Ik: "oh ja, die! Oooh die ja! Oh wow, dat was gaaf!"quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Door het zien van deze compilatie besef ik me pas hoe weinig ik eigenlijk heb gezien van deze Spelen
Zeilstersquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
Nederland 15 keer goud, waaronder een aantal iconische. Enige wat je hebt gezien zijn de hockeyploegen en Nadine Visser.
Phoenix - Love Like A Sunset was dit net.quote:
Ik heb ook een sporthater naast me op de bank zittenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik: "oh ja, die! Oooh die ja! Oh wow, dat was gaaf!"
Waar ik mee kijk: "hmm, ken ik niet. Kan me weinig schelen."
Snelwandelen moet er echt uit ja. Iederen rentquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik haat die lui echt met een passie. Zowel de deelenemers als iedereen die het mogelijk maakt dat dit nog steeds een ding is.
Bedankt Shazamquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Phoenix - Love Like A Sunset was dit net.
Volgens mij komt China er nog kariger vanafquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
Nederland 15 keer goud, waaronder een aantal iconische. Enige wat je hebt gezien zijn de hockeyploegen en Nadine Visser.
Ja klopt. Maar geen 3x3 (wel de Fransen...) en niet de 4 x 4 mixed (maar dan wel de VS laten zien) is toch vrij bijzonder qua iconische beelden. En ook geen Hassan.quote:
Ja dat is de NOS geloof ik hoor, omdat die commentatoren er nog overheen moeten pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |