten is gecanceld.quote:
Zwaar over de topquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Zat je zolang op de wc?quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:40 schreef Faux. het volgende:
Terugblik nu al leuker dan dat gezeik van afgelopen halfuur
Was het maar zo’n feest.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar zou J-Lo nu met haar kont schudden
Is alleen iedere local en vrijwilliger 2x zo dikquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Verkeerde account Koffieplanterquote:
Hij staat er al maar niemand ziet hemquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zit die Tom Cruise nou nog steeds ergens in de kast te wachten?
Of aan de fentanylquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is alleen iedere local en vrijwilliger 2x zo dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |