Luuntjequote:
Prrrrrrrrrrrrr.quote:
Lord!quote:
Stigsy! Poesjesliefhebber!quote:
You know itquote:
Hoe meer poesjes hoe beter! En heterquote:
Ja, jammer dat het hier niet mag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe meer poesjes hoe beter! En heter
Helaas, anders wordt Lenny boosquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het hier niet mag.
Weet je het?quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe meer poesjes hoe beter! En heter
Ja, zo lokken ze je in de val!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet je het?
Die kleine floof balls geven nog heel wat warmte af.
En aaien, hè. Net zo lang tot ze kwijlen.
En ik loop er altijd met open ogen inquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zo lokken ze je in de val!
Dat kan een kwaaie zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas, anders wordt Lenny boos
Je was okayquote:
Wat is er te vieren?quote:
Oh niks hoor. Wilde ff een kick geven.quote:
Kickstart?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh niks hoor. Wilde ff een kick geven.
Ja, met de brommer.quote:
Kutbrommer.quote:
Nee, die niet. Al zijn die wel gemakkelijk te fixen.quote:
Hoe is het met je?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En ik loop er altijd met open ogen in
[ afbeelding ]
Goed hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe is het met je?
Ga je nog een nieuwe poes/kat nemen...?
Hier even Meh.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Goed hoor.
Jij?
Meh. Nog even niet.
He bahquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier even Meh.
Ziek, al een goede week nu.
Luuntjequote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
* Luuntje niet happy vandaag
K*t accu
Nee....motor.quote:
Gelukkig niet van de kutbrommer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee....motor.
Hij is dood, kan een nieuwe gaan halen.
Dat is nog geen probleem....de oude eruit halen en nieuwe plaatsen wordt een dingetje.
Heel de tank eraf halen....ugh....zucht
Oh noesquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee....motor.
Hij is dood, kan een nieuwe gaan halen.
Dat is nog geen probleem....de oude eruit halen en nieuwe plaatsen wordt een dingetje.
Lord!quote:
Nee gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig niet van de kutbrommer.
Stigs!quote:
Wat is dat voor ondingquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:11 schreef Luuntje het volgende:
Of anders makkelijk bereikbaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is dat voor onding
Die hoort toch redelijk makkelijk bereikbaar te zijn onder je zitting?
Jawel....maar die laadt hem niet op. En de lader is nieuw.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of anders makkelijk bereikbaar.
Geen druppellader @:Luuntje?
Dan is die accu wel dood ja. Aansluitingen wel goed en zo?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Jawel....maar die laadt hem niet op. En de lader is nieuw.
Tja....BMW oudje he. Gelukkig ben ik wel handig en technisch genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is dat voor onding
Die hoort toch redelijk makkelijk bereikbaar te zijn onder je zitting?
Ja dat wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is die accu wel dood ja. Aansluitingen wel goed en zo?
Mja, dat is dan wel even een slok.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Accu is gewoon dood.
![]()
Nieuwe kost me rond de ¤100-
Niet uit de accu! Gek!quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel even een slok.
Zo zuur ben ik nu ook weer niet hoorquote:
BMW oudjes beste oudjesquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja....BMW oudje he. Gelukkig ben ik wel handig en technisch genoeg.
Accu is even een kostenpost en het is even werk.
Kon wezen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo zuur ben ik nu ook weer niet hoor
Some say he drinks battery acid as a beverage during summer, and motor oil to keep his blood pressure up.quote:
Whehehe, yesssssss!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Some say he drinks battery acid as a beverage during summer, and motor oil to keep his blood pressure up.
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn babyquote:
Leuk om te zienquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn baby
Heeft je baby ook een naam?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn baby
BabyMW.quote:
Baby.quote:
Zat ik er dichtbijquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Baby.
En zodra ik op haar kan rijden noem ik mezelf Babydriver
Aeque is trots op zijn stepquote:
quote:
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinktquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de brrrr van de kutbrommerquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinkt
Dat jij op je brommert geilt moet je zelf weten.quote:
Daar komt een ander geluid dan wel bovenuitquote:
Heb ooit tijdens de Auto Rai op een Triumph mogen zitten. Het voelde erg mannelijk.quote:
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een Oquote:
Zelfs op een 1 PK lukt zoiets wel...quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een O
Ahja maar dan word je met je hele gewicht op een hard punt van het zadel gelanceerd bij iedere hopquote:
Verrassend ook weer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs op een 1 PK lukt zoiets wel...![]()
Zonder zadel gaat ook primaquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar dan word je met je hele gewicht op een hard punt van het zadel gelanceerd bij iedere hop
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....quote:
Dit verbaast me dan weer niksquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het
volgende:
[..]
Dit verbaast me dan weer niks
quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....![]()
![]()
Hihihihihi.quote:
Lekker juist.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh, je was paardenmeisje of niet hè....![]()
![]()
en mensen zich maar afvragen wat al die paardenmeisjes en paardenvrouwen toch met die hobby hebben ....quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Zonder zadel gaat ook prima
Lekker doorzitten, en mee veren. Juist in galop en niet in de draf waarbij je wél weer terug valt in het zadel; dat is het fijnst
Ach ja......quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
en mensen zich maar afvragen wat al die paardenmeisjes en paardenvrouwen toch met die hobby hebben ....
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb me wel serieus eens afgevraagd of een dame op een KTM of andere vrij pittige V-twin in de juiste positie met haar bekken ehm... prettige sensaties ervaart van voldoende intensiteit voor een O
Das een mooi compact antwoordquote:
Ja, ik ookquote:
Jij hebt ervaring met orgasmes op een paard?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Zei ik dat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met orgasmes op een paard?
We hoeven niet eens op een motor te zitten....quote:
Oh....hengst?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:50 schreef aeque het volgende:
Ik ben weleens bereden. Komt wel dichtbij zo.
Daarom ook de vraag he.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Niet met zoveel woorden, toch....?
Kom maar ontdekken.quote:
Je weet toch dat we bij het paardrijden zweepjes en sporen gebruiken he?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag he.
[..]
Kom maar ontdekken.
God wat slecht dit.
Damnquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
We hoeven niet eens op een motor te zitten....
Met de auto naast een Harley gestaan bij het stoplicht
Helaas...het werd groen
Dan is het korte antwoord: ja.quote:
quote:[..]
Kom maar ontdekken.
God wat slecht dit.
En dan is het mss niet eens die trillende motor naast je... ook die aanblik doet wel watquote:
Ik zeg toch kom maar ontdekken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je weet toch dat we bij het paardrijden zweepjes en sporen gebruiken he?
En dan die met wieltjes....?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
* Luuntje trekt haar sporen aan en stapt op de fiets
Ik ga vast klaar zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
* Luuntje trekt haar sporen aan en stapt op de fiets
Allebei.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan die met wieltjes....?
^^
Of die stompe?
(wij mochten zelfs die laatste niet gebruiken, maar ja: manegepaarden....)
Alsnog een erg leuk instrument wat veel gebruikt wordt - binnen bepaalde kringenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Allebei.
Ik mocht de sporen gewoon gebruiken, was ook op een manege maar ik trainde de paarden die wat meer werk hadden.
Deed het altijd met beleid, zelden echt gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hoge stoel pakkenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Alsnog een erg leuk instrument wat veel gebruikt wordt - binnen bepaalde kringen![]()
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a highway...let's ride it!
[..]
Alsnog een erg leuk instrument wat veel gebruikt wordt - binnen bepaalde kringen![]()
Typisch SallySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Wanneer kom je langs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is Luuntje lang ja?quote:
Ze doet er wel lang over in iedergeval om hiernaartoe te fietsen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Heb d'r net weggestuurd!quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs?
[..]
Is Luuntje lang ja?
Ze doet er wel lang over in iedergeval om hiernaartoe te fietsen.
Kan nog niet nu.quote:
Ja sorry, oude gewoonte om naar jou te fietsen....sorry @aeque ik kom eraanquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb d'r net weggestuurd!
Ik zie de dm wel verschijnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan nog niet nu.
Maar eh - laten we binnenkort eens een datum prikken
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja sorry, oude gewoonte om naar jou te fietsen....sorry @:aeque ik kom eraan
Motorrijders onder elkaarquote:
Ah oke, dan doen Luuntje en ik wel op elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Motorrijders onder elkaar
*ding dong*quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah oke, dan doen Luuntje en ik wel op elkaar.
*vroem vroem*quote:
Ah, Achter gesloten deuren.................quote:
Ssstttquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, Achter gesloten deuren.................
Zal jou eens achter gesloten deuren!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, Achter gesloten deuren.................
Ja, èn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens achter gesloten deuren!
Ben al onderweg!quote:
Ik hoorde niks.quote:
Oh dan heb je wel tijd he.quote:
Ook meedoen dan?quote:
Ja sorry, ik fiets nu door naar @fietsiequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoorde niks.Deurbel weer stuk zeker. Godver.
[..]
Oh dan heb je wel tijd he.
Luuntje alweer weg want ik hoorde deurbel niet en Sally die ook al niet kan. Verdomme.![]()
Jij houdt wel van een kloppende hengst?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Stond bij een klophengst.
Nee, ik klop meestal eentje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een kloppende hengst?
Gezellig, er is plekquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik fiets nu door naar @:fietsie
Precies. Ben ik wéér alleen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Tuurlijk, en stel je even voor aan iedereen enzo. Bied je wat fris aan, en een plek om je motorpak op te hangenquote:
The more the marrierquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef fietsie het volgende:
Oow mocht je binnenvallen voor ik beneden ben; die drie dames aan de deur zijn allemaal LHBTQI+friendly/praktiserend.
Je had ook even kunnen appen/bellen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Volgende keer even bordje ophangen
Haha jij hebt echt humor. Ik lig in een deuk hhahahahahaha. Die is leuk zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Luuntje het volgende:
Maar snap het wel.
Ik had moeten kloppen
Jij had gewoon open kunnen doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had ook even kunnen appen/bellen.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt humor. Ik lig in een deuk hhahahahahaha. Die is leuk zeg.
Ik wist niet dat je er stond. Ik lag al uren klaar op bed.quote:
Ja jeetje zeg!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er stond. Ik lag al uren klaar op bed.
Ik lag al op mijn buik hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:29 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg!
Weet je wat?
Laat de volgende keer je achterdeur open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Als jij komt doen de mannen alle sloten opende deuren. Ik wel iig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:29 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg!
Weet je wat?
Laat de volgende keer je achterdeur open
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lag al op mijn buik hoor.Ohhhh....maar ik bedoelde de echte deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik zal het onthouden
Life is a highway...let's ride it!
Aeque heeft liever de achterdeurquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ohhhh....maar ik bedoelde de echte deur.![]()
Ik snap dat wel jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque heeft liever de achterdeur
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ohhhh....maar ik bedoelde de echte deur.![]()
Ja je moest hem nog even uitleggen ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque heeft liever de achterdeur
Ach, iets met smaak en zo.quote:
Zal jou eens even...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, iets met smaak en zo.
Stiekem vind @TheStigsDutchCousin dat ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal jou eens even...
Nee ik had niks bijdehands.
Had al zo'n vermoeden dat pegging wel zijn ding was. Is vaak zo bij die types die zeggen vanilla te zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Stiekem vind @:TheStigsDutchCousin dat ook wel lekker hoor![]()
Nou, een trillende motor tussen mijn benen krijg ik wel een stijfje van hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Stiekem vind @:TheStigsDutchCousin dat ook wel lekker hoor![]()
Nou....zal niks te maken hebben met een leuk rugzakje hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, een trillende motor tussen mijn benen krijg ik wel een stijfje van hoor
Stigs heeft z'n eigen kutbrommer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou....zal niks te maken hebben met een leuk rugzakje he
Wel een opgevoerde dan tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs heeft z'n eigen kutbrommer.
Denk het wel. Hij krijgt er een stijfje van.quote:
Die draag ik nooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou....zal niks te maken hebben met een leuk rugzakje he
Lord!quote:
600ccquote:
Je hebt er nooit ene achterop je motorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die draag ik nooit.
[..]
Lord!
Nee, rij bijna altijd alleen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:06 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je hebt er nooit ene achterop je motor
Aaahhh...en het kan zo leuk zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, rij bijna altijd alleen.
Gezien de verschillende fb items zal die er niet lang zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
Moggelll - oh nee, net middag al zo te zien.
Maar ehm, er hangt een gezellige troll rond zo te zien...?
Ja....die kan de waarheid niet aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
Sallyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
Ga mee danquote:
Stigs!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die draag ik nooit.
[..]
Lord!
Wie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
Niet Belangrijk.quote:
quote:
Nu wel.quote:
Dat is niet erg.quote:
Die troll verdiend wat tikken op de billen!quote:
Van Sally?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die troll verdiend wat tikken op de billen!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die troll verdiend wat tikken op de billen!
Ik zou luuntje wel billenkoek willen gevenquote:
Doe maar niet....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik zou luuntje wel billenkoek willen geven
Haha je doet zelf toch ook uitdagende teksten hier?quote:
Ja...tegenover mensen die ik mag....jij bent er geen vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Haha je doet zelf toch ook uitdagende teksten hier?
Pestkop. Pest jij mij ook in bed?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...tegenover mensen die ik mag....jij bent er geen van
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[me=TheStigsDutchCousin jantje pakt[/me]
Niet de moeite waard.quote:
Ook geen knuffel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
Al helemaal niet met deze hitte.
Niet aan die ander iigquote:
Nee maar wel van andere dingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet aan die ander iig
En jij bent niet van de spank.
Van beide!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of course. Mag ook van @:Luuntje hoor.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of course. Mag ook van @:Luuntje hoor.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
Al helemaal niet met deze hitte.
Gelukkig koelt het wel af.quote:
Ik ben voor.quote:
Fiets! Tips voor een goede motor rugzak?quote:
Daar heb je je vriendin toch voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiets! Tips voor een goede motor rugzak?
@Sally ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fiets! Tips voor een goede motor rugzak?
Ha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar heb je je vriendin toch voor?
Ha.quote:
Ik las ooit dat ze funsize is. Dus moet passen.quote:
quote:
Jij past altijd welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las ooit dat ze funsize is. Dus moet passen.
Mag bestquote:
Hmmm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef fietsie het volgende:
Naar mijn bescheiden mening bestaat er niets wat "een goede motorrugzak" genoemd kan worden.
Omdat het gewoon levensgevaarlijk is om iets op je rug te hebben als je valt, anders dan protectors of een daarvoor ontwikkelde airbag.
Je draagt iets op je rug bij je waarmee je je rug de verkeerde kant om kan buigen bij een val.
Iets om over na te denken.quote:
Daarvoor zijn soft-luggage bags uitgevoenden.quote:
Ik bedoel geen letterlijkequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef fietsie het volgende:
Naar mijn bescheiden mening bestaat er niets wat "een goede motorrugzak" genoemd kan worden.
Omdat het gewoon levensgevaarlijk is om iets op je rug te hebben als je valt, anders dan protectors of een daarvoor ontwikkelde airbag.
Je draagt iets op je rug bij je waarmee je je rug de verkeerde kant om kan buigen bij een val.
Ik reageerde op TheStigsDutchCousin in SEX / [SEX SC #2645] Puppy's en poesjes!quote:
Ik ga gewoon naakt bij Luuntje achterop hoor....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik reageerde op TheStigsDutchCousin in SEX / [SEX SC #2645] Puppy's en poesjes!
Qua figuurlijke rugzak, dan is het belang dat die persoon er plezier in heeft, niet verkrampt, geen terughoudendheid heeft qua vast pakken (want als je stabiliteit nodig hebt moet je gewoon pakken, niet gaan zitten puzzelen of het wel gepast is precies op die manier... enz)
Die zijn te groot voor wat ik ermee van plan benquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarvoor zijn soft-luggage bags uitgevoenden.
Lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naakt bij Luuntje achterop hoor....
Je hebt ook van die kekke tasjes die lijken op een tanktas, maar die je op de buddy gespt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zijn te groot voor wat ik ermee van plan ben
Ach indien de schlong lang genoeg is gewoon om haar heupen knopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig
De motorpakken zijn er niet voor niets (wel ook zomerversies)
Oh ging het over motorrijden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig
De motorpakken zijn er niet voor niets (wel ook zomerversies)
Snap ik, maar ben gewoon schijt dat ik de boel verlies onderwegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt ook van die kekke tasjes die lijken op een tanktas, maar die je op de buddy gespt.
Kan het niet aanraden met warm weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naakt bij Luuntje achterop hoor....
Anders glibber ik van je af?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kan het niet aanraden met warm weer
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eierenquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eieren
quote:
Gebrande pinda'squote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als jij naakt op een heet zadel gaat zitten....gebakken eieren
Ooooohhh je wou naakt achter me gaan zitten....ah duidelijk.quote:
Niemand snapte de zin 'achterop gaan bij luuntje'? We zitten hier in sex toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ooooohhh je wou naakt achter me gaan zitten....ah duidelijk.
Krijg ik dan een massage?
Hallo.....bikerbabe hier...motoren ja. En niet alleen maar die kutbrommerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Niemand snapte de zin 'achterop gaan bij luuntje'? We zitten hier in sex toch?
Nou vooruit dan.
Sex first, bikes second.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hallo.....bikerbabe hier...motoren ja. En niet alleen maar die kutbrommer![]()
Sex en motoren zijn prima te combinerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Sex first, bikes second.
Make sex great again.
Lijkt mij in een auto toch iets makkelijker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Sex en motoren zijn prima te combineren
Om dan de pook in mijn achterste te hebben.....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt mij in een auto toch iets makkelijker.
Oh geen anaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Om dan de pook in mijn achterste te hebben.....
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat zei ik niet....hoef alleen geen pook van de auto...
Opletten waar je gaat zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je zal maar net een automaat treffen, met zo'n brede gripquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb een automaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zal maar net een automaat treffen, met zo'n brede grip![]()
En sindsdien wil je niks anders meer?quote:
Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker pastquote:
Automatisch!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker past
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan is het vrij makkelijk inbeelden of dat een beetje lekker past
Wordt dat leer ook nog hardquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neen
Wel knap dat sommigen dan kunnen voelen in welke versnelling ie staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n standaard pook met een rond bolletje, dat is toch... makkelijker inschatten denk ik
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt dat leer ook nog hard
[..]
Wel knap dat sommigen dan kunnen voelen in welke versnelling ie staat.
Condoompje erover.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee dank u....dat leer erom heen en daarna het schoonmaken...neen
Veilig Vrijverkeer Nederlandquote:
Wel met vrijbewijs hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veilig Vrijverkeer Nederland
Whahaha ik strand in het echt ook daaropquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef fietsie het volgende:
En dan stranden op de theorie.... op Fok
Theorie en praktijkexamen.quote:
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:32 schreef fietsie het volgende:
En dan stranden op de theorie.... op Fok
De heren jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Theorie en praktijkexamen.
[..]
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"
Iedereen vult 30 in
Terwijl echt volksstammen dames in de praktijk die 30cm niet echt waarderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Theorie en praktijkexamen.
[..]
Iedereen gaat fout op de vraag: "Hoe lang is een gemiddelde penis?"
Iedereen vult 30 in
Ik vul gewoon in "Some say..."quote:
Nee inderdaad....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Terwijl echt volksstammen dames in de praktijk die 30cm niet echt waarderen.
Some say he has a johnson of steel as big as a anaconda, all we know is he's called The Stigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vul gewoon in "Some say..."
Zoietsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Some say he has a johnson of steel as big as a anaconda, all we know is he's called The Stig
Heb je al wel zo'n blauw vizier ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets
* TheStigsDutchCousin noteert
Ongeveerquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:09 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Even dagzeggen voordat ik er ook direct weer vandoor moet. Maar het gaat hier over seks. Daar kan ik weinig van. En motoren. Daar weet ik weinig van. Combineer de twee en je hebt een sexmachine. En daar doe ik dan weer niets mee. Tabée.
Als ik dit toch wist voordat ik de vergroting liet doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Terwijl echt volksstammen dames in de praktijk die 30cm niet echt waarderen.
Wij mogen dat.quote:
Luuntjequote:
Er zijn ook vrouwen met diepgangquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dit toch wist voordat ik de vergroting liet doen
En terecht.quote:
Lord, diepzeeduiker!quote:
De waarheid achterhalen ze toch nooit.quote:
Stigs! Masterfister!quote:
Uit het vuistje!quote:
Durven ze niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De waarheid achterhalen ze toch nooit.
Nee, wij zijn intimiderend.quote:
Ahhhquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dit toch wist voordat ik de vergroting liet doen
Komt door de helm. Bij mij dan.quote:
Bij mij door mijn andere helm.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door de helm. Bij mij dan.
Ja maar wij vertellen nooit hoe diep we kunnenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luuntje
[..]
Er zijn ook vrouwen met diepgang
[..]
En terecht.
Kunnen ontvangen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja maar wij vertellen nooit hoe diep we kunnen
Ik voorzie een uitdaging...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja maar wij vertellen nooit hoe diep we kunnen
Maar als ie dan actief wordt moet ik ondersteboven springenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Dat wordt dus een carrière als polsstok springer...
Kan wel een leuke limbodans wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als ie dan actief wordt moet ik ondersteboven springen
Voor beide geslachten natuurlijk!quote:
Dat klinkt weer als een leuk feestje jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kan wel een leuke limbodans worden
Limboschwansquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kan wel een leuke limbodans worden
Het een sluit het ander niet uitquote:
Ach ja gelukkig heeft een vrouw meerdere openingen....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor beide geslachten natuurlijk!
Voor elk gat is er wat!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig heeft een vrouw meerdere openingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |